Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Een oudere man in Louisiana was eigenaar van een boerderij met een grote vijver in de achtertuin.
    Die was uitstekend geschikt om te zwemmen.
    Daarom maakte hij de omgeving mooi zuiver en zette er tafeltjes en stoelen en plantte bomen en struiken.
    Op een avond neemt de boer een emmer om in de achtertuin wat fruit te gaan plukken.
    Als hij bij de vijver komt hoort hij roepen en lachen.
    In het water ziet hij een groepje jonge, naakte vrouwen.
    Hij kucht eens zodat de meisjes hem opmerken en verschrikt naar het midden van de vijver zwemmen.
    Een van de meisjes roept: 'We komen er niet uit voordat jij weg bent!'
    De oude man aarzelt niet en roept terug: 'Ik ben niet gekomen om naar jullie naaktzwemmers te kijken of om jullie uit de vijver te verjagen.'
    Daarbij houdt hij de emmer omhoog en zegt: 'Ik ben alleen naar hier gekomen om mijn krokodil te voederen.'
    Je ziet:, sommige oude mannen kunnen nog snel denken.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #92
      Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      nog mopjes

      Comment


      • #93
        Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Een man gaat bij de dokter en vraagt om zich te laten steriliseren.

        De dokter antwoordt : 'ben je dat wel zeker, het is een operatie die niet kan ongedaan worden. Heb je dat met je thuis besproken?'

        'Ja', antwoordt de man, 'we hebben erover gestemd 14 tegen 2'

        Comment


        • #94
          Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Hey juppekes

          Het is wit en het is rond

          Wat is het .....





















          Een schijfje melk
          Bootjes

          Comment


          • #95
            Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Joepie yé

            http://fr.youtube.com/watch?v=atP_VnQL3Gc&feature=email


            Johan

            Comment


            • #96
              Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Ei bakken

              Een vrouw is eieren aan het bakken als haar man thuis komt. Hij loopt de keuken in en begint meteen te roepen :

              PAS OP ! ! !
              MEER BOTER ! !!
              STOP ! ! STOP ! !
              DRAAI ZE OM ! !
              BOTER ! !
              ZACHTER ! ! ZACHTER ! !
              MEER BOTER ! !
              ZIE JE DAT DAN NIET ? !
              ZE GAAN AANBRANDEN ! !
              PAS TOCH OP ! !
              DRAAI ZE OM ! !
              SCHIET OP ! ! HAAST JE ! !
              DRAAI ZE NU OM ! !
              STOP ! ! STOP ! !
              PAS OP ! !
              TE VEEL BOTER ! !
              HET GAAT SPATTEN ! !
              ZET UIT ! ! ZET UIT ! !
              PAS OP ! !
              JE GAAT JE ... VERBRANDEN ! !
              ZACHTER ! ! ZACHTER ! !
              HOLA, HOLA, TE VEEL BOTER ! !
              EN TE WEINIG ZOUT ! ! OHHH ! !
              TE WEINIG ZOUT ! !

              De vrouw is compleet overstuur en gilt:
              Waarom roep jij zo? Wat is er met je aan de hand ?
              De man draait zich om en zegt heel kalm, terwijl hij de keuken verlaat:

              Gewoon om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit in de auto.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #97
                Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                De juf in de klas wil weten welk het beroep van vader is van de verschillende leerlingen.
                Ze vraagt aan Mieke wat het beroep van haar vader is en zei antwoord "slager"
                Dan vraagt ze het aan Bart, mijn vader is postbode antwoord Bart.
                Tenslotte komt de juf bij Jantje uit en zei vraagt aan jantje wat het beroep van zijn vader is;
                Jantje antwoord "mijn vader is ruiter in Damascus"
                De juf enigszins verbaasd laat dit over zich heen gaan, maar wil toch het fijne hier van weten.
                Na de les gaat Jantje naar de poort van de school waar zijn moeder hem komt ophalen.
                De juf denk bij zichzelf, ik ga het eens aan Jantje zijn moeder vragen.
                Mevrouw, zei de juf.
                In de klas hadden we een voorstelling van het beroep van vader van de verschillende leerlingen.
                Jantje vertelde mij dat zijn vader zijn beroep"Ruiter in Damascus" is.
                Onozel manneke zegt zijn moeder , zijn vader ligt met een druiper in't Erasmus;
                Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                www.cromagnonman.be

                Comment


                • #98
                  Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Brief aan God.

                  Een arm vrouwtje schreef een brief aan God, met als adres "Hemel", waarin ze 2000 euro vraagt om om haar huurschuld af te betalen.
                  De sorteerders van de Post weten geen raad met het adres en maken de brief open.
                  Ze zijn zo ontroerd door het lot van het arme vrouwtje, dat ze met de pet rondgaan.
                  Zo halen ze 1800 euro op. Dit bedrag doen ze in een envelop met een briefje van "God" erbij en sturen het terug aan het oude dametje.

                  Een week later ontvangt de Post weer een brief gericht aan God, adres : "Hemel".

                  Ze maken de brief weer open en lezen:
                  "Lieve God, bedankt voor het geld.
                  Als u nog iets kunt missen, stuur het dan niet meer via de Post, want die rotzakken hebben er 200 Euro uit gepikt…
                  "

                  Comment


                  • #99
                    Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Twee vrienden zitten op café gezellig een pintje te drinken.

                    - Zegt Lucien : ' Ik geloof dat ik van mijn vrouw ga scheiden.'

                    - 'Waarom ?' vraagt Jules.

                    - Wel het is nu drie maand dat Liliane niet meer tegen mij spreekt!' antwoordt de Lucien.

