Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Buurvrouw en buurman, zij weduwe en hij weduwnaar,
    hebben een goed contact dat tot dan toe bestaat uit een praatje "over de haag".

    Op een dag zegt de buurman tegen de buurvrouw:

    "We kennen elkaar nu al zoveel jaren, waarom zouden we
    niet eens bij elkaar komen om samen de liefde te bedrijven"

    Zegt de weduwe:

    "Nee, dat kan en wil ik niet, want mijn man zou zich in zijn graf omdraaien".

    Zegt de buurman:

    "Dat geeft toch niks.

    We doen het twee keer,

    en dan ligt ie weer goed"!

    ************************************************** ************************************************** *****************

    Echt gebeurd! Een goede tip ingeval je inbrekers hebt

    Marc uit houthalen regio limburg ging naar bed, toen zijn vrouw zei dat er licht brandde in het tuinschuurtje, wat ze net kon zien uit het slaapkamerraam.

    Marc ging naar de achterdeur om het licht in het schuurtje uit te doen, maar hij zag dat er een paar kerels zijn spullen aan het jatten waren.

    Gauw belde hij de politie en zei: er lopen dieven in mijn achtertuin, en die stelen mijn spullen.

    De brigadier vroeg: zijn ze ook in huis?
    Marc zei : nee.

    Toen zei de brigadier: doe de deur goed op slot, dan komen we als we tijd hebben even langs, want alle politie-auto’s zijn op dit moment ergens anders bezig.
    Marc zei: OK, hing op en telde tot honderd.

    Toen belde hij de politie opnieuw.
    Met Marc , ik belde zojuist ook al dat er dieven in de tuin liepen. Wel, ik heb ze zojuist allemaal neergeschoten.
    En hij hing de telefoon weer op.

    Binnen de vijf minuten kwamen er drie politiewagens aanscheuren, en een ambulance!! De politieagenten rekenden de inbrekers in op heterdaad.

    De brigadier kwam naar Marc en zei: ik dacht dat jij ze had neergeschoten?

    Marc zei: Ik dacht dat jij geen auto’s ter beschikking had?

    Typisch België!
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Stoefen over de vrouwen

      Blanke 1 : mijn vrouw heeft zo'n grote borsten dat mijn handen te klein zijn om ze helemaal vast te nemen.

      Blanke 2 : mijn vrouw heeft zo'n lange benen dat als ik haar om 7 u begin te kussen vanaf haar voeten ik maar om 8 u aan haar navel ben.

      Marokkaan : mijne vrouw hebben zo'n kont dat als ik op haar gat sla en dan werken ga, haar gat nog altijd trilt wanneer ikke thuis kom .

      De Blanken : jawadde, heeft je vrouw zo'n grote kont ?

      Marokkaan : neenee, ikke nooit nie lang weg voor te werken
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        VIJF REGELS OM TE ONTHOUDEN IN JE LEVEN:

        1. Met geld kan je geen geluk kopen, maar het is gewoon
        comfortabeler om te janken in een Mercedes dan op een fiets.

        2. Vergeef uw vijanden. maar onthou wel hun naam.

        3. Bied hulp als iemand in de problemen zit, en ze zullen zich u
        herinneren als ze weer in de problemen zitten.

        4. Veel mensen leven nog, om de simpele reden dat het illegaal is om
        ze dood te schieten.

        5. Alcohol lost geen problemen op, maar langs de andere kant: melk
        doet dat ook niet...
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Ik weet 11 dingen over jou:

          1) Je bent bezig dit bericht te lezen.

          2) Je bent menslievend (of bijna).

          3) Je kan geen "P" zeggen zonder dat jouw lippen zich raken.

          4) Je bent het aan 't proberen...

          6) Je voelt je onnozel.

          7) je gaat domweg voort met lezen.

          8) je hebt zelfs niet gemerkt dat je n° 5 gemist hebt.

