Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 4 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 90

Discussie: IOS5 is er!!

Standaard IOS5 is er!!

Apple freaks, go for it.

Standaard Re: IOS5 is er!!

Yihaa, en binnenkort zitten we dus in de wolken ! ! !

Hoe zet ik die iOS5 op mijne foon ? en staat die dan ook direct op mijn iPad ?
    "Te leven is een gunst, te weten hoe is een kunst.”

My life has meaning now.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Apple freaks, go for it.
    En de niet Apple freaks?

iPhone 4: check!
    iPad: busy
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

dat is pas goed nieuws dat het nieuwe ios5 er is dan kunnen we Icloud gaan proberen of is dat dan nog even wachten ?

Groetjes
    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Smile Re: IOS5 is er!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Yihaa, en binnenkort zitten we dus in de wolken ! ! !

Hoe zet ik die iOS5 op mijne foon ? en staat die dan ook direct op mijn iPad ?
    Aansluiten op je iTunes en de update uitvoeren en nog een keer voor je iPad
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

Thumbs up Re: IOS5 is er!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
    dat is pas goed nieuws dat het nieuwe ios5 er is dan kunnen we Icloud gaan proberen of is dat dan nog even wachten ?

Groetjes
    Ardesign
    iCloud is nu officieel ook actief http://www.icloud.com

http://www.apple.com/nl/icloud/get-started/
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

Ik denk dat het hier ook gelukt is, al heeft het mij wel 50 minuten gekost om door al de foutmeldingen het bos te zien.

Maar het ziet er wel prettig uit!
    ::: Flickr :::

Mislukt Maar ik denk dat het aan mijn laptop ligt.

Vraagje: Als ik nu iTunes op een ANDERE laptop zet en ik hang mijn iPhone daar aan, ga ik dan niets kwijtspelen bij de synchronisatie ????

Veel drama, verloren contactlijsten en mislukte installaties als ik twitter mag geloven
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Ik ben niets kwijt

Je moet natuurlijk wel een reservekopietje nemen ook voor de zekerheid

Ik kan me vergissen maar ik denk dat je je iPhone maar met 1 laptop kan syncen zonder dingen te verliezen. Maar zeker ben ik hier niet van
    ::: Flickr :::

Niets verloren, maar misschien toch nog eerst de i-kat uit de i-boom kijken.
    ( Een apple-boom natuurlijk )

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Niets verloren, maar misschien toch nog eerst de i-kat uit de i-boom kijken.
    ( Een apple-boom natuurlijk )
    Ik wilde al "Jeeuuuuuuuuuuuuuh" roepen
    * hoe is het met de muziek?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

kwasweerterap !

3200
    Het gaat om de melding "iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout opgedaan. (3200)". Deze melding is het gevolg van de enorme drukte op de servers van Apple op dit moment. Een oplossing is om te wachten en later opnieuw te proberen om de update te installeren, eventueel kunnen mensen die problemen ondervinden proberen om het toestel in vliegtuigmodus te zetten en dan de update uit te voeren.

Overigens is ERROR 3200 momenteel al een trending topic op Twitter.

Error 3200 komt door overbelasting van de server, dus of blijven proberen te updaten of morgen nog eens proberen.
    Cybershot Photo Website!

Yep, no hurry.

Ben nog effe aan het genieten van het Steve Jobs item in koppen. ( op de iPad )

Cybershot Photo Website!

Geweldig !

heb hier ipod touch met versie 4.2 erop hoe krijg ik de ICloud op mij ipod en op mijn imac met snowleopard gezet aub ,want vindt voorlopig niet hoe het juist werkt allemaal
    wie kan me helpen aub vindt leuke idee van ICloud

Groetjes
    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

gisteren avond lukt het niet maar nu vlot iOS 5 op iphone en iPad gezet

ik ben letterlijk en figuurlijk in de wolken
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
    heb hier ipod touch met versie 4.2 erop hoe krijg ik de ICloud op mij ipod en op mijn imac met snowleopard gezet aub ,want vindt voorlopig niet hoe het juist werkt allemaal
    wie kan me helpen aub vindt leuke idee van ICloud

Groetjes
    Ardesign
    Die iPod moet de derde of vierde generatie zijn. Dan gewoon de iPod aan je Mac hangen met de USB kabel en via iTunes kan je een SW update uitvoeren. Eens iOS5 erop staat kunnen SW updates ook zonder kabel en Mac gebeuren.

Die Mac zal je eerst moeten upgraden naar Lion om iCloud te verkrijgen. Er zijn geruchten dat er ook een update van Snow komt maar dat is niet zeker. Je kan wel vandaag photostream gebruiken op Snow als je de laatste versie van iPhoto of Aperture op je Mac zet. Maar mail, calendar en contacts via iCloud lijken vandaag alleen in Lion te zitten.
    Tot sluitertijd, Dirk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
    Die Mac zal je eerst moeten upgraden naar Lion om iCloud te verkrijgen. Er zijn geruchten dat er ook een update van Snow komt maar dat is niet zeker. Je kan wel vandaag photostream gebruiken op Snow als je de laatste versie van iPhoto of Aperture op je Mac zet. Maar mail, calendar en contacts via iCloud lijken vandaag alleen in Lion te zitten.
    Een update naar Lion is wel de moeite waard hoor, deze kun je in de App Store op je Mac vinden
    Cybershot Photo Website!

Ja Tom ik wil ooit wel upgraden naar Lion.
    Maar vandaag werken niet al mijn SW en HW onder Lion. Ik moet dus nog even wachten tot die mannen een update/driver uitbrengen of anders beslissen om die SW/HW te vervangen.

Zo gaat dat nu eenmaal met upgrades van het OS. Het duurt een paar maanden voor het optimaal genoeg werkt om over te stappen.
    Tot sluitertijd, Dirk

Ik wacht lekker op 5.1 en bespaar mezelf een hoop tijdverlies.
    Aan alle early adopters bij deze mijn dank voor het testwerk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
    Ja Tom ik wil ooit wel upgraden naar Lion.
    Maar vandaag werken niet al mijn SW en HW onder Lion. Ik moet dus nog even wachten tot die mannen een update/driver uitbrengen of anders beslissen om die SW/HW te vervangen.

Zo gaat dat nu eenmaal met upgrades van het OS. Het duurt een paar maanden voor het optimaal genoeg werkt om over te stappen.
    Ok ik snap het, ik heb geen problemen met HW of SW, heb een iMac 27" i7
    Cybershot Photo Website!

Pagina 1 van 4 1 2 3 4 LaatsteLaatste

Regels voor berichten