                    Jules drinkt van zijn pint, denkt na en zegt :

                    - 'Lucien voor je een beslissing neemt, overweeg het héél goed want zo'n vrouw vind je niet gemakkelijk.'

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Twee buren staan met elkaar te praten over het leegpompen van de ene buur zijn mazouttank.



                      Buur 1: Dat is nu de 2é maal in 4 jaar. In allebei de gevallen had ik deze net laten voltanken, dat zijn kostelijke keren geweest.

                      Buur 2: Ik voel met u mee, 6jaar geleden ben ik drie maal bestolen geweest. Maar ik heb er iets op gevonden en sindsdien is er geen mazout meer gestolen.

                      Buur1: Awel, gaat het mij nog vertellen, alle tips zijn welkom, die situatie hangt mij de keel uit??!!

                      Buur 2: Rustig buurman, al hetgeen ik heb gedaan is een groot plakkaat gezet met in grote letters ' MAZOUT '

                      Buur 1: Zijt gij helemaal zot geworden, dan moeten ze zelfs niet meer zoeken...

                      Buur 2: wacht, ik ben nog niet klaar. Ik heb dat plakkaat niet boven mijn mazouttank gezet maar boven mijn septische put.
                      Dit jaar hebben ze op die manier reeds 2 maal mijn beerput gratis leeggezogen.

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Ergens in Wallonië staat een groepje stadsarbeiders een sigaretje te roken aan een bloemenperkje

                        waar ze onkruid moeten wieden.

                        Op de rugzijde van hun werkkledij staat een mooie Vlaamse Leeuw

                        geborduurd.

                        Een Brusselaar komt voorbij en fronst de wenkbrauwen.

                        Enigszins geïntrigeerd door dit beeld, vraagt de Brusselaar:

                        'Waarom staat er een Vlaamse Leeuw op uw werkkledij?'

                        Waarop de arbeiders antwoorden: 'Dat is onze sponsor.'

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Vele jaren terug was er een kasseilegger, die werkte bij een kleine aannemer.
                          Toen werkte men nog van 7 tot 17 uur, zonder werkbarak. Rond 9 uur ging de arbeider zijn boterhammekes opeten op de rand van de boordsteen.
                          Kwam daar plots een mooie nette dame langs, ze vroeg of hij geen zin had om zijn broodjes op te eten bij haar thuis, zij woonde toch maar enkele meters verder.
                          Als dat niet hindert voor u zei de kasseilegger, bijlange niet, kom maar mee...
                          Bij de dame in kwestie een kopje warme koffie, toen vroeg de dame of hij geen zin had om eens mee naar boven te gaan, ja maar zij hij, hindert dat niet, bijlange niet zei ze.
                          Dus hij ging mee naar boven, het bed in en de activiteiten gingen beginnen, toen ging de dame het bed uit en nam een potje, ik wil er bij u eerst wat witte zalf aandoen zei ze, geen probleem voor de arbeider, dus.........
                          Op de middag, weer zijn broodjes gaan nuttigen, maar weer was de dame daar....
                          Weer mee met haar, warme koffie, weer naar boven, witte zalf eraan en boem...
                          Om 3 uur in de namiddag weer hetzelfde, warme koffie, naar boven, witte zalf en boem.
                          Toen onze arbeider op maandag opnieuw begon te werken was zij daar weer, Opnieuw warme koffie, mee naar boven, witte zalf en boem.
                          Toen vroeg onze vriend aan haar, madammeke ben jij getrouwd ? Ja zei ze.
                          Uwe vent is dat niet veel meer in bed of zo ? Geen probleem zei ze.
                          Ja maar zei hij wat is dat dan toch ? Je vraagt me 3 keer per dag mee naar binnen voor warme koffie, dan altijd mee naar boven, dan nog altijd die witte zalf aan mijne charel, ...........
                          Ach meneer is zich vragen aan het stellen, wel makker ik zal u dat eens uitleggen zei ze.
                          Ik ben verleden week bij de dokter geweest en ik zit met een ontsteking op mijn baarmoeder, Ik moet er 3 keer per dag witte zalf aandoen en IK KAN ER MET MIJN VINGER ZELF NIET AAN.

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Verkracht!+
                            Een jonge vrouw komt bij de politie aan de balie.
                            Veur wat est madammeken?
                            Ik ben verkracht!!!
                            Verkracht?
                            En hebde soms een idee of aanwijzingen die naar de dader kunnen leiden?
                            't Is zéker ene die aan de gemeente werkt.
                            En waarom denkt ge dat?
                            Ik heb alles zelf moeten doen!
                            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Ook verkracht

                              Een studente zit met half gescheurde kledij en haar haren dooreen te wenen. Op dat moment komt haar kotvriendin binnen die schrikt en zich over het meisje ontfermt en vraagt wat er gebeurt is.
                              - "wel, die jongen van hieronder is binnengekomen en hij heeft me verkracht!!"
                              - "maar allez, waarom heb je je laten doen..? Heb je je dan niet verzet tegen hem?"
                              - "nee, dat ging niet. M'n pas gelakte nagels waren nog niet droog!!"

                              Mvg,
                              Frederic

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Bij de visboer ...

                                Ik was vandaag bij de visboer en er was een leuke dame
                                voor mij aan de beurt en die aan de visboer vroeg: 'Heb je iets lekkers voor mijn poes?'
                                Antwoordt de visboer met glimmende oogjes: 'Wat denkt u van een tongetje?'

                                Comment

                                Working...
                                X