Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Periodes lidkaarten 2007

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Periodes lidkaarten 2007

Oeps, mailtje ivm verlenging lidmaatschap over 't hoofd gezien.
    Vandaag nog vlug mijn duit in 't zakje gedaan!
    Voila, 'k ben nog lid
    www.gijbels.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tim Bekijk bericht
      Oeps, mailtje ivm verlenging lidmaatschap over 't hoofd gezien.
      Vandaag nog vlug mijn duit in 't zakje gedaan!
      Voila, 'k ben nog lid
      Beter laat dan nooit . . . bedankt voor je bijdrage Tim
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thor Bekijk bericht
        Hoewel ik niet helemaal de belgische kwartaal telling begrijp, (Begin verenigingsjaar op 1 januari, en het 1e kwartaal eindigd de 20 januari... ) !
        Reden : Pasen valt dit jaar in België uitzonderlijk op een zondag.

Mvg, Qauttra (in blijde verwachting van 't bolleke)

Comment

Thor had alle reden om te twijfelen. Ik had het in mijn signatuur een beetje verkeerd geformuleerd.

Comment

Ter info:
            Laatste ledenstand van 5 februari is verwerkt, BD-atoompjes zijn uitgedeeld.
            Alle leden van 2006, die hun lidmaadschap nog niet hadden verlengd, zijn hun atoom en grote avatar kwijt.
            De volgende update is gepland eind maart, met wat geluk doe ik binnen enkele weken nog eentje.
            Groeten,
            Ludo

Comment

Heb een tijdje geleden ook terug betaald.

Als je nu ingeschreven bent voor een SD, hoe weten de organisators dan dat je dan toch lid bent of niet?

Mvg

Steven
              1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Door dat de organisatie een lijst moet hebben van al de deelnemerd, met daar bij echte naam, nick, BD lidnr,...
                De SD-groep van BD en de organistor werken hier maw samen, om het onder een BD SD te laten doorgaan...

En natuurlijk je lidkaart, die bij deze periode die net is afgesloten is verwerkt.
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

De dag voor de SD krijgt Ludo (SD-coördinator) een update van de ledenlijst.
                  Verder rekenen we ook nog wat op vertrouwen van de deelnemers en de organisatoren.

Comment

De organisators geven een deelnemerslijst door en die wordt gecontroleert met de recente ledenlijst .
                    Of gewoon via het topic van de SD, daar staan ook de lidnummers naast en dat wordt ook gecontroleerd
                    Maar daarom is het BD-atoom zo handig .

Ik neem aan dat je vrij recent lid bent geworden, bij de volgende update ronde zal de bol aan je naam worden toegevoegd.
                    Dit is een manuele taak die wat tijd vraagt, daarom gebeurt dit slechts op bepaalde tijdstippen.
                    Groeten,
                    Ludo

Comment

Ik heb besloten ook mijn bijdrage te leveren! Waar vind ik nodige info?
                      https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

In de witte menubalk -> VZW -> lid worden -> België of Nederland kiezen.
                        Ik zou ook de directe link kunnen geven, maar via het volgen van de menu's kom je de andere info ook tegen.

Comment

..en ik sluit me ook aan. ik was het al van plan vóór de bestuurlijke rimpel en wens nu iedereen, oud en nieuw, een hart onder de riem te steken.

zojuist betaald.

grtz TeleCaster
                          het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
                          Telecaster weblog
                          km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

Comment

en nog een nieuw lid...

Betaling verstuurd, dus nu wachten op dat stukje plastic!

Bedankt BD!!

Comment

De lidkaarten komen er aan zodra mijn dringende zaken afgehandeld zijn en voeg daar ook nog enkele vakantiedagen bij.
                              Als het niet meer kan voor Pasen, dan krijgt dit de eerste prioriteit na Pasen.

Je mag gerust zijn, met of zonder lidkaart, als de betaling OK is, dan ben je lid.

Comment

pakje ontvangen, Merci BD
                                www.VIMO.be - Flickr

Comment

Working...
                                X