Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De wolf en de Maan verbonden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De wolf en de Maan verbonden

    [img]komt te vervallen[/img]
    Last edited by jessey; 31 januari 2015, 00:03.

  • #2
    Re: De wolf en de Maan verbonden

    Heb je beide fotos zelf gemaakt?
    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

    Comment


    • #3
      Re: De wolf en de Maan verbonden

      Oorspronkelijk geplaatst door !Karen Bekijk bericht
      Heb je beide fotos zelf gemaakt?
      Ja...die vraag heb ik ook...hoort zeker niet thuis in beginnershoek dan ;-)
      Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

      Comment


      • #4
        Re: De wolf en de Maan verbonden

        Dat heb je heel goed gedaan! Kan zo in een boekje!
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: De wolf en de Maan verbonden

          Ik heb zelf de foto van de wolf gemaakt.

          Bij gebrek aan eigen matriaal ben ik gaan zoeken op Internet gaan naar een maan die bij mijn idee paste.

          Comment


          • #6
            Re: De wolf en de Maan verbonden

            Toch knap staaltje van fotobewerking. Wolf trouwens een hele mooi pose.

            Comment


            • #7
              Re: De wolf en de Maan verbonden

              Ik verwachtte heel veel van de titel en dit overtreft het zelfs moeiteloos. Hoort thuis in SC en HoF.
              Mvg,
              Gregory
              www.gvg-photo.com

              Comment


              • #8
                Re: De wolf en de Maan verbonden

                Knap gedaan!

                Comment


                • #9
                  Re: De wolf en de Maan verbonden

                  Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                  Ik heb zelf de foto van de wolf gemaakt.

                  Bij gebrek aan eigen matriaal ben ik gaan zoeken op Internet gaan naar een maan die bij mijn idee paste.
                  2.6 Plaats alleen eigen foto's en video's

                  Plaats alleen foto's en video's die je zelf hebt gemaakt. Zoniet heeft het beoordelen en tips geven door anderen weinig zin en kan je zelf niets bijleren. Zo worden ook copyright kwesties vermeden. (zie ook 2.10).
                  Het onterecht en bewust doen alsof je een foto/video zelf gemaakt hebt, kan aanleiding geven tot het beëindigen van je account.

                  2.10 Vrijwaring auteursrechten

                  De hieronder gebruikte term 'werk' slaat op alle grafische elementen (foto's, video's, illustraties, geluid, enz...) welke een lid in zijn op het forum geplaatst bericht presenteert.
                  De poster staat er voor in dat hij het volledige auteursrecht op het werk bezit en dat hij met zijn werk geen rechten van derden schendt. De poster zal Belgiumdigital vrijwaren voor alle vorderingen van derden wegens de plaatsing van het werk. Deze vrijwaring heeft ook betrekking op eventueel door de Auteur in zijn werk gebruikte foto’s, tekeningen of andere illustraties, muziek of geluidsbestanden en teksten, tenzij het auteursrecht uitdrukkelijk door de poster is voorbehouden.


                  mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

                  Comment


                  • #10
                    Re: De wolf en de Maan verbonden

                    Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                    Ik heb zelf de foto van de wolf gemaakt.

                    Bij gebrek aan eigen matriaal ben ik gaan zoeken op Internet gaan naar een maan die bij mijn idee paste.
                    Dan hoop ik dat je toestemming hebt om die te gebruiken... Het was ook een kleine moeite geweest dit in je beginpost te vermelden. Moest de vraag niet gesteld geweest zijn, had je voor de helft met de credits gaan lopen die iemand anders toekomen. Dat is niet zo netjes.

                    Nu ja.. Aan de moderators om te beslissen of ze dit gaan toelaten.

                    Ik had veel liever gewoon je foto van de wolf gezien. Die ziet er namelijk heel goed uit.
                    De fotomanipulatie zegt mij niet veel. Dit is een ontzettend clichébeeld waar ik een sterk 13 in een dozijn gevoel bij krijg.
                    Qua uitvoering kan het ook beter. De omtrekranden van de wolf zijn veel te soft daar waar je hem geblend hebt met de maan.
                    FLICKR PHOTOSTREAM
                    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

                    Comment


                    • #11
                      Re: De wolf en de Maan verbonden

                      Het idee achter de foto vind ik wel knap, maar heel jammer dat de maanfoto niet van jou is .
                      Dat is 'not done' om het eens in het Engels te verwoorden.
                      En het knip/plakwerk is te duidelijk aan de contouren van de wolf.

                      Comment


                      • #12
                        Re: De wolf en de Maan verbonden

                        De wolf met de maan... ach daar zijn al zo heel veel platen van gemaakt.
                        Ik vind dit niet echt origineel.
                        En ivm het jatten van internet heb ik je vorig jaar maart al mijn mening daarover gegeven.
                        Last edited by Sproet; 30 januari 2015, 11:12.
                        Heb nog zoveel te leren :)

                        Comment


                        • #13
                          Re: De wolf en de Maan verbonden

                          Doe geen moeite mensen, het is niet de eerste keer van De Heer Jessey, en het zal ook niet zijn laatste keer zijn dat hij dingen doet die niet mogen.
                          De mod's zijn hiervan al enkele keren op de hoogte gebracht, maar er gebeurt niks.

                          Comment


                          • #14
                            Re: De wolf en de Maan verbonden

                            Alles is hier reeds gezegd en mi hoort dit thuis bij 'pswerkjes'
                            vriendelijke groeten, Sien

                            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                            Comment


                            • #15
                              Re: De wolf en de Maan verbonden

                              amai professioneel werk de wolf een prachtige pose, een dikke proficiat was mijn eerste gedacht
                              maar nu ik al de berichten lees, en er zelf over nadenk vind ik dat vorige personen gelijk hebben
                              Last edited by mvdd; 30 januari 2015, 12:37.

                              Comment

                              Working...
                              X