Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung galaxy tab2 10'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samsung galaxy tab2 10'

    Hallo iedereen,

    Ik heb een vraagje betreft de Tab van de topictitel.
    Ik ga deze meestal gebruiken voor internet en e-mail,daar we onze laptob verkocht hebben en een vaste pc hebben gekocht.
    Ik zou deze ook veel gebruiken om foto's te bekijken van fotoshoots enz...of als we op reis gaan s'avonds eens de foto's bezien en eventueel al een deel wissen enz...
    Ben al in verschillende winkels geweest en de meeste verkopers vinden de samsung wel goed,maar willen me dan een I-PAD 3 aanpraten omdat deze zoveel keren beter is zeggen ze.
    Ik word er stillaan moedeloos van....ik breek apple producten niet af maar hun bediening enz..;staat me niet aan. Daarom wil ik vragen of de TAB2 van samsung de foto's mooi weergeeft..daarmee bedoel ik scherp weergeeft zodat ge een mooi overzicht hebt van wat je getrokken hebt.Ik heb nu een soort digitale fotoalbum en de resolutie is daar maar!! 400 maal 800 en die geeft mijn getrokken foto's zeer scherp weer...dus zou ik ervan uit mogen gaan dat deze Tab dat ook doet aangezien de resolutie daar 800 maal 1280 pixels is

    Graag raad

    Grtz

    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

  • #2
    Re: Samsung galaxy tab2 10'

    Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

    Ik heb een vraagje betreft de Tab van de topictitel.
    Ik ga deze meestal gebruiken voor internet en e-mail,daar we onze laptob verkocht hebben en een vaste pc hebben gekocht.
    Ik zou deze ook veel gebruiken om foto's te bekijken van fotoshoots enz...of als we op reis gaan s'avonds eens de foto's bezien en eventueel al een deel wissen enz...
    Ben al in verschillende winkels geweest en de meeste verkopers vinden de samsung wel goed,maar willen me dan een I-PAD 3 aanpraten omdat deze zoveel keren beter is zeggen ze.
    Ik word er stillaan moedeloos van....ik breek apple producten niet af maar hun bediening enz..;staat me niet aan. Daarom wil ik vragen of de TAB2 van samsung de foto's mooi weergeeft..daarmee bedoel ik scherp weergeeft zodat ge een mooi overzicht hebt van wat je getrokken hebt.Ik heb nu een soort digitale fotoalbum en de resolutie is daar maar!! 400 maal 800 en die geeft mijn getrokken foto's zeer scherp weer...dus zou ik ervan uit mogen gaan dat deze Tab dat ook doet aangezien de resolutie daar 800 maal 1280 pixels is

    Graag raad

    Grtz

    Templar
    Ik zou zeggen ga naar de winkel met een usb stick of een andere drager en vergelijk met uw foto's de verschillende Tablets. Apple is niet de klant vriendelijkse wat garantie aangaat. Ipad 3 heeft momenteel de hoogste schermresolutie, maar als ik moest kiezen dan koos ik voor de Samsum.
    Zie hier de voor en tegens: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...-a-419535.html

    Comment


    • #3
      Re: Samsung galaxy tab2 10'

      Waarom zou die de foto's niet deftig weergeven?
      De keuze tussen de twee is gewoon een persoonlijke voorkeur en verder gewoon een verkoopstechniek voor die waar ze het meest aan verdienen.
      Ze zijn beiden goed en hebben beiden hun voor- en nadelen.
      Vergelijk zoals je aanhaalt wel met de tweede generatie van de tablets, die zijn van dezelfde generatie als de iPad 3 (New iPad).
      Ik heb zelf de eerste versie maar de weergave van foto's vind ik zelfs beter dan op mijn computerscherm.
      Last edited by VerSeg; 15 juni 2012, 12:45.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Samsung galaxy tab2 10'

        Bedankt voor de reactie....maar in de winkels word je algauw afgeleid om andere dingen te kopen zoals bv een I-PAD omdat de meeste verkopers deze steeds meer aanprijzen als de beste tablet die er is.

        Ik wil gewoon een Tab die mijn foto's goed en scherp weergeeft en waar ik al eens mee kan internetten enz...meer niet

        Grtz

        Templar
        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

        Comment


        • #5
          Re: Samsung galaxy tab2 10'

          De iPad2 is ook nog een alternatief. Bij sommige retailers hebben ze nog verschillende configuraties in stock (16, 32, 64Gb, met of zonder 3G)... wel niet te lang meer wachten.

