Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de jarige op BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de jarige op BD

    Heb de gewoonte van gemaakt om in de verjaardagslijst van BD te kijken iedere dag
    ga dan naar het profiel van de jarige en kijk in de statestieken of ze in het kort nog foto's gepost hebben zo ben ik al vele mooie fotokes tegengekomen die ik anders had gemist
    plaats dan gewoonlijk een verjaardagsgroet bij deze foto
    zijn er nog mensen op BD die dat doen
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: de jarige op BD

    initiatief
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: de jarige op BD

      Hey juppekes

      Ik kijk ook wel eens naar de jarigen en ook naar hun fotokes

      En inderdaad zie ik dan ook pareltjes die ik nog niet heb gezien

      Reageren doe ik dan weer niet

      Maar de volgende keer zal ik het ook eens doen
      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: de jarige op BD

        Prachtig initiatief, Lilybie!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

        Comment


        • #5
          Re: de jarige op BD

          Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
          Heb de gewoonte van gemaakt om in de verjaardagslijst van BD te kijken iedere dag
          Ik ben verschrikkelijk beschaamd om dit te moeten vragen, maar na ongeveer een uur vruchteloos zoeken zie ik geen andere mogelijkheid.
          Waar vind ik die verjaardagslijst?

          Groeten,
          Geert

          Comment


          • #6
            Re: de jarige op BD

            Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
            Ik ben verschrikkelijk beschaamd om dit te moeten vragen, maar na ongeveer een uur vruchteloos zoeken zie ik geen andere mogelijkheid.
            Waar vind ik die verjaardagslijst?

            Groeten,
            Geert
            JA, GEVONDEN, helemaal onderaan.

            Comment


            • #7
              Re: de jarige op BD

              En als je deze thread doorneemt, zul je zien dat er wel twee verschillende verjaardagslijsten zijn. Onderaan op de Forum-startpagina heb je de "Verjaardagen van vandaag". Als je dan klikt op het kroontje, krijg je een ander venster met "Leden met verjaardag op .... "
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

              Comment


              • #8
                Re: de jarige op BD

                Hey juppekes

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                En als je deze thread doorneemt, zul je zien dat er wel twee verschillende verjaardagslijsten zijn. Onderaan op de Forum-startpagina heb je de "Verjaardagen van vandaag". Als je dan klikt op het kroontje, krijg je een ander venster met "Leden met verjaardag op .... "

                Maar nu weten we nog altijd niet waarom deze twee lijsten verschillen
                Bootjes

                Comment


                • #9
                  Re: de jarige op BD

                  Dat heeft uiteraard alles met de onderliggende software (programmatuur) te maken.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                  Comment


                  • #10
                    Re: de jarige op BD

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                    Hey juppekes




                    Maar nu weten we nog altijd niet waarom deze twee lijsten verschillen
                    als je gewoon kijkt wie er jarig is zie je dat ze nog actief zijn op DB
                    maar als je ondr het kroontje kijkt komt ieder lid van BD er op te staan ook al zijn ze niet meer actief op BD.
                    ik reageer dan ook niet op alle jarige er zijn er ook bij die geen foto's plaatsen en enkel in andere forums zitten die mij niet zo aanspreken
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment

                    Working...
                    X