Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zou het een goed idee zijn om in de eerste post van dit onderwerp (Forumleiding) het actueel totaal te vermelden van het aantal leden waarvan de betaling inmiddels ontvangen is? Want lang niet iedereen die zijn lidgeld heeft overgemaakt heeft meteen in het forum gereageerd dat hij/zij betaald heeft.
Als je dit topic zo leest als buitenstaander zou je kunnen denken dat het aantal leden van Belgium Digital enkel beperkt is tot diegenen die een reactie hebben gepost dat ze betaald hebben. Terwijl het eigenlijke aantal leden véél hoger ligt.
Het zou nieuwe bezoekers van dit forum kunnen stimuleren om ook lid te worden en een bijdrage van 30€ te doen voor BD...
wa fluo jaske???? dju toch he
mss lichte regenejakskes al dan niet fluo met logo van Bd in de verkoop zetten???? Doet er mij aan denken dat ik strap en petje en logo moet bestellen se
In het voorbije jaar hadden we net geen 300 betalende vzw leden. Het zou dus wel een wonder heten, als we dit aantal benaderen voor eind januari.
Als het zo'n vaart loopt, dan kunnen we overwegen om de bonus uit te breiden.
ge komt anders wel dicht in de burt en de maand is nog niet half voorbij ^^
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Comment