Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

    En als ik vragen mag, wat houdt dat in zo'n BD-perskaart?
    Wat kan je daar dan mee doen?
    Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
    Flickr

    Comment


    • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

      Oorspronkelijk geplaatst door Kaelan Bekijk bericht
      En als ik vragen mag, wat houdt dat in zo'n BD-perskaart?
      Wat kan je daar dan mee doen?
      De BD lidkaart is GEEN perskaart . . . spijtig genoeg Je kan er dus ook niets speciaals mee doen, je krijgt zo'n kaart als je steunend ( VZW ) lid wordt van BD.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

        Aaaaah, ok s leuk, merciekes.
        Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
        Flickr

        Comment


        • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

          Mijn BD-strap die ik hier in 2004 bestelde is versleten en aan vervanging toe. Kan dit nog besteld worden ?
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

            Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
            Mijn BD-strap die ik hier in 2004 bestelde is versleten en aan vervanging toe. Kan dit nog besteld worden ?
            Voor zover ik weet, niet meer, maar neem voor alle zekerheid eens contact op met Lut.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

              Bedankt ! Heb haar een PM gestuurd
              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Voor zover ik weet, niet meer, maar neem voor alle zekerheid eens contact op met Lut.
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                Mijn BD-strap die ik hier in 2004 bestelde is versleten en aan vervanging toe. Kan dit nog besteld worden ?
                mijn canon strap wil ook vervangen worden door een BD strap
                Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

                Comment


                • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                  Pech, heb antwoord gekregen van Lut, en ze zijn niet meer te verkrijgen.
                  Je kan ze altijd elders kopen, maar dan zonder BD logo
                  Oorspronkelijk geplaatst door harryballector Bekijk bericht
                  mijn canon strap wil ook vervangen worden door een BD strap
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                    Misschien moeten we nog eens een actie starten, zoals we vorig jaar gedaan hebben met de petjes? Er werd toen gevraagd op voorhand in te tekenen (wel, niet zo formeel hoor), maar bij voldoende belangstelling... De petjes zijn er zo gekomen.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      Misschien moeten we nog eens een actie starten, zoals we vorig jaar gedaan hebben met de petjes? Er werd toen gevraagd op voorhand in te tekenen (wel, niet zo formeel hoor), maar bij voldoende belangstelling... De petjes zijn er zo gekomen.
                      Sta ik achter, ben geïnteresseerd!
                      Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
                      Flickr

                      Comment


                      • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                        Mijn niet gelaten ! Ik zal er meteen 2 kopen
                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Misschien moeten we nog eens een actie starten, zoals we vorig jaar gedaan hebben met de petjes? Er werd toen gevraagd op voorhand in te tekenen (wel, niet zo formeel hoor), maar bij voldoende belangstelling... De petjes zijn er zo gekomen.
                        www.damafoto.be
                        Facebook Damafoto

                        Comment


                        • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                          We zullen moeten wachten tot Lut langskomt, en ons vertelt wat zij daarvan vindt. Hoedanook, het brengt een hoop werk (vooral voor Lut!) met zich mee, dus houd daar aub rekening mee.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                            Ja, het heeft te maken met opslagruimte en investering voor de voorraden.
                            Ik besef dat er heel wat tijd, geld, werk en moeite in gaat...

                            Als er inderdaad vooringetekend wordt, valt dit eerste volgens mij wel weg...

                            We zien wel !

                            grts
                            www.damafoto.be
                            Facebook Damafoto

                            Comment


                            • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                              kan ik al tekenen voor die strap??
                              Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

                              Comment


                              • Re: BD-gadgets opnieuw beschikbaar!

                                Vorig jaar is er een enquete gehouden naar interesse voor een pet en strap.

                                Voor de petjes was er voldoende interesse en deze werden besteld (maar nu moet niemand ze meer hebben)
                                http://forum.belgiumdigital.com/f19/...es-263355.html

                                Voor de staps was er te weinig interesse voor een bestelling.
                                http://forum.belgiumdigital.com/f19/...ps-266027.html
                                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                                Comment

                                Working...
                                X