Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Rustig weer, geen wind, geen regen, ook geen zon, en 6.4°.

    Wanneer ik hier al dat gezeur over het weer lees, dan denk is soms, zijn dat nu allemaal mensen die van 's morgens tot 's avonds buiten moeten werken ????
    Bovendien zijn de bouwvakkers die hier bezig zijn naast de deur, welgeteld reeds één dag weggebleven door de regen.....uitgeregend zoals ze dat noemen.
    Dus zo erg zal het wel nog niet geweest zijn zeker.
    Groetjes
    Hoe slechter het weer,hoe meer ik buiten stond.Onderhoud petrochemie, daar zeg je niet 't is te nat,te koud ....alles moet in orde zijn. In de zomer, bezweet naar binnen waar de airco zijn best deed,toch deed ik m'n job heel graag.Wel blij dat dit allemaal voorbij is.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      8 à 9.7°C.
      Het voelt niet koud aan
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Triestig noem ik het huidige pis weer, het regent maar om te regenen momenteel en daar hou ik helemaal niet van.

        Hoogtijd om een andere plaat op zetten weergoden; laat eens wat vrieskou en sneeuw over ons heen komen.
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          Triestig noem ik het huidige pis weer, het regent maar om te regenen momenteel en daar hou ik helemaal niet van.

          Hoogtijd om een andere plaat op zetten weergoden; laat eens wat vrieskou en sneeuw over ons heen komen.
          Triestig noemde ik het voorbij 'zomer'weer, de zon scheen maar om te schijnen, en daar hield ik niet van.
          Ik dacht toen dat het hoogtijd was voor de weergoden om een andere plaat op zetten, en dat hebben ze gedaan, ze laten eindelijk wat regen over ons heen komen .

          Comment


          • Re: Het weer weer.






            ben benieuwd...

            @ Djivan; ge zijt een uitzondering, een zonderling, misschien zelfs een eenzame mens want vraag aan 100 mensen wat ze verkiezen, zon of regen en 95% kiest resoluut voor
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
              @ Djivan; ge zijt een uitzondering, een zonderling, misschien zelfs een eenzame mens want vraag aan 100 mensen wat ze verkiezen, zon of regen en 95% kiest resoluut voor
              Ik geef Djivan helemaal gelijk.

              Bovendien moet er nog veel neerslag vallen om het neerslagtekort van dit jaar op te vullen.

              En voor degenen die zeiden dat het eentonig weer is: gisteren scheen de zon een hele dag en zondagnamiddag ook de hele tijd. Morgenvroeg is er heel waarschijnlijk mist en dat hebben we deze herfst nog maar weinig gehad.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Rustig weer, geen wind, geen regen, ook geen zon, en 6.4°.

                Wanneer ik hier al dat gezeur over het weer lees, dan denk is soms, zijn dat nu allemaal mensen die van 's morgens tot 's avonds buiten moeten werken ????
                Bovendien zijn de bouwvakkers die hier bezig zijn naast de deur, welgeteld reeds één dag weggebleven door de regen.....uitgeregend zoals ze dat noemen.
                Dus zo erg zal het wel nog niet geweest zijn zeker.

                Toen de zonnekloppers hier een paar maanden terug alle registers opentrokken over het fantastische weer (waar ik me mateloos aan erger), dan dacht ik reeds aan enkele maanden verder.....en zie nu is het aan mij om de registers open te trekken en dat voor maaaaaaanden.
                Eén groot nadeel dus voor de zonnekloppers, 'hun' periode is altijd vééééééél korter dan de mijne.

                Elk om beurt is toch niet teveel gevraagd zeker ?

                Groetjes

                Helemaal mee eens.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                  ..............

                  @ Djivan; ge zijt een uitzondering, een zonderling, misschien zelfs een eenzame mens want vraag aan 100 mensen wat ze verkiezen, zon of regen en 95% kiest resoluut voor..............
                  U mag mij van al het goede, en/of al het slechte van de wereld verwijten, maakt mij helemaal niks uit, kan me zelfs geen barst schelen.
                  Wat U vooral moet doen, is mij een zonderling noemen.......want 't is een goeie die het zegt hé manneke .
                  En dat ze een strenge winter voorspellen....... niemand heeft ooit reeds een juiste voorspelling kunnen maken van meer dan 10 dagen....... nu zouden ze het plots maanden vooraf weten, dat is voer voor goedgelovige om niet zeggen naïeve zielen.

                  Oh ja, nog iets vergeten, het weer..... het is hier nu nog altijd bijna 9°, half november en na 23 uur.
                  Last edited by Guest17; 12 november 2013, 22:22.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Skoda Bekijk bericht
                    Ik geef Djivan helemaal gelijk.

