Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De opstelling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: De opstelling

    AUS - NED 1 - 1

    Temperatuur is ok.
    Snelle grasmat.
    Snelle Australiërs.

    Ben benieuwd naar het antwoord van Van Gaal in de 2de helft.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #32
      Re: De opstelling

      1 - 5 ?????

      Mvg Yves.
      What you see is what you get

      Comment


      • #33
        Re: De opstelling

        Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
        1 - 5 ?????

        Mvg Yves.
        Haha, ja ja.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #34
          Re: De opstelling

          Volgens mij hebben de Nederlanders dat Australische varkentje nog niet gewassen.
          Het zou weeral een feestje worden bij onze noorderburen, maar ken je dat van dat vel en van die beer......
          Groetjes

          Comment


          • #35
            Re: De opstelling

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Volgens mij hebben de Nederlanders dat Australische varkentje nog niet gewassen.
            Het zou weeral een feestje worden bij onze noorderburen, maar ken je dat van dat vel en van die beer......
            Groetjes
            Het "zou"?
            Weet je, ik begrijp ook minder en minder hoe die Spanjaarden gespeeld hebben.
            Geen dekking op Robben en Van Persie om daar al mee te beginnen.

            Het staat 2 -3.
            Last edited by theokus; 18 juni 2014, 18:33.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #36
              Re: De opstelling

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Volgens mij hebben de Nederlanders dat Australische varkentje nog niet gewassen.
              ja wel hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #37
                Re: De opstelling

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                ja wel hoor.
                grt,bouk.
                Met de hakken over de sloot bouk
                Wel een zeer leuke en spannende wedstrijd.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #38
                  Re: De opstelling

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Nu ook weer niet teveel overdrijven hé. Ze hebben verdient gewonnen maar hun eerste helft trok nergens op.
                  De tweede helft was beter maar het zal nog veel beter moeten worden, daarmee ben ik volledig akkoord.
                  De duel 's zullen moeten aangegaan worden zonder het pootje terug te trekken (LET OP: niet vuil spelen hé, das wat anders), ze zullen vinniger en vooral veel sneller in uitvoering moeten spelen.
                  Overdrijf ik dan ? Ik schreef gewoon een beknopte samenvatting van hetgeen ik heb gezien.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                  Als je een slechte match (want dat was het) kan winnen, dan heb je een goed team.

                  1e helft, kreeg ik het op mijn zenuwen... schieten vanop 20+ meter en hopen dat de keeper een amateur is, is niet het niveau dat onze Rode Duivels normaal speelden.

                  Hazard is een speler die flitst als er geen druk meer is... eenmaal de duivels voorstaan, dan begint hazard te spelen/flitsen...

                  Lukaku had gisteren weinig te doen, het was zijn type match niet, te weinig opening... Origi was daar zeker en vast de juiste man...

                  Ik was stiekem aan het hopen op januzaj, die heeft volgens mij net wat meer fantasietjes... iets wat gisteren nodig was...

                  Want Algerije hun doel was simpel: 1 goal maken en dat dubbele muur optrekken...

                  En vertonghen: handjes af houden van de spelers... tis wk-wedstrijd... spijtige penalty want ze hadden met die bal nooit gescoord.
                  Wanneer je als team aan dergelijk meedoet dan moet je ervoor gaan, zoals Duitsland en Nederland deden tijdens hun eerste match; de tegenstander een regen aan goals doen incasseren.
                  Je moet niet als rugbyteam het veld opkomen maar je moet ook niet als relaxte caféploeg het veld betreden.
                  Gesjot moet er gedaan worden, van de eerste minuut tot de allerlaatste. Je bent niet tegen Janneke en Mieke aan het spelen hoor maar tegen ploegen die allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben
                  nl. de wereldbeker winnen.
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • #39
                    Re: De opstelling

                    En zonder wonder in de tweede helft mag Spanje terug naar zijn Costa's.
                    Chili speelt ook goed.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #40
                      Re: De opstelling

                      Adios Spana.
                      En op de Hollanders was er ook 't één en 't ander op aan te merken hoor, het had héél goed 3 - 1 kunnen staan voor de Aussies.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #41
                        Re: De opstelling

                        Si si
                        Tijd voor verjonging.

                        Tijdens het WK worden na elke wedstrijd nog twee spelers per team gecontroleerd op doping.
                        Die Chilenen bleven lopen
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #42
                          Re: De opstelling

                          De belangrijkste beelden van België-Algerije werden gefilmd buiten het voetbalveld: Lukaku die, vanop de bank, als eerste bij Mertens is om hem te feliciteren met zijn doelpunt.

                          Ik denk dat we een "ploeg" hebben.
                          't Zal nodig zijn, bij het nemen van de volgende hindernissen.
                          Vriendelijke groet,

                          Jos

                          Comment


                          • #43
                            Re: De opstelling

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            De belangrijkste beelden van België-Algerije werden gefilmd buiten het voetbalveld: Lukaku die, vanop de bank, als eerste bij Mertens is om hem te feliciteren met zijn doelpunt.

                            Ik denk dat we een "ploeg" hebben.
                            't Zal nodig zijn, bij het nemen van de volgende hindernissen.
                            Denk dat ook

                            Ik herinner me nog sommige conflicten.

                            Of bijv. Van Himst en co die na een week heimwee kregen

                            We hebben een en ander te danken aan Dick Advocaat.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #44
                              Re: De opstelling

                              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                              Overdrijf ik dan ? Ik schreef gewoon een beknopte samenvatting van hetgeen ik heb gezien.



                              Wanneer je als team aan dergelijk meedoet dan moet je ervoor gaan, zoals Duitsland en Nederland deden tijdens hun eerste match; de tegenstander een regen aan goals doen incasseren.
                              Je moet niet als rugbyteam het veld opkomen maar je moet ook niet als relaxte caféploeg het veld betreden.
                              Gesjot moet er gedaan worden, van de eerste minuut tot de allerlaatste. Je bent niet tegen Janneke en Mieke aan het spelen hoor maar tegen ploegen die allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben
                              nl. de wereldbeker winnen.
                              Algerije wou er niet voor gaan, die wouden 1 flits (en met dank aan verthongen zijn penalty) hadden ze genoeg om alles dicht te gooien en tot stoppen met voetballen...

                              Dat de ploeg die eerste time aanwezig was geen antwoord had is voor eenieder duidelijk...
                              De 3 vervangingen hebben dat goed opgelost...

                              dus ondanks een slechte eerste helft, en een minder spannende match als nederland of duitsland hebben ze wel hun doel gehaald: winnen.
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                              Comment


                              • #45
                                Re: De opstelling

                                Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                                Algerije wou er niet voor gaan, die wouden 1 flits (en met dank aan verthongen zijn penalty) hadden ze genoeg om alles dicht te gooien en tot stoppen met voetballen...
                                toch wel leuk om te lezen die middelnederlandse teksten.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X