Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanhoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wanhoop



    Portrait of Maria , one day before she had to move out of her appartment where she has been living for more than half a century................
    Last edited by thierry ysebaert; 20 december 2015, 08:04.

  • #2
    Re: Wanhoop

    Qua indringendheid erg mooi. De donkere zijde had voor mij wel iets meer licht moge vangen ( weer niet in hoeverre je terplekke de situatie in de hand had?)

    Comment


    • #3
      Re: Wanhoop

      Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
      Qua indringendheid erg mooi. De donkere zijde had voor mij wel iets meer licht moge vangen ( weer niet in hoeverre je terplekke de situatie in de hand had?)
      Bedankt Hank . Terplekke niet veel in de hand -eerder een moeilijke situatie - maar in de nabewerking wel natuurlijk :-) Had het eerst lichter - maar was toch niet zo sterk / goed ..............
      Grtn Thierry

      Comment


      • #4
        Re: Wanhoop

        Men zegt altijd...er moet doortekening zijn, maar van mij mag het ook wel eens donker/zwart zijn die halve kant!

        Comment


        • #5
          Re: Wanhoop

          Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk bericht
          Men zegt altijd...er moet doortekening zijn, maar van mij mag het ook wel eens donker/zwart zijn die halve kant!
          Volmondig mee eens sterk beeld

          Comment


          • #6
            Re: Wanhoop

            Is fotografie kunst, ik denk het en deze foto behoort daar zeker bij.

            Comment


            • #7
              Re: Wanhoop

              Wanhoop zie ik er niet dadelijk in, wel een knap portret van een sterke, oude dame.
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: Wanhoop

                Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk bericht
                Men zegt altijd...er moet doortekening zijn, maar van mij mag het ook wel eens donker/zwart zijn die halve kant!
                Zeker mee eens, maar het is nu te abrubt

                Comment


                • #9
                  Re: Wanhoop

                  Mooie foto
                  Het is wel spijtig dat de voettekst in kreupel Engels is geschreven
                  Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wanhoop

                    Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
                    Mooie foto
                    Het is wel spijtig dat de voettekst in kreupel Engels is geschreven
                    Thanks Laurens !
                    Is gecorrigeerd :-)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wanhoop

                      Beter!

                      ...en ja, als moderator had ik het goede voorbeeld moeten geven door dat wat diplomatischer te verwoorden
                      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                      Comment

                      Working...
                      X