Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn hier mensen die FS X doen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zijn hier mensen die FS X doen?

    Wil dat eens weten
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Zijn hier mensen die FS X doen?

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Wil dat eens weten
    What the h*ll is FS X?

    Comment


    • #3
      Re: Zijn hier mensen die FS X doen?

      Iets met Flight Simulator misschien?
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Zijn hier mensen die FS X doen?

        Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
        What the h*ll is FS X?
        Indeed, flight simulator 10 (of X van eXperience ?) (iets voor gepensioneerden (ja sorry theo, maar de enige die ik ken, die er meer werken zijn gepensioneerden ), de jonge generatie speelt C&C of resident evil, iets waar nog actie inzit


        Wat moet ge weten, draait bij mijn pa (gepensioneerde dus), wel onder xp, 'k ga daar geen vista gaan installeren, en als deze pc versleten is, krijgt hem ne mac (hij heeft geen keuze)
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          Re: Zijn hier mensen die FS X doen?

          Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          Indeed, flight simulator 10 (iets voor gepensioneerden (ja sorry theo, maar de enige die ik ken, die er meer werken zijn gepensioneerden ), de jonge generatie speelt C&C of resident evil, iets waar nog actie inzit


          Wat moet ge weten, draait bij mijn pa (gepensioneerde dus), wel onder xp, 'k ga daar geen vista gaan installeren, en als deze pc versleten is, krijgt hem ne mac (hij heeft geen keuze)
          Het is te zeggen... de zoon van mijn vriendin doet niet liever, hij is achttien en... start dit jaar met pilotenopleiding burgerluchtvaart. Moet ik m toch eens even laten weten dat hij een oudje is.

          Comment


          • #6
            Re: Zijn hier mensen die FS X doen?

            Was misschien ook iets voor mij, maar ik heb vliegangst
            gr, eb

            Comment


            • #7
              Re: Zijn hier mensen die FS X doen?

              Het lijkt me wel nog leuk om je daar in te verdiepen. Maar je moet al een beest van een computer hebben om da op vol detail te draaien. En een deftige joystick.

              Trouwens, da's nie enkel voor gepensioneerden, ik heb vroeger ettelijke uren plezier beleefd aan één van de vroegste versies van flightsimulator, toen da nog onder DOS draaide. In chicago tussen de wolkenkrabbers vliegen enzo
              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

              Comment


              • #8
                Re: Zijn hier mensen die FS X doen?

                Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                Indeed, flight simulator 10 (of X van eXperience ?) (iets voor gepensioneerden (ja sorry theo, maar de enige die ik ken, die er meer werken zijn gepensioneerden ), de jonge generatie speelt C&C of resident evil, iets waar nog actie inzit


                Wat moet ge weten, draait bij mijn pa (gepensioneerde dus), wel onder xp, 'k ga daar geen vista gaan installeren, en als deze pc versleten is, krijgt hem ne mac (hij heeft geen keuze)
                Maar allee nu
                Vandaag nog geschreven als reactie op een eerder geplaatste topic van jou....
                Ik vlieg al van jongs af aan.

                Al dat schieten en die zogenaamde "action" interesseert mij geen boullet
                Heeft me nooit geïnteresseerd...

                FS X draait hier ook onder XP Pro.
                En zeg tegen jouw pa dat hij SP1 moet installeren
                (SP1 voor FS X he > 213 mb)
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Zijn hier mensen die FS X doen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                  als deze pc versleten is, krijgt hem ne mac (hij heeft geen keuze)
                  Ge gaat uw vader heel gelukkig maken

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zijn hier mensen die FS X doen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                    Het lijkt me wel nog leuk om je daar in te verdiepen. Maar je moet al een beest van een computer hebben om da op vol detail te draaien. En een deftige joystick.

                    Trouwens, da's nie enkel voor gepensioneerden, ik heb vroeger ettelijke uren plezier beleefd aan één van de vroegste versies van flightsimulator, toen da nog onder DOS draaide. In chicago tussen de wolkenkrabbers vliegen enzo
                    Helemaal juist....wreed ding
                    En niet alleen die van Microsoft... > Fly! > Pro Pilot enz. enz.
                    Ne leuke stick is de Logitech Force 3D Pro: gevoelig ding maar ja,
                    vliegen moet ook gebeuren met veel gevoel.

                    Belangrijk te weten is dat MS Flightsimulator cpu-gebonden is....
                    Vergeet dat niet
                    Een zware graka is niet echt nodig, evenals niet die "race" naar framerates.
                    Ik zie die "jong" gasten op bepaalde forums maar "lullen" over rates van 50 of meer. Kijk, dan moet ik lachen
                    Bij mij staan die gelockt op 21....en met een monitor van 22 inch; je mag komen kijken...
                    De grafische weergave van FS X is zeer goed, vloeiend zonders "stutters".
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zijn hier mensen die FS X doen?

                      Als ik af en toe eens wat tijd over heb (en das 'gene vette'), dan doe ik nog wel eens een vluchtje, is nu wel een tijdje geleden.




                      En inderdaad, FS-X is heeft meer baat bij een krachtige processor dan bij een zware grafische kaart, ik werk op een dual-screen setup: links een 17" met de radio, GPS of andere 'devices' en het vliegen zelf op een 24" met een resolutie van 1920x1200.
                      My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zijn hier mensen die FS X doen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Belangrijk te weten is dat MS Flightsimulator cpu-gebonden is....
                        Vergeet dat niet
                        Bij mij staan die gelockt op 21....en met een monitor van 22 inch; je mag komen kijken...
                        De grafische weergave van FS X is zeer goed, vloeiend zonders "stutters".
                        Da's wel goed om weten dan
                        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zijn hier mensen die FS X doen?

                          kheb hem gekocht, geinstalleerd, en wat zitten spelen, maar ben terug naar fs2004 gegaan (wegens veel addons in bezit, en een pc die niet echt top is voor fsx.) Binnen een jaar of 2 misschien als ik een nieuwe laptop heb. De gpu van mijn vaio doet het wel, maar niet zoals ik het liefst zou hebben. (2gb ram, Core 2 duo T5500, Nvidia 7400go)
                          En wegens chronisch tijdsgebrek is zelfs fs2004 alweer véééél te lang geleden, en staat de PMDG 737 in de hangar...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zijn hier mensen die FS X doen?

                            De betere "tweaks" voor FS9

                            HIER donwloaden

                            Echt aan te bevelen!
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment

                            Working...
                            X