Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

    Wat klinkt dat grappig, aandeelhouder Heb ik ook eindelijk eens andelen in iets hehehe.

    Leuke is ook dat elke nieuweling die hier binnenkomt het niet eens opvalt wat hier gaande is. Er staan gewoon sterren in div onderdelen en thats it.

    Mij is ook al lang opgevallen dat er foto's onder- of overgewaardeerd worden, maar daar trek ik me niets van aan. Ik sta daar boven en het blijkt ook dat naarmate het aantal beoordelingen stijgt, het gemiddelde vaak aardig in de buurt komt. (uitzonderingen daargelaten en gezien van mijn persoonlijke mening over een foto natuurlijk.)

    Ik heb geen flauw idee of het iets toevoegt of niet, voor mij is het niet nodig. Zoals ik al zei heb ik liever 5 gefundeerde reacties (goed of slecht) dan vijf sterren. Ik vind duimpjes en grappige emoticons eigenlijk veel leuker.

    Dat komt misschien ook omdat ik het zo gewend ben van de verhalensite waar ik mijn proza deponeer.


    Komt een klein beetje hetzelfde neer als sterren maar niet zo cru gesteld.
    Sommige mensen geven geen duimpkes, de anderen 1, 2 of 3. Maar ze staan eigenlijk nergens voor (niet beschreven).
    Ook hebben ze daar een heel uitgebreid pakket aan emoticons die de sfeer daar echt ten goede komt. Denk maar aan tong uit steken, duivel kopjes, rollen van het lachen. 'K weet niet, maar ik mag dat soort humor wel. (ook al ben ik van bouwjaar 65 )



    Dus... voor mij liever een uitbreiding in emoticons.

    Terug naar de sterren:
    Maar laat het systeem nou lekker 2 weken of een maand draaien en laten we ons als volwassen mensen met onze hobby (beroep) bezig houden, en dat is foto's maken. Zondag ga ik in ieder geval voor het eerst modellen schieten. En DAAR heb ik ONTZETTEND veel zin in

    Er zijn ergere dingen in de wereld (zei hij droevig terwijl hij dacht aan WEER een paar vermoorde kinderen door een stel zotten)

    Admin: Succes met de uiteindelijke beslissing, en een fijn weekeinde
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

      Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
      Willy,

      Misschien zou het verstandig zijn om even een periode in te lassen van afkoeling.

      Gedurende jullie testfase dit topic te stoppen, enfin mijn gedacht maar hoor.

      Dit brengt toch maar ergernis en ik sluit me hiervan niet uit.
      Het idee om deze topic -al dan niet tijdelijk- te sluiten heb ik ook in overweging genomen. Maar met de agressieve reacties die de forumleiding de laatste dagen over zich heen gekregen heeft, zal ons dit ook weeral kwalijk genomen worden. Zolang iedereen zich on-topic kan houden met degelijke argumenten pro of contra of technische bemerkingen hoeft dit topic niet op slot. Laat ons niet starten met het eindeloos opsommen van voorbeelden in topics, want die zijn enkele minuten later toch weer achterhaald.
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

        ik vind die forumwaardering niet zo heel erg leuk, snap heus het idee erachter en ben ook voor een testperiode, het nadeel is alleen dat 'vriendjespolitiek' er voor zorgt dat de vaste lui altijd hoge stemmen krijgen, dat is niet representatief.

        verder ben ik nog steeds voor een catagorie: DIVERSEN omdat er toch wel eens dingen zijn die je niet onder de huidige catagorie kwijt kan (denk aan een landend vliegtuig oid...)

        prima poging met nieuwe initiatieven.. ga zo door
        ***Canon 350D en een variatie aan glaswerk van 10 tot 300mm***

        Comment


        • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

          Oorspronkelijk geplaatst door Astra
          [snip]...DIVERSEN omdat er toch wel eens dingen zijn die je niet onder de huidige catagorie kwijt kan (denk aan een landend vliegtuig oid...)
          een landend vliegtuig is een EVENEMENT
          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

            Oorspronkelijk geplaatst door mm
            een landend vliegtuig is een EVENEMENT
            mm
            .....ja, en een neerstortend vliegtuig een ramp. Zo kunnen we nog wel effe doorgaan, maar ik denk wel dat Astra hier een punt heeft dat je sommige platen hier niet kwijt kunt. Maar dan is er nog steeds de regel in de sticky waarin staat dat de TS zelf bepaald in welk onderdeel hij zijn foto wil laten zien.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

              Als een TS bij een post vermeld dat ie geen prijs stelt op een sterren beoordeling dan mag ik er toch vanuit gaan dat dat gerespecteerd wordt.(we zijn daar toch volwassen genoeg voor, toch?)

              misschien is dat een oplossing??