                    Bovendien moet er nog veel neerslag vallen om het neerslagtekort van dit jaar op te vullen.

                    En voor degenen die zeiden dat het eentonig weer is: gisteren scheen de zon een hele dag en zondagnamiddag ook de hele tijd. Morgenvroeg is er heel waarschijnlijk mist en dat hebben we deze herfst nog maar weinig gehad.
                    Zet jij ook maar eens een ander plaatje op hoor want ze blijft ferm hangen... Er is en was helemaal geen neerslagtekort, ondertussen staan hier in de directe omgeving vele weilanden blank door de overvloedige regenval.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Wat U vooral moet doen, is mij een zonderling noemen.......want 't is een goeie die het zegt hé manneke .
                    Omdat ik van zon en warmte hou (tijdens de zomermaanden) of van vriesweer en sneeuwval (tijdens de wintermaanden) ?
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                      ..................

                      Omdat ik van zon en warmte hou (tijdens de zomermaanden) of van vriesweer en sneeuwval (tijdens de wintermaanden) ?
                      Ik denk wel dat U weet wat ik bedoel ventje .
                      En ik denk bovendien dat het iedereen nog altijd vrij staat van zon, of regen of sneeuw of welk weertype dan ook te houden.
                      Niet iedereen is verplicht uw voorkeur slaafs te volgen hé manneke .
                      Last edited by Guest17; 12 november 2013, 22:34.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        8 à 9.5°C.
                        Voelt niet koud aan.
                        Zelf houd ik van echte seizoenen

                        Lees dit ook:




                        Publiceer artikelen, schrijf verhalen en deel recepten. Op Plazilla.com
                        Last edited by theokus; 12 november 2013, 23:22.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Ik denk wel dat U weet wat ik bedoel ventje .
                          En ik denk bovendien dat het iedereen nog altijd vrij staat van zon, of regen of sneeuw of welk weertype dan ook te houden.
                          Niet iedereen is verplicht uw voorkeur slaafs te volgen hé manneke .
                          Bon, dan is het einde discussie wat mij betreft.

                          Indien jij irritant blijft doen (wat er héél dik inzit) en mij steeds als manneke of ventje aanspreekt dan eindigt onze discussie hier, arrogante trut.
                          Last edited by kirsten_dl; 13 november 2013, 02:18.
                          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht





                            ben benieuwd...

                            @ Djivan; ge zijt een uitzondering, een zonderling, misschien zelfs een eenzame mens want vraag aan 100 mensen wat ze verkiezen, zon of regen en 95% kiest resoluut voor
                            I want it all:

                            Zon als er zon moet zijn -> Zomer
                            Regen & mist als er regen & mist moet zijn -> Herfst
                            Sneeuw als er sneeuw moet zijn -> Winter
                            regen & zon als er regen & zon moet zijn -> Lente

                            Maar daar heb je het soms nog moeilijk mee, tkan niet van zomer naar winter gaan

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Ik denk wel dat U weet wat ik bedoel ventje .
                            En ik denk bovendien dat het iedereen nog altijd vrij staat van zon, of regen of sneeuw of welk weertype dan ook te houden.
                            Niet iedereen is verplicht uw voorkeur slaafs te volgen hé manneke .
                            'k denk dat iedereen het weet, en indien zo: zeer spijtige opmerking!
                            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Ik denk wel dat U weet wat ik bedoel ventje .
                              En ik denk bovendien dat het iedereen nog altijd vrij staat van zon, of regen of sneeuw of welk weertype dan ook te houden.
                              Niet iedereen is verplicht uw voorkeur slaafs te volgen hé manneke .
                              Misschien uw hoofd eens buiten steken om een beetje af te koelen ? Het is op dit moment prachtig: zon, weinig wind en 1°.
                              Zelfs met de zijn je "ventje" en "manneke" opmerkingen erover hé...
                              Al opgemerkt dat mevrouw Kirsten ook houdt van vrieskou ? Ik ook trouwens, maar zo'n dagenlange grijze soep daar baal ik van, net zoals jij en nog een paar anderen balen van zomerweer. Ik vind de wereld nu eenmaal veel mooier met een beetje zon.
                              Er is inderdaad een klein neerslagtekort tov het langjarig gemiddelde, maar als we jou moeten geloven staan we op de rand van een woestijngebied hier te lande...
                              En heb je nu echt niet door dat, als we soms afgeven op erwtensoepweer, dat ook een beetje is om de rainlovers een beetje te jennen ?

                              Trouwens, met je tweede zin hierboven sla je de nagel op de kop.
                              Last edited by nete; 13 november 2013, 07:51.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                De eerste keer dat er ijs lag op het water van de kippen , de winter is begonnen.

                                Comment

                                Working...
                                X