Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een record!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Een record!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    Yeah, right...

    Mvg,
    Frederic
    Niet alleen dom een quote neerzetten ook ff verder lezen, eerder stond er een niet werkende link ..... Yeah, right...
    ---------------- Ik doe niet meer mee

    Comment


    • #62
      Re: Een record!!!

      Subtiel...
      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
      dan nog wel een reactie van Bouk die overal op reageert

      Mvg,
      Frederic
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

      Comment


      • #63
        Re: Een record!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
        Niet alleen dom een quote neerzetten ook ff verder lezen, eerder stond er een niet werkende link ..... Yeah, right...
        Juist, maar eerlijk gezegd was het vrij eenvoudig te zien wat er fout aan was dus kon je die in je adresbalk heel snel aanpassen. De bedoeling was meer dan duidelijk dacht ik .

        Comment


        • #64
          Re: Een record!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Juist, maar eerlijk gezegd was het vrij eenvoudig te zien wat er fout aan was dus kon je die in je adresbalk heel snel aanpassen. De bedoeling was meer dan duidelijk dacht ik .
          Ja, je hebt volkomen gelijk......
          ---------------- Ik doe niet meer mee

          Comment


          • #65
            Re: Een record!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
            Niet alleen dom een quote neerzetten ook ff verder lezen, eerder stond er een niet werkende link ..... Yeah, right...
            Sorry 'O edelbare Heer' die nooit een vergissing maakt... Djeezes... Als je iets hebt tegen mij (ik zou het zo beginnen te denken hoe je me in dit topic blijft aanvallen!), dan mag je altijd je grieven in een PM zetten... En anders mag je ermee kappen me telkens aan te vallen.

            Mvg,
            Frederic

            Comment


            • #66
              Re: Een record!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
              2x juist! De spijker op de kop. Gezien de inhoud van de HoF is deze naam veel te pocherig.
              Leden laten stemmen zal waarschijnlijk de kwaliteit niet ten goede komen, de kliekjes gaan elkaar dan helemaal onnodig veel veren daar steken waar ze het nu ook al doen....
              Misschien zit de betekenis van HOF meer in de hoofden, is het meer geladen
              dan deze Engelse afkorting feitelijk impliceert...
              Er is hier al twee keer uitgelegd dat het niet om foto's gaat die de beste zijn,
              of de mooiste enz. enz.
              Dit kan ook averechts werken omdat er nu juist foto's gekozen zijn die niet voor
              100% beantwoorden wat wij de betere vinden, of de beste, de mooiste enz.
              Anderzijds zijn we dus twee keer gewaarschuwd.
              Bovendien kunnen er daardoor net ook méér foto's aan bod komen

              Sommige collega's gebruiken ook een Engelse titel voor hun foto's.
              Ik vermoed dat de reden is om meer kracht toe te voegen.
              Maar hun foto wordt er nooit beter van, die blijft zoals ze is.
              Pas dit toe op HOF: niet te zwaar aan tillen dus
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #67
                Re: Een record!!!

                WAT EEN GEZAAG OVER DIE HOF !!!

                Alsof een nominatie in de HOF zaligmakend zou zijn...

                Foto 's maken, mannen en vrouwen, en vooral niet zeuren !!!!

                Toch mvg.
                The bird is known by his note, a man by his word.

                Comment


                • #68
                  Re: Een record!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                  Sorry 'O edelbare Heer' die nooit een vergissing maakt... Djeezes... Als je iets hebt tegen mij (ik zou het zo beginnen te denken hoe je me in dit topic blijft aanvallen!), dan mag je altijd je grieven in een PM zetten... En anders mag je ermee kappen me telkens aan te vallen.

                  Mvg,
                  Frederic
                  Weet niet hoe je leest hoor maar ik zie slechts 2 reacties, te weten # 36: een eerste reactie op de topic zelf....... als je dat als persoonlijke aanval wilt zien .........
                  Dan reageer je zelf in # 60, met een in mijn ogen onterechte quote waar ik dus in # 61 op reageer. En dat is al mijn 2e reactie op de Mijnheer de Smet in een topic.... foei, foei toch, hoe durft die onbetamelijke vlegel!

                  Bij deze, Dhr. De Smet heeft volkomen gelijk. Hierbij, in het openbaar, opdat een ieder hiervan getuige mogen zijn:
                  Mijn nederige excuses, Mijnheer de Smet..... Ik beloof bij deze plechtig mij een volgende keer onthouden van commentaren in topics van uwer hand.
                  Zo ware helpen mij God almachtig, en dat beloof ik ook nog eens.

                  Zo goed genoeg?
                  ---------------- Ik doe niet meer mee

                  Comment


                  • #69
                    Re: Een record!!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                    Zo goed genoeg?
                    Je snapt het dus echt niet... soit...

                    Case closed voor mij. Zo kunnen we verder 'zeiken' waar het topic werkelijk over ging...

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #70
                      Re: Een record!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Misschien zit de betekenis van HOF meer in de hoofden, is het meer geladen
                      dan deze Engelse afkorting feitelijk impliceert...
                      Er is hier al twee keer uitgelegd dat het niet om foto's gaat die de beste zijn,
                      of de mooiste enz. enz.
                      Nagel op de kop, Theo
                      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                      Comment


                      • #71
                        Re: Een record!!!

                        En blijkbaar staat niemand er bij stil hoe de auteur van bewuste foto zich moet voelen bij al die reacties.
                        Ben ik blij dat ik mijn zoon heb opgevoed volgens het principe "De scheidsrechter heeft altijd gelijk, ook als hij ongelijk heeft".
                        En alhoewel ik geen hoop heb er ooit in te belanden, vind ik de HOF nog steeds een prachtig iets.
                        Groeten,
                        Geert

                        Comment


                        • #72
                          Re: Een record!!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                          ik heb deze foto uit de kelder van BD gehaald om deze persoon proficiat te wensen met z'n verjaardag deze week is daar iets verkeerd aan
                          wellicht is hij dan nu pas gezien door degene die bepaalt wat er in de HOF komt.
                          het is thans een mooie foto al zou ik zelf niet graag onder de modder zitten
                          en zo zijn er nog meer die uit de kelder worden gehaald
                          moet je ook maar eens doe zie http://forum.belgiumdigital.com/f59/...bd-253180.html
                          Ik was ook jarig op zondag 8 maart net voor de HOF verkeizing van s,maandags...
                          Maar ja je moet wel een goeie foto hebben he....
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment


                          • #73
                            Re: Een record!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            van harte u staat op de negeerlijst!
                            Grt,bouk.
                            geweldig
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #74
                              Re: Een record!!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Goede spirit
                              Maar het blijkt toch nu weer een soort belang of belangstelling te hebben op BD.
                              Het is net alsof dit uitmaakt of bepaalt of je goed of slecht bent

                              Volledig mee eens..
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment


                              • #75
                                Re: Een record!!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                                Ik was ook jarig op zondag 8 maart net voor de HOF verkeizing van s,maandags...
                                Maar ja je moet wel een goeie foto hebben he....


                                28 oktober is nog ver maak maar een hele goeie dan haal ik hem uit de BD kelder
                                die dag
                                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                                Comment

                                Working...
                                X