Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

specialleke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • specialleke

    model: Leonie
    mua/hair: Ans




    poof

  • #2
    Re: specialleke

    Ja inderdaad een specialleke. Niet mijn ding, maar wel apart. Ik mag 't wel.
    Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: specialleke

      niet mooi, maar wel eens met de hier gekozen titel.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: specialleke

        Net iets té, op mijn (slecht) scherm verdwijnt de linkerkant in de witte achtergrond.
        Canon Eos 450D
        Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
        Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

        Comment


        • #5
          Re: specialleke

          Oorspronkelijk geplaatst door Buckie Bekijk bericht
          Net iets té, op mijn (slecht) scherm verdwijnt de linkerkant in de witte achtergrond.
          op mijn menselijk-gecalibreede scherm hetzelfde... Vind de opmaak van het model te overdone en het effect te speciaal om mooi te vinden.
          Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
          My flickr My site

          Comment


          • #6
            Re: specialleke

            Bij mij verdwijnt het niet (maar op het randje).

            Wat mij betreft erover, en zelfs een betje akelig.

            Speciaal : ja
            Mooi : niet voor mij
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

            Comment


            • #7
              Re: specialleke

              al beter van u gezien

              vind de ogen niet zo goed en het zwart in de mond ook niet (beter mond toe gelaten misschien).
              No rules. Great shots.
              -
              Online

              Comment


              • #8
                Re: specialleke

                zoals ik zei een specialleke...
                Kan moeilijk uitleggen waarom ik 't zo gedaan heb.. Een creatief experiment..

                op een deftig scherm klopt de foto alsook op print. Pete heeft gelijk.. op 't randje en dat is er voor gedaan.

                check de foto van hetzelfde model morgen om het verschil te zien
                poof

                Comment


                • #9
                  Re: specialleke

                  Je lijkt me in je opzet geslaagd,speciaal is het zeker.Heb ook detailverlies op mijn macbookje hier maar als je zegt dat de print ok is geloof ik je hoor.Ik doe het je niet na.
                  "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

                  Comment


                  • #10
                    Re: specialleke

                    Mja..
                    zowel op m'n mbp als mac pro met ciné display.. is het perfect zoals ik wil.. en de afdruk is net hetzelfde..

                    Maja creatief uitspatselke love it or hate it

                    edit: ps. ik heb net hetzelfde model gepost in ander topic.. maar dan helemaal anders.. dan zie je het verschil
                    poof

                    Comment


                    • #11
                      Re: specialleke

                      en speciaal is het dan ook

                      Jeannot

                      Comment


                      • #12
                        Re: specialleke

                        lol ik ben misschien van een verkeerd vat getapt..
                        maar hoe meer ik er naar kijk hoe knapper ik hem vind En tis ni omdat ik em gemaakt heb :-)
                        poof

                        Comment


                        • #13
                          Re: specialleke

                          Het is juist, op het randje dat de linker kant nog af tekent, dus als jij dit zo wil perfect.
                          Maar persoonlijk had ik de belichting tussen links en rechts niet zoveel laten verschillen, dat zou de symmetrie ten goede komen.
                          Wat betreft het idee, doet me een beetje denken aan de reeks paradise portraits van Erwin Olaf en als je dan gaat vergelijken, dan zie je dat het veel beter kan.

                          Maar aangezien je zelf al 3 maal geschreven hebt hoe je in de wolken bent van je werk, zal je waarschijnlijk niet meer van gedacht veranderen.
                          Vriendelijke groeten,Raf

                          www.rafvandenbogaert.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: specialleke

                            ik vind het geslaagd.
                            had mischien enkel een ander donkerdere kleur genomen rond de ogen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: specialleke

                              Een speciaalke , ja . . . maar "iets" erover voor mij
                              Grts Maddy .
                              zero

                              Comment

                              Working...
                              X