Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Miezerige dag gestart vandaag hier in Zuid-Frankrijk.
    Als het zo doorgaat vandaag zal het (wereldberoemde) vuurwerk in Carcassonne niet kunnen doorgaan...
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
      Miezerige dag gestart vandaag hier in Zuid-Frankrijk.
      Als het zo doorgaat vandaag zal het (wereldberoemde) vuurwerk in Carcassonne niet kunnen doorgaan...
      geen paniek, de opklaringen komen er aan hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        geen paniek, de opklaringen komen er aan hoor.
        grt,bouk.
        Dat zal wel moeten, want over twee weken ga ik een aardig eindje die kant op!
        ______
        www.vue.photo

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
          Dat zal wel moeten, want over twee weken ga ik een aardig eindje die kant op!
          De 14 daagse weersverwachting voor Frankrijk inclusief uitgebreide klimaatinformatie. Bekijk de weerkaart, buienradar of het weer per plaats.

          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Constant tussen de 28 en 32 graden, wel ook regen tijdens de eerste week, maar zo te zien niks wat de vakantie laat verzuipen. Prima vooruitzichten dus!
            ______
            www.vue.photo

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              EINDELIJK hebben ze de matras weggehaald, het werd stilaan tijd.
              21° en volle zon
              Vanaf nu lezen we komende dagen enkel berichten over klagers die het aangename en zonnige weer haten als de pest.
              Het wordt alsmaar beter in de loop v/d week; voor aanstaande vrijdag wordt 27°C voorspeld.

              Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
              Hier is ze ook vlug foto genomen zodat ikze me later kan herinneren.
              Sterke gedachte ! was ik zelf nog niet opgekomen maar ik neem alvast ook enkele foto's, bedankt voor deze geweldige tip !
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                Vanaf nu lezen we komende dagen enkel berichten over klagers die het aangename en zonnige weer haten als de pest.
                Het wordt alsmaar beter in de loop v/d week; voor aanstaande vrijdag wordt 27°C voorspeld.
                Kom gezellig naar de noorderburen, dan krijg je er nog 3 graden bij.
                En ook die vette klamme vochtigheid en minimumtemperaturen van 20 graden C in de nacht.
                In het weekend ben ik gesloopt, dat weet ik nu al.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                  Kom gezellig naar de noorderburen, dan krijg je er nog 3 graden bij.
                  En ook die vette klamme vochtigheid en minimumtemperaturen van 20 graden C in de nacht.
                  In het weekend ben ik gesloopt, dat weet ik nu al.
                  Wel, ik dacht er eergisteren aan om effectief enkele dagen ertussen uit te knijpen en het mooie weer op te zoeken.
                  Jammer genoeg had ik vandaag een belangrijke afspraak waardoor ik niet kon vertrekken.

                  Nu hoeft het niet meer voor mij want we krijgen hier ook mooi weer op ons bord, alle ramen staan hier reeds wagenwijd open, de rolluiken blijven omhoog komende nacht
                  zodat morgenochtend de allereerste zonnestralen meteen mijn huis verwarmen.

                  Ik kijk al volop uit naar het weekend, een hele dag doorbrengen in het lokale natuurgebied bij aangename temperaturen. Middagdutje doen in het gras, héérlijk !
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    eindelijk nog eens in het zonneke kunnen lezen
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Zon bij ong. 24°C.

                      Overal zon in Duitsland met hier en daar een paar 'katers"
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Zon bij ong. 24°C.

                        Overal zon in Duitsland met hier en daar een paar 'katers"
                        Meer zonnig in België momenteel dan bij onze oosterburen hoor : http://www.wetteronline.de/wetterrad...5&wrg=DL&wrm=3



                        Ben ermee weg zie; fotorugzakje is gevuld en we gaan een avondrondje lokaal natuurgebied doen, hopelijk is mijnheer de vos ook aanwezig.
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                          Ben ermee weg zie; fotorugzakje is gevuld en we gaan een avondrondje lokaal natuurgebied doen, hopelijk is mijnheer de vos ook aanwezig.
                          Zo, net thuis gearriveerd; beetje uitgelopen maar het was gewoonweg super zalig buitenshuis. En wat een maan daarstraks !!
                          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oei, ze hebben de matras al terug gebracht
                            Ze lijkt wel iets dunner dan vorige week.
                            Hopelijk blijft ze iets minder lang dan vorige keer.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                              Miezerige dag gestart vandaag hier in Zuid-Frankrijk.
                              Als het zo doorgaat vandaag zal het (wereldberoemde) vuurwerk in Carcassonne niet kunnen doorgaan...
                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              geen paniek, de opklaringen komen er aan hoor.
                              grt,bouk.
                              en...alles komt goed hè.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Alles komt altijd goed. Het is een kwestie van geduld.


                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                en...alles komt goed hè.
                                grt,bouk.
                                ______
                                www.vue.photo

                                Comment

                                Working...
                                X