Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik geef jullie gelijk, maar ik ben geen held met nabewerking. En hier was het negatief ook al geen goed gelukt geval. Om dit zelfgemaakt toestel te testen had ik er een rolletje HP5+ ingestoken dat al een goeie tijd vervallen was. En de hele film is serieus grijs, ook buiten het beeld. Hier een tweede poging:
Bedankt voor de feedback. Het was ook een héél grijze dag. Zelf vind ik het jammer dat het detail in de lucht nu helemaal weg is. Het is nu misschien beter als finaal beeld maar de eerste sluit meer aan bij hoe het was die dag. Voor mij is dat een moeilijke beslissing.
PS: wel vreemd dat je meer reactie krijgt op je "analoge foto" op een "digitaal forum" dan om een "analoog forum".
Comment