Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

promotie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • promotie

    wat vinden jullie hiervan? de moeite om te kopen?
    http://www.photohall.be/nl/2_2.cfm?&id=1518


  • #2
    Ik vind het speelgoed
    Maar ja, het is beter dan niks hé

    Theo


    wat vinden jullie hiervan? de moeite om te kopen?
    http://www.photohall.be/nl/2_2.cfm?&id=1518


    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      "Ik vind het speelgoed
      Maar ja, het is beter dan niks hé"

      Theo


      Kun je dat motiveren Theo? Dan heeft de vraagsteller er misschien iets aan en anderen ook misschien?


      Comment


      • #4
        ik heb een tijdje geleden, toen ik een nieuwe printer ging aanschaffen ook voor deze keuze gestaan....

        Ik ben toen gegaan voor de Photosmart 1315 ZONDER dat digitaal toestelletje erbij, enkel en alleen omdat ik al een digitaal toestel heb, en er het nut niet van inzag een tweede op zak te hebben....

        Mijn beste kameraad heeft wel die printer en dat toestelletje erbij gekocht, en geloof me : je kan er best mooie foto's mee maken !

        't is geen D60 of D100 maar t'is beslist ook geen speelgoed...

        Stef

        Ciao, baaikes, CU in the galaxy
        http://users.pandora.be/stef-vds NIEUW : Kyra !!

        Comment


        • #5
          ja ik heb nog geen dc en zou mij er een willen aanschaffen, en ik zag dat staan dus leek me wel interessant?

          Comment


          • #6
            Hallo Michael,

            Als het jou wat lijkt en je vindt de prijs ook interessant voor jouw budget, dan zou ik het lekker doen. Heb ff in je profiel gekeken en gezien dat je student bent. Dan kan een hele dure camera er niet af (denk ik). Met deze 1e (?) camera kan je dan lekker stoeien en laat je niet van de wijs brengen door mensen met misschien meer geld maar minder nuanceringsvermogen...

            Hannie
            Olympus E-10
            Hannie

            Comment


            • #7
              ja maar ik wil wel graag scherpe fotos want zou ze willen gebruiken voor mijn website, enz...
              ik ga nu fotografie volgen dus..

              Comment


              • #8
                Goed dat je kritisch bent en eisen stelt. Kijk ook eens op www.dpreview.com voor een soort vergelijkend warenonderzoek.
                Misschien kun je dan "grofweg" aan de hand van je wensen en je budget een paar toestellen uitselecteren en eventueel aan de hand hiervan nog gerichtere vragen stellen aan de BD-ers en hun ervaringen.

                Succes !

                Hannie
                Olympus E-10
                Hannie

                Comment


                • #9
                  iemand ervarnig met de canon powershot a200?

                  Comment


                  • #10
                    kijk eens op deze site hoe goedkoop ze zijn:
                    http://www.webvoordelig.nl

                    Comment


                    • #11
                      Inderdaad ....als ze voornamelijk moeten dienen voor je website dan zou ik de printer links laten liggen en je buget integraal aan de camera spenderen....

                      Stef

                      Ciao, baaikes, CU in the galaxy
                      http://users.pandora.be/stef-vds NIEUW : Kyra !!

                      Comment


                      • #12
                        eerlijk gezegd zou ik ook opteren voor een duurder foto toestel (natuurlijk weet ik niet of je al een printer hebt).anders is het een goede optie,maar als het toch vooral is voor de website ,ik gebruik het trouwens ook zeer veel daarvoor dan is bij mijn weten genoeg een toestelletje van
                        +- 300€ te kopen ,maar ze dan wel niet naar de fotograaf hoeven te doen.

                        greetz fretze
                        ps ik heb trouwens ook maar een nikon
                        cp 2500 en ben er zeer blij mee topvision 399€ en je kunt gerust een fotozaak mee binnenstappen en de foto's laten afmaken
                        op voor mij goede kwaliteit en trouwens zeer goed voor beginners




                        kijk eens op deze site hoe goedkoop ze zijn:
                        http://www.webvoordelig.nl


                        nikon coolpix 2500 2mp

                        Comment


                        • #13
                          webvoordelig.nl is echt super, de canon powershot a40 is er ook goedkoper

                          welk toestel raden jullie aan op die site voor maximum 400euro?

                          Comment


                          • #14

                            "Ik vind het speelgoed
                            Maar ja, het is beter dan niks hé"

                            Theo


                            Kun je dat motiveren Theo? Dan heeft de vraagsteller er misschien iets aan en anderen ook misschien?



                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Het hangt er van af waarmee je content bent he.
                              Meestal draaien zo'n aankopen uit op foto's die toch niet dat zijn wat je aanvankelijk gedacht had.
                              Moest ik kopen dan werd het Epson.
                              Waarom? Epson is als Miele: Er is geen betere. Altijd een stapje voor op de rest.

                              Probleem met Epson is dat je aan je lot wordt overgelaten...en je kan je "kapot" kopen aan profielen enz. enz.
                              En vergeef me mijn frustatie maar hier is precies ook niemand die me haarfijn kan uitleggen hoe dat zit met ICC-profielen, met printen en hoe dat zit met Photoshop alleen maar om een behoorlijk resultaat te bekomen van een print die goed overeenstemt met vooral de kleuren die ik zie op de monitor.

                              Deze printers zijn eveneens goedkoop in aankoop (ik bedoel deze HP).
                              Maar je koopt je weer dood aan dure inkt en duur fotopapier. Er loopt trouwens iets in het Europees Parlement over de inkt-prijzen van die printers.
                              Iedereen wil graag een mooie foto, een mooie afdruk maar het is precies of men ons aan iets laat proeven zonder ons het volledige gerecht te presenteren

                              Vriendelijke groeten,
                              Theo


                              "Ik vind het speelgoed
                              Maar ja, het is beter dan niks hé"

                              Theo


                              Kun je dat motiveren Theo? Dan heeft de vraagsteller er misschien iets aan en anderen ook misschien?



                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X