Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwzaal in de westhoek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Trouwzaal in de westhoek

Ik ga trouwen. Sinds kort aan het kijken voor een zaal voor volgend jaar.
    Is misschien niet het juiste forum, maar vind bitter weinig info op het net.
    Had graag ervaringen, en bevindingen gekend van mede bd-ers, die al een trouwfeest meegemaakt hebben in één van de volgende zalen.
    Indien iemand nog een ander voorstel heeft... Altijd welkom. Zou receptie voor 350 man zijn, en avondfeest rond de 200. Moet wel absoluut hoek poperinge, diksmuide, ieper, franse grens zijn.

Saint-Gervais in Diksmuide
    Drie koningen in beauvoorde
    Salons de lelie in Beauvoorde

De eerste twee ken ik een beetje. Maar ben vooral geïnteresseerd naar reacties over de laatste. Lijkt me wel een leuke zaal, en we zijn goed ontvangen geweest. Maar ken niemand die er al een trouwfeest heeft meegemaakt. Dus mocht iemand deze zaal goed kennen graag reactie.

Groeten
    JO
    Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

Re: Trouwzaal in de westhoek

Eerst en vooral mijn innige deelneming

Een tijdje geleden was ik op een huwelijksfeest van vrienden in Feestzaal Scherpenberg - restaurant De Baronie. (Loker). En dat was dik in orde.

P.S. Bedoel je niet de Salons Saint Germain in Diksmuide. Saint Gervais doet me zo aan platte kaas denken
    Meer foto's op mijn website

Comment

oeps, schrijffoutje...
      Ja, natuurlijk... saint-germain.
      Saint-gervais is een skioord.
      Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johanvansteenkiste Bekijk bericht
        oeps, schrijffoutje...
        Ja, natuurlijk... saint-germain.
        Saint-gervais is een skioord.
        Een andere aanrader zijn de Salons Notredame in Beerst (nabij Diksmuide).
        Meer foto's op mijn website

Comment

Vijverhof in Wevelgem is misschien iets te ver, maar zeker een aanrader!

Comment

Lissewal in Everdinge.
            Al enkele huwelijken moeten fotograferen daar en steeds heel verzorgd.
            Peter.
            Body : Fuji X-T4, lenzen : XF8-16mm F2.8 LM WR, XF16-55mm F2.8 LM WR, XF50-140mm F2.8 R LM OIS WR, XF56mm F1.2 R, manfrotto statief. Op verlanglijstje: XF150-600mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peter C. Bekijk bericht
              Lissewal in Everdinge.
              Al enkele huwelijken moeten fotograferen daar en steeds heel verzorgd.
              Peter.
              Je bedoelt ongetwijfeld "Elverdinge" ?
              Domein De Lissewal, feestzaal in Ieper met karakter. Met warme kleuren en natuurlijke elementen het perfecte kader voor al uw feesten ...

Comment

Working...
              X