Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

40D software versie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 40D software versie

    Ik heb mijn 40D vorige week teruggekregen na 5 weken error99-afwezigheid. Op de herstelfactuur wordt vermeld dat er een nieuwe software versie opgezet is. Als ik op de camera nakijk, dan blijkt dat versie 1.1.1 te zijn. Lijkt mij zo eerder een nummer voor een allereerste versie. Hoe zit dat bij de andere 40D bezitters, op welke versie draait jullie toestel?

    Djienbe

  • #2
    Re: 40D software versie

    Mijn 40D heeft ook versie 1.1.1. Zo ver ik weet is dit ook de laatste firmware versie.
    Vriendelijke groeten, Luc
    Canon EOS 7D, Canon EF 24-105mm F:4.0 L IS USM, Canon EF 70-200mm F:4.0 L IS USM , EF Canon 50mm F:1.8, Canon EF 85mm F:1.8

    Comment


    • #3
      Re: 40D software versie

      Allereerste link in google:



      levert dit op:




      Soms toch eventjes net zelf proberen te zoeken, daar leer je meestal meer uit!
      Canon 5D2 en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: 40D software versie

        Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
        Soms toch eventjes net zelf proberen te zoeken, daar leer je meestal meer uit!
        Dat had ik gedaan en net hetzelfde gevonden als jij maar dat was niet mijn vraag. Ik wilde gewoon weten op welke versie de andere 40Ders hun toestel draait ifv de volgende vraag: zijn er bij die bewuste 1.1.1 versies (of welke dan ook de meest recente versie mag zijn) nog steeds error99ers bij?

        Djienbe
        Last edited by djienbe; 20 juli 2010, 12:57.

        Comment


        • #5
          Re: 40D software versie

          Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
          Dat had ik gedaan en net hetzelfde gevonden als jij maar dat was niet mijn vraag. Ik wilde gewoon weten op welke versie de andere 40Ders hun toestel draait ifv de volgende vraag: zijn er bij die bewuste 1.1.1 versies (of welke dan ook de meest recente versie mag zijn) nog steeds error99ers bij?

          Djienbe
          Waarschijnlijk wel : error 99 is de foutmelding die je krijgt als de fout niet past bij de andere foutnummers (het overschotje dus). Het kan dus een beetje vanalles betekenen...
          Dus ook met de nieuwe firmware kan je nog altijd error 99 krijgen.
          Groeten,

          Polleke

          Comment


          • #6
            Re: 40D software versie

            Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Waarschijnlijk wel : error 99 is de foutmelding die je krijgt als de fout niet past bij de andere foutnummers (het overschotje dus). Het kan dus een beetje vanalles betekenen...
            Dus ook met de nieuwe firmware kan je nog altijd error 99 krijgen.
            Dacht ik ook al maar wat ik bedoel is, bij de 40D is het duidelijk een ziekte en zijn er BDers met de 1.1.1 versie op hun 40D en die error99 gehad hebben?

            Djienbe

            Comment


            • #7
              Re: 40D software versie

              Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
              Dacht ik ook al maar wat ik bedoel is, bij de 40D is het duidelijk een ziekte en zijn er BDers met de 1.1.1 versie op hun 40D en die error99 gehad hebben?

              Djienbe
              Ik heb een 40D gehad en die was kern gezond

              gr.ron.
              http://exhi-fotografie.nl

              Comment


              • #8
                Re: 40D software versie

                Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
                Ik heb mijn 40D vorige week teruggekregen na 5 weken error99-afwezigheid. Op de herstelfactuur wordt vermeld dat er een nieuwe software versie opgezet is. Als ik op de camera nakijk, dan blijkt dat versie 1.1.1 te zijn. Lijkt mij zo eerder een nummer voor een allereerste versie. Hoe zit dat bij de andere 40D bezitters, op welke versie draait jullie toestel?
                bedoel soms; dat je denkt, dat er niet aan veranderd is?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: 40D software versie

                  Dat was inderdaad mijn eerste gedacht ja maar even Googlen leerde me al dat dat onwaarschijnlijk was. Dus begon ik te denken, zou dan de 1.1.1 de versie zijn die de error 99 kon oplossen? En bijgevolg, jamaar, waarop draait dan de anderen hun 40D?

                  Maar uiteindelijk maakt het niet veel verschil meer. Als ik nog eens error99 krijg, tijdens de periode van garantie op de reparatie of niet, vliegt hij de deur uit.

                  Djienbe

                  Comment

                  Working...
                  X