          9) Je bent gaan kijken of er inderdaad geen n° 5 is.

          10) Je hebt gelachen omdat het zo stom is.

          11) En je gaat dit als mail doorsturen om anderen beet te nemen en te laten lachen.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Ik weet 11 dingen over jou:

            1) Je bent bezig dit bericht te lezen.

            2) Je bent menslievend (of bijna).

            3) Je kan geen "P" zeggen zonder dat jouw lippen zich raken.

            4) Je bent het aan 't proberen...

            6) Je voelt je onnozel.

            7) je gaat domweg voort met lezen.

            8) je hebt zelfs niet gemerkt dat je n° 5 gemist hebt.

            9) Je bent gaan kijken of er inderdaad geen n° 5 is.

            10) Je hebt gelachen omdat het zo stom is.

            11) En je gaat dit als mail doorsturen om anderen beet te nemen en te laten lachen.
            Hoe kan je die nu missen ?
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              een Antwerpse wandelaar ziet een persoon gehurkt zitten aan de
              oever van de Schelde.

              Hij merkt op dat die gast met zijn rechterhand water uit de
              Schelde aan het scheppen is en er dan gulzig van drinkt.

              'Hé manneke,' roept de wandelaar 'ge meugt van dat water niet drinken!! ‘
              Het is staark vervuild zulle! Het is giftig. Ge gaat er van staarreven!!'

              Traag veert de gehurkte persoon recht, draait zich om en zegt
              tegen de wandelaar: 'Ikke Marokkaan. Ikke u niet goed begrijpe'.




              Antwoordt de Antwerpenaar: 'Da ge mee oe twee handen moet drinken!!'
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Wat zei de druif voor ze geplet werd?

                Wijnig
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Je moet het maar meemaken!


                  Tuur is een bedreven vrachtwagenchauffeur en rijdt dagelijks over de autosnelweg Bertem – Aachen. Maar Tuur zou Tuur niet zijn, ware dat hij om de vijf minuten een liedje zingt: “Ik ben Tuur en poep achter het stuur”. En dat zingt hij telkens om de vijf minuten.

                  Op een gegeven ogenblik ziet Tuur een non liftend langs de autosnelweg. Tuur heeft een goed hart en stopt uiteraard om de non op te pikken. Maar na vijf minuten rijden, beseft Tuur dat hij problemen kan krijgen als hij zijn liedje terug begint te zingen. Enfin, na wat denkwerk, begint Tuur het liedje te fluiten in plaats van de tekst te zingen. Na driemaal het liedje gefloten te hebben, zegt de non: “Amaai, dat is wel een mooi melodietje. Bestaat er daar geen tekst van?”

                  “Jawel” zegt Tuur “maar het is nogal vulgair en ik wil je als non niet shockeren”.

                  “Maar dat is niets” zegt de non: “We leven in een moderne tijd en we kunnen al wel tegen een stootje hoor”.

                  Zo gezegd, zo gedaan, Tuur begint opnieuw zijn liedje voluit te zingen: “Ik ben Tuur en poep achter het stuur”.

                  De non, werkelijk geamuseerd door het liedje, vraagt aan Tuur indien dit werkelijk zo is. Tuur bevestigt dit onmiddellijk waarop de non voorstelt om het even op een parking uit te proberen. Tuur is uiteraard onmiddellijk akkoord. Maar de non stelt eerst nog een voorwaarde: “Je moet me wel langs achter pakken, want we worden maandelijks gecontroleerd en ik zou geen problemen willen hebben”.

                  “Geen nood” zegt Tuur en ze voegen de daad bij het woord. Na het volledig evenement vertrekken ze terug en uiteraard na 5 minuten zingt Tuur terug zijn liedje: “Ik ben Tuur en poep achter het stuur”.

                  Gevolg: de non kan zich niet inhouden en begint onmiddellijk nadien ook te zingen: “Ik ben John en verkleed me graag als non”.....


