Moederbord van de PC van mijn ouders was kapot (lekkende condensators) en na alle miserie met dat compaq-µATX geval wilden ze een volledige upgrade.
Nu wilde ik hun Inbox en contactpersonen recupereren, en normaal zit alles in één *.pst bestand in c:\documents and settings\username\application data\Microsoft\Outlook.
Het enige dat ik daar vind zijn de volgende bestanden:
- extend.dat
- Microsoft outlook internet settings.FAV
- Microsoft outlook internet settings.NICK
- outcmd.dat
- outitems.log
- outIprint
Ik heb een image van een paar dagen voor de crash en daar vind ik dezelfde bestanden. Geen enkele van deze bestanden is groot genoeg om hun inbox + contactpersonen te bevatten (bestanden zijn slechts enkele kb groot).
Start -> zoeken -> *.pst leverde niets op, maar dan vraag ik me af hoe outlook het dan wel bewaarde?
Nu wilde ik hun Inbox en contactpersonen recupereren, en normaal zit alles in één *.pst bestand in c:\documents and settings\username\application data\Microsoft\Outlook.
Het enige dat ik daar vind zijn de volgende bestanden:
- extend.dat
- Microsoft outlook internet settings.FAV
- Microsoft outlook internet settings.NICK
- outcmd.dat
- outitems.log
- outIprint
Ik heb een image van een paar dagen voor de crash en daar vind ik dezelfde bestanden. Geen enkele van deze bestanden is groot genoeg om hun inbox + contactpersonen te bevatten (bestanden zijn slechts enkele kb groot).
Start -> zoeken -> *.pst leverde niets op, maar dan vraag ik me af hoe outlook het dan wel bewaarde?
Comment