Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Belgiumdigital 2007

    Ook ik krijg nog steeds deze foutmelding maar... intussen inderdaad al in mijn mailbox gevonden.
    Keep up the good work!
    http://markwijnants.zenfolio.com/
    Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

    Comment


    • Re: Belgiumdigital 2007

      Bedankt voor het keurig toesturen per e-mail.

      Via email vind ik trouwens de mooiste en ook de "klantvriendelijkste" oplossing naar de leden toe.

      Mooi verslag, goed gemaakt

      Comment


      • Re: Belgiumdigital 2007

        Geen email ontvangen.


        seppuku.

        Comment


        • Re: Belgiumdigital 2007

          Ik ook niet.
          "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
          Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
          Uit: Apocrief

          Comment


          • Re: Belgiumdigital 2007

            Ik heb het verslag via mail in goede orde ontvangen.

            Waarvoor mijn dank.
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • Re: Belgiumdigital 2007

              Het verslag is gisterenavond per mail vertrokken naar 252 mensen waarvan de betaling voor lidmaatschap 2007 is binnengekomen voor afgelopen vrijdag. Van een aantal zal bijgevolg de betaling nog niet binnen zijn, of ervoor gekozen hebben niet te hernieuwen.

              Achteraf heb ik me ook de bedenking gemaakt dat dit eigenlijk de leden 2006 + nieuwe leden moest zijn.

              Mensen welk het verslag nog niet ontvangen hebben en menen hierop recht te hebben, kunnen best het secretatiaat contacteren via het contactformulier. Niet in dit topic.

              In de toekomst zal ervoor gezorgd worden dat verspreiding van communicatie vlotter en anders kan verlopen.

              peter

              Comment

              Working...
              X