Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: WaanzinVII

Standaard WaanzinVII

Het zevende beeld verwijst naar gruwel en oorlogsmisdaad. De serie komt wat traag vooruit door hetzelfde rime van mijn gezondheid, het leeft en hoopt.

Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Standaard Re: WaanzinVII

Deze is heel knap hoor Raymond, ik zit er met bewondering naar te kijken.

fascinerend beeld !
    mijn website : klik

Laat niets aan de fantasie over..

Waanzinnige reeks, knappe bewerking.
    Groeten Andre

Wauw, dit is echt knap
    Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
    Wauw, dit is echt knap
    Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen.
    Ook ik wist niet hoe er aan te beginnen maar langzaam kwam het scenario op gang vanuit de foto's die met de tijd al genomen had en de hedendaagse aanvulling. Het resultaat is zoekwerk en probeersels met veel geduld uitgewerkt.
    Dank allen voor de fijne reacties.

Het surrealisme wat er in sommige foto's bij verzonnen wordt, is er hier -zou ik zeggen- bewust ingebracht op een zeer goed bij de titel passende manier.
    Ik meen een scene te zien waarbij de bodem uit elkaar spat en/ of iets van dit soort beelden verwant aan "Het einde van de wereld" door Dante.
    In dit geval levert dat voor mij dus door je bewerkingen en inbreng wel een indrukwekkend beeld op!

Een kritische opmerking is dan wel dat de titel vele ladingen (en sferen) moet dekken, want als reeks begint je "Waanzin" veel kanten uit te waaieren.
    Deze kan ik echter erg goed waarderen.

Groet,
    Ruud

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yes sir Bekijk bericht
    Het surrealisme wat er in sommige foto's bij verzonnen wordt, is er hier -zou ik zeggen- bewust ingebracht op een zeer goed bij de titel passende manier.
    Ik meen een scene te zien waarbij de bodem uit elkaar spat en/ of iets van dit soort beelden verwant aan "Het einde van de wereld" door Dante.
    In dit geval levert dat voor mij dus door je bewerkingen en inbreng wel een indrukwekkend beeld op!

Een kritische opmerking is dan wel dat de titel vele ladingen (en sferen) moet dekken, want als reeks begint je "Waanzin" veel kanten uit te waaieren.
    Deze kan ik echter erg goed waarderen.

Groet,
    Ruud
    Thanks Ruud, als kritiek kan ik je opmerking niet aanvaarden daar ieder een visie heeft op een 'beeld' en ik je omschrijving dus als positief in ontvangst neem. De serie is gebaseerd op "oorlog" en oorlog is volgens mijn opinie "waanzin" en hoe sommige landen en heersers het voor mekaar krijgen oorlogje te spelen is dubbele waanzin - uit oorlog komt uitsluitend miserie, moord en vernieling, in feite 'mensonwaardige kanten' maar dit laatste is weer een ander hoofdstuk.

Een nachtmerriebeeld van iets zoals we dat liever niet in 't echt zien gebeuren, jammer genoeg gebeurt het ...
    Knap in beeld gebracht Raymond
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Echt goed Raymond
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

dit is sterk , je hoeft geen woorden om de ernst en gruwel aan te voelen , waanzin zoals je zelf zegt , de waanzin van het mens"dom" ,knap werk deze

Regels voor berichten