          Nieuw 399 voor 16Gb wifi, maar wat weinig opslagcapaciteit, vind ik. Of een refurbished zoals ik heb gekocht : 429 voor 32Gb iPad Wifi, volledig gereviseerd, nieuw scherm, nieuwe batterij en met dezelfde garantie als een nieuwe...
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #6
            Re: Samsung galaxy tab2 10'

            Als je geen ipad wilt vanwege de bediening: geen ipad kopen... en zeker niet laten overhalen...
            tgaat enkel last meebrengen..;

            Voor wat mijn ervaring mijn samsung galaxy tabs is:
            niet te veel aan twijfelen, die dingen zijn echt wel in staat om foto's zeer scherp weer te geven...
            ook het surfen zal hier geen probleem vormen hoor...
            Vond zelf de samsung best fijn werken...

            zoiezo als je een winkel binnenstapt met de woorden, ik wil geen ipad,
            en ze blijven een ipad aanraden: buiten stappen, die verkoper kan je nooit goed helpen...
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

            Comment


            • #7
              Re: Samsung galaxy tab2 10'

              Een vriend van mij heeft zowel de ipad als de galaxy tab. Hij vind dat het scherm van zijn ipad beter reageerd dan het scherm van de galaxy.

              Ik ben zelf ook aan het kijken voor een tablet en overweeg me een Asus transformer tf300-t aan te schaffen.

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #8
                Re: Samsung galaxy tab2 10'

                Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                Een vriend van mij heeft zowel de ipad als de galaxy tab. Hij vind dat het scherm van zijn ipad beter reageerd dan het scherm van de galaxy.
                Ook mijn ervaring. Ligt het aan het display of aan de software, wie zal het zeggen.
                Verseg ?
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • #9
                  Re: Samsung galaxy tab2 10'

                  Kan je op dit toestel beelden weergeven in nef-formaat ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Samsung galaxy tab2 10'

                    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                    Een vriend van mij heeft zowel de ipad als de galaxy tab. Hij vind dat het scherm van zijn ipad beter reageerd dan het scherm van de galaxy.

                    Ik ben zelf ook aan het kijken voor een tablet en overweeg me een Asus transformer tf300-t aan te schaffen.

                    mir
                    Dat is 200 % waar.
                    Ik heb een iPad1, mijn dochter een iPad2, verder ligt hier nog een Samsung Galaxy tab P1000 en een Asus Transformer Prime 64GB.

                    Ik weet dus waarover ik spreek.

                    Op de iPad loopt alles smetteloos en zeer vlot.
                    Je moet alleen kunnen leven met het eigenzinnige karakter van een Apple toestel.

                    Vandaar dat ik voor sommige dingen nu die Prime heb gekocht.

                    Maar het scherm van de iPad reageertbzonder meer beter als dat van de Prime.
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Samsung galaxy tab2 10'

                      @ Mir, de Prime krijgt een opvolger die een lichte facelift heeft gehad.

                      Ongetwijfeld zal de Prime nu gaan zakken in prijs, of, als je tweedehands.be in de gaten houdt, kan je daar wellicht een bijna nieuw toestel op de kop tikken.
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #12
                        Re: Samsung galaxy tab2 10'

                        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        @ Mir, de Prime krijgt een opvolger die een lichte facelift heeft gehad.

                        Ongetwijfeld zal de Prime nu gaan zakken in prijs, of, als je tweedehands.be in de gaten houdt, kan je daar wellicht een bijna nieuw toestel op de kop tikken.
                        Bedankt voor de tip.

                        mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Samsung galaxy tab2 10'

                          Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                          Als je geen ipad wilt
                          tgaat enkel last meebrengen..;
                          Voor wat mijn ervaring mijn samsung galaxy tabs is:
                          zoiezo
                          Ik wil, jij wil...
                          't gaat...
                          ... (wegens wartaal)
                          sowieso volgens Vandale : so·wie·so (bijwoord) toch al, in elk geval

                          Persoonlijk heb ik begrip voor alle argumenten die gelijk wie wil aanbrengen, maar hou het leesbaar a.u.b..
                          Over de argumenten an sich kan ik kort zijn, werk er eens mee. Persoonlijke appreciatie, is ...ehm..persoonlijk

                          Verder hoop ik dat we tab niet als afkorting van tablet gaan gebruiken, en 'laptob' mag dan al het onderwerp van het twijfelgeval zijn ... tenminste als dit forum dat kan 'trekken'.
                          Waar zitten Leonidas en Hjansen als je ze nodig hebt. 'zucht'

                          PS: waar kan ik die 'Samsum' betasten ?

                          Komaan zeg, even lezen wat je schrijft vergt niet zoveel tijd.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Samsung galaxy tab2 10'

                            Als je Flash laat doorwegen in je aankoop, weet dan dat Flash op Android ook gedaan is vanaf ICS 4.1. Eindelijk zou ik zo zeggen, flash is een resource hog...
                            Panasonic Lumix FZ2000

                            Comment


                            • #15
                              Re: Samsung galaxy tab2 10'

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                              Als je Flash laat doorwegen in je aankoop, weet dan dat Flash op Android ook gedaan is vanaf ICS 4.1. Eindelijk zou ik zo zeggen, flash is een resource hog...
                              Zit flash nu niet standaard in Google ingebouwd of heb ik iets verkeerd gelezen ?
                              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                              Si non, on devient bonbon
                              Et les gens nous mangent !"

                              Comment

                              Working...
                              X