                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Twee kerels uit Diepenbeek zitten op een bank aan de kiosk naar een boekje van E5-Mode te kijken.
                    Een zegt tegen de ander: "Heb je die mooie modellen in de folder al bekeken?"

                    De ander zegt: "Ja, ze zijn prachtig...en kijk eens naar de prijs!"

                    De eerste zegt met opengesperde ogen: "Waaw, en erg duur zijn ze niet.
                    Aan deze prijs koop ik er eentje."

                    De tweede Diepenbekenaar knikt en klopt hem op de rug. "Goed idee! Bestel er eentje en als ze zo mooi is als in de catalogus, wil ik er ook één."
                    Drie weken later vraagt de ene aan de andere: "En, heb je dat meisje uit de E5-Mode catalogus al ontvangen?"

                    De andere antwoordt:
                    "Neen, maar het kan niet lang meer duren want gisteren hebben ze haar kleren al opgestuurd."
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      hier zie, nog een mopje ipv van het gemekker over het rookverbod



                      Limburgers ontdekken de wereld...

                      Een limburger komt bij Blokker in Antwerpen en ziet een thermosfles staan.

                      Hij vraagt aan de verkoopster : "Wat is dat?"

                      "Awel," zegt de verkoopster, "dat is een thermosfles: alles wat je er
                      koud instopt

                      blijft koud en alles wat je er warm instopt blijft warm."

                      "Ik neem er een," zegt de limburger.

                      Terug gekomen in Limburg, neemt hij de thermosfles mee naar z'n werk, en

                      zijn collega's vragen : "Wat is dat?"

                      Dus legt hij uit: "Dat is het nieuwste uit Antwerpen : een
                      thermosfles. Alles wat er

                      warm in gaat blijft warm en alles wat er koud ingaat blijft koud."

                      Vraagt zijn collega: "Wat heb je er nu in zitten?"

                      Zegt die limburger : " 2 Tassen soep en een Frisco."
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        No English dictionary has been able to adequately explain the difference
                        between the two words COMPLETE and FINISHED, in a way that is easy to
                        understand.

                        Some people say there is no difference between COMPLETE and
                        FINISHED. However, there is a difference.

                        When you marry the right woman, you are COMPLETE.

                        And when you marry the wrong woman, you are FINISHED.

                        And, remember, when the right one catches you with the wrong one, you are ---COMPLETELY FINISHED!
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Klik
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Het krijgt na 31 pagina's een beetje dit niveau

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              In Gent .....


                              Een getrouwd koppel van middelboare leefteid:

                              Man zegt: "Zoetse, ik moe eu iets bekenne, ik ben al hiel maan leven kleureblend"

                              Vrèwe zegt: "Ik moe eu uuk iets bekenne zoetse. Ik ben niet van Zelzoate... moar van Zaïre"
                              perman
                              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Jantje gaat naar de speeltuin en komt Anemieke tegen.
                                Hij zegt: "Ik moet je iets laten zien,maar het is zo speciaal dat het niet hier kan.
                                Het moet bij mij thuis gebeuren."
                                Ze gaan naar zijn huis en Anemieke zegt:
                                "We zijn er, laat het nu maar zien."
                                Maar Jantje zegt: "Nee, nee, het is zo bijzonder dat het op mijn slaapkamer moet."
                                Zuchtend gaat Anemieke mee naar boven en zegt:
                                "Nu wil ik toch wel eens zien wat het is."
                                Jantje wil nog niet toegeven:
                                "Nee, nog niet! Het kan alleen maar onder de dekens gebeuren."
                                Anemieke wordt er wel erg ongeduldig van, maar goed, ze gaat mee onder de dekens.
                                Dan laat Jantje zien wat hij zo graag met Anemieke wilde delen:
                                "Kijk eens, mijn horloge geeft licht!!


                                Geweldig Hé !!!
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X