              Comment


              • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                Oorspronkelijk geplaatst door marc
                misschien is dat een oplossing??
                test het eens?
                mm
                ∏__|_ ∏__|_
                "no rules, great shots"
                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                Comment


                • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                  Het idee om deze topic -al dan niet tijdelijk- te sluiten heb ik ook in overweging genomen. Maar met de agressieve reacties die de forumleiding de laatste dagen over zich heen gekregen heeft, zal ons dit ook weeral kwalijk genomen worden. Zolang iedereen zich on-topic kan houden met degelijke argumenten pro of contra of technische bemerkingen hoeft dit topic niet op slot. Laat ons niet starten met het eindeloos opsommen van voorbeelden in topics, want die zijn enkele minuten later toch weer achterhaald.
                  Beste Hombre en raad van bestuur.

                  Ik heb mijn best gedaan om in dit debat enkele argumenten aan te brengen waarom ik het sterrensysteem niet zo goed vind.

                  De voorbij dagen stel ik het volgende vast op het forum:

                  - agressie tegen de forumleiding
                  - onderlinge agressie tussen de forumleden
                  - afrekeningen en geruzie op basis van vaak niet gegronde veronderstellingen over commentaren, sterretjes, views, ...
                  - mensen die haat mail krijgen via PM o.w.v. het geven van hun opinie over een foto

                  Zo ken ik BD niet en zo wil ik het ook niet kennen.
                  De sterrentoestand heeft hier iets ontketend wat ik heel persoonlijk niet kan appreciëren. Zoveel haat en nijd omwille van wat sterretjes

                  Ik las zelf even een BD-break in en wacht tot het testosterongehalte hier wat gezakt is. Want op deze manier is de lol er af.
                  Meer foto's op mijn website

                  Comment


                  • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                    Oorspronkelijk geplaatst door mm
                    test het eens?
                    mm

                    Test loopt

                    Comment


                    • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                      Oorspronkelijk geplaatst door marc
                      Test loopt
                      echt subtiel is het niet hé

                      mm
                      ∏__|_ ∏__|_
                      "no rules, great shots"
                      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                      Comment


                      • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                        Oorspronkelijk geplaatst door mm
                        echt subtiel is het niet hé

                        mm
                        Het is nog in een testfase

                        Comment


                        • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                          Oorspronkelijk geplaatst door pendragon
                          Beste Hombre en raad van bestuur.

                          Ik heb mijn best gedaan om in dit debat enkele argumenten aan te brengen waarom ik het sterrensysteem niet zo goed vind.

                          De voorbij dagen stel ik het volgende vast op het forum:

                          - agressie tegen de forumleiding
                          - onderlinge agressie tussen de forumleden
                          - afrekeningen en geruzie op basis van vaak niet gegronde veronderstellingen over commentaren, sterretjes, views, ...
                          - mensen die haat mail krijgen via PM o.w.v. het geven van hun opinie over een foto

                          Zo ken ik BD niet en zo wil ik het ook niet kennen.
                          De sterrentoestand heeft hier iets ontketend wat ik heel persoonlijk niet kan appreciëren. Zoveel haat en nijd omwille van wat sterretjes

                          Ik las zelf even een BD-break in en wacht tot het testosterongehalte hier wat gezakt is. Want op deze manier is de lol er af.
                          Dat kan ik me heel goed voorstellen, er zullen wel meer mensen hun "bedenkingen" hebben.
                          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                          Comment


                          • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                            Oorspronkelijk geplaatst door pendragon
                            - afrekeningen en geruzie op basis van vaak niet gegronde veronderstellingen over commentaren, sterretjes, views, ...
                            - mensen die haat mail krijgen via PM o.w.v. het geven van hun opinie over een foto
                            Dit heb ik ook mogen vernemen. Nochtans is er op gebied van (openlijk) opinie geven totaal niets veranderd. Waarom zou men nu plots wel gaan overreageren omdat een beoordeling of opinie niet naar de zin is van de topicstarter?
                            En dat een bepaalde foto een (al dan niet tijdelijke!) slechte waardering krijgt via het nieuwe systeem, dit is toch totaal anoniem! Wie zou de TS dan hate-mail moeten sturen?
                            Onbegrijpelijke toestanden...
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                              Het schijnt niet te helpen om met koeienletters te vermelden dat je geen prijs stelt op een sterrenbeoordeling.

                              Men respecteerd niet de keuze van TS. Foto`s zijn verwijderd

                              Comment


                              • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                                Oorspronkelijk geplaatst door marc
                                Het schijnt niet te helpen om met koeienletters te vermelden dat je geen prijs stelt op een sterrenbeoordeling.

                                Men respecteerd niet de keuze van TS. Foto`s zijn verwijderd
                                Marc, heb je dan nog niet begrepen dat er een aantal gasten (en het zijn er beslist maar enkele hoor!) nét het tegengestelde doen om hún willetje door te drukken in deze testfase?
                                Je had misschien beter een waardering gevraagd, dan had je er waarschijnlijk géén gekregen...
                                Hombre

                                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                                Comment

                                Working...
                                X