Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

    Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht

    Voor de petjes was er voldoende interesse en deze werden besteld (maar nu moet niemand ze meer hebben)
    OK.. had er ook twee besteld, die ik op BDLive zou bekomen, maar achteraf niet genomen omdat ze (semi) gerafeld waren en er daardoor niet nieuw uitzagen.(hoe komen ze op dat idee?)
    denk dat er daardoor toch meerdere zijn afgehaakt bij het zien van die (oude/nieuwe) gerafelde petjes.
    vond het geen reclame voor BD, om met die gerafelde dingen te gaan lopen.
    mijn oude petjes zijn oud maar niet gerafeld dus:
    draag ik mijn oude petjes wel.
    grt,bouk.
    Last edited by bouk; 31 mei 2010, 06:18. Reden: e';.,
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

      Ik moet zeggen dat ik ook liever een "ongeschonden" petje had gehad, dan die z.g. "vintage" (gerafeld). Maar ik had ingeschreven, en dus toch genomen. Achteraf valt een en ander nogal mee, maar had ik het op voorhand geweten... ik weet niet wat m'n beslissing dan was geweest.
      Dank aan zunoel om eventjes te reageren. Het ziet er inderdaad naar uit dat er niet genoeg belangstelling was/is (?) voor zo'n BD-strap. Ik ben ook niet echt geneigd om mijn mooie zwart-met-rode-strepen-en-letters strap te verwisselen voor wat anders, al zouden die BD-straps "legendarisch" meer comfortabel zijn dan een z.g. "merkstrap".
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

        Er zijn wel nog BD-badges verkrijgbaar.
        Je kan die op elke strap vastkleven.

        Comment


        • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

          Da's misschien nog een beter idee!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

            Voor de geinterreseerden die niet te veel willen zoeken
            De BD strap is gelijk aan de Op/Tech straps.
            Bvb bij Foto Aalten te vinden.
            PS: als je verder kijkt op de site vind je ook een gelijkaardige voor de helft van de prijs...

            Nee, ik heb geen connecties met deze shop, en ik heb er zelf nog niks gekocht. Heb zelf nog een BD strap maar was onlangs op zoek naar vervanging. Ik denk wel dat de Pro-loop connectors (zoals bij de shop), iets beter (handiger) zijn als de 3/8 connectors zoals bij de BD-strap.
            Groetjes,
            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

            Comment


            • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

              Bedankt voor de hints ! Een BD-badge heb ik nog liggen... Zal wel ergens een OP-Tech strap vinden
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                De link naar het bestelformulier werk niet bij mij....
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                  Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  De link naar het bestelformulier werk niet bij mij....
                  naar SHOP en dan wel effe inloggen?
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    naar SHOP en dan wel effe inloggen?
                    grt,bouk.
                    Jammer want ik zie daar geen straps meer staan..
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment


                    • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                      Als je de discussie een beetje gevolgd hebt () is er vorig jaar een rondvraag geweest. Er bleken voldoende belangstellenden te zijn voor petjes (en die zijn er ook, maar wel van het "vintage" model), maar onvoldoende voor de BD-straps waarvan de voorraad inderdaad uitgeput is. Alternatief: een Op-Tech strap en een BD-badge (nog wel in voorraad volgens Lut).
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Als je de discussie een beetje gevolgd hebt () is er vorig jaar een rondvraag geweest. Er bleken voldoende belangstellenden te zijn voor petjes (en die zijn er ook, maar wel van het "vintage" model), maar onvoldoende voor de BD-straps waarvan de voorraad inderdaad uitgeput is. Alternatief: een Op-Tech strap en een BD-badge (nog wel in voorraad volgens Lut).
                        Les,

                        Ik zal op de volgende meeting van BD live wel eentje aanschaffen..Merci.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                          Zijn al deze vintage petten van de "open structuur"? (die netten).

                          De Vintage stijl vind ik zeer mooi, alleen snap ik niet waarom men open petten maakt?
                          Nikon D5000 + Nikkor AF-S 18-105mm f/3,5-5,6 G VR + Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX + Nikon SB900

                          Comment


                          • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                            wat is een vintage klak?

                            groetjes pieter
                            Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

                            Comment


                            • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                              klak = pet
                              vintage (in dit geval) = pet ziet er erg verweerd uit, maar is wel spiksplinternieuw
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment


                              • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                                klak = pet
                                vintage (in dit geval) = pet ziet er erg verweerd uit, maar is wel spiksplinternieuw
                                een klak ken ik wel hoor
                                maar vintage is dat zo een amerikaantje klak? woII?

                                geen toevallig ne foto?

                                groetjes pieter
                                Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

                                Comment

                                Working...
                                X