Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In het bos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] In het bos

    In het Bos daar groeien...


    Click image for larger version

Name:	BLDMKR__smn3659-simonskall.jpg
Views:	107
Size:	263,3 KB
ID:	8094279

    Leica M3 / 1.4/50mm ASPH / Fomapan 100
    Hürtgenwald

  • #2
    Eerlijk?
    Ik vind de foto veel te druk, je had de achtergrond meer wazig moeten maken, dat zou de foto minderdruk hebben gemaakt.
    Ik vind de ontwikkeling ook nogal aan de harde kant en al dat lekkers aan de grootte boom komen niet goed tot hun recht.
    Maar wie ben ik hé?


    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

    Comment


    • #3
      Heb je ook een portret-uitsnede geprobeerd?

      Comment


      • #4
        Ik zou zeggen dat je de bomen niet meer ziet door het bos...
        Vind de foto een beetje druk, mocht het licht interessant zijn zodat het onderwerk naar boven kwam zou beter geweest zijn.
        Vriendelijke groeten,Raf

        www.rafvandenbogaert.be

        Comment


        • #5
          Het is een bos, ik zie dat ook zo als ik daar rondloop. Dat idee dat de achtergrond altijd onherkenbaar flou moet zijn doe ik niet aan mee.

          Ik vind het enkel wat te donker. We hebben het licht niet mee deze dagen, maar moest die boom met de champignons er uit steken en wat meer grijs hebben, de achtergrond zou door zijn lichtheid ook minder naar de voorgrond treden.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
            Het is een bos, ik zie dat ook zo als ik daar rondloop. Dat idee dat de achtergrond altijd onherkenbaar flou moet zijn doe ik niet aan mee.
            Daar doe ik ook niet aan mee, maar om de boom met de zwammen beter tot zijn recht te laten komen had ik toch een diafragma gekozen om de achtergrond wat wazig te maken, dus geen "onkenbaar floe".


            Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

            Comment


            • #7
              Het is wel een fraaie opname met geslaagde vlakverdeling, het onderwerp goed scherp.
              Misschien eens volgende keer een licht invulflitsje aan toevoegen? Dat kleine spul kan soms wonderen doen !

              Comment

              Working...
              X