Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raar outlook 2000 probleempje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Raar outlook 2000 probleempje

Moederbord van de PC van mijn ouders was kapot (lekkende condensators) en na alle miserie met dat compaq-µATX geval wilden ze een volledige upgrade.

Nu wilde ik hun Inbox en contactpersonen recupereren, en normaal zit alles in één *.pst bestand in c:\documents and settings\username\application data\Microsoft\Outlook.

Het enige dat ik daar vind zijn de volgende bestanden:

- extend.dat

- Microsoft outlook internet settings.FAV

- Microsoft outlook internet settings.NICK

- outcmd.dat

- outitems.log

- outIprint

Ik heb een image van een paar dagen voor de crash en daar vind ik dezelfde bestanden. Geen enkele van deze bestanden is groot genoeg om hun inbox + contactpersonen te bevatten (bestanden zijn slechts enkele kb groot).

Start -> zoeken -> *.pst leverde niets op, maar dan vraag ik me af hoe outlook het dan wel bewaarde?

Re: Raar outlook 2000 probleempje

Hidden files afzetten en dan naar:

C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

De bestanden van Outlook staan (inderdaad) op 2 verschillende plaatsen.
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

FF gezocht naar juiste locatie...

Zou moeten zijn :

station:\Documents and Settings\<gebruiker>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Die "Local Settings" stond niet in jouw berichtje...

Contactpersonen zitten niet in dat .pst bestand maar in .pab bestand... wel op dezelfde locatie...

Waarom de zoekfuntie niets oplevert kan ik niet direct verklaren, tenzij het verborgen bestanden zijn...
      In dat geval, (voor Win XP):
      Klik op Start en vervolgens op Deze computer.
      Klik in het menu Extra op Mapopties, klik op het tabblad Weergave en klik vervolgens op de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven
      Grtz, Tigra-Boy
      ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

sorry, dubbele post...
        Grtz, Tigra-Boy
        ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Inderdaad, zat in de verkeerde application data Was vergeten langs local settings te gaan. Gelukkig is Windows zo gebruiksvriendelijk

Comment

Zoek eens naar die pst in de windows directory, "niet-zo-lang-geleden" ® stond die nog in de windows dir ipv onder local settings.
            Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
            MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Alles hangt af hoe je Outlook geconfigureerd hebt.
              Je kan ofwel een Outlook Addres Book gebruiken ofwel een Personal Address Book.

Waar die .pst en .pab staan hangt ook af van je config.

Bij mij staan die onder F:\Mail\
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Elke week wordt hier automatische een backup gemaakt van Outlook 2003.
                Alles wordt geplaatst in één pst-bestand.
                Dit bestand staat NIET op mijn c-schijf.
                Gaat er iets fout met de mail, dan ben ik bijv. niet verplicht om een totale image
                terug te plaatsen enz.

HIER vind je het progje van Microsoft dat je via opties zelf kunt instellen NA de installatie ervan.

Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Working...
                X