Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

specialleke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: specialleke

    die leeft toch nog hoop ik
    speciaal das een feit, ik zie hem alvast goed op mijn scherm, heb een week geleden nog zo iets willen doen, nog wat witter en enkel knalrode lippen, en ben er dan toch maar van afgestapt.
    vind het niet slecht, ik hou van speciallekes
    groetjes
    Ronny
    gewoon een canonneke

    Comment


    • #17
      Re: specialleke

      @raf: geen idee ivm erwin olaf.. tis niet omdat hij zogezegd bekend is dat het daarom beter is.. Ik wou het "erover" hebben en dat is 't. Dat 't voor de ene persoon ok is, voor de andere goed en voor nog iemand anders slecht, dat laat ik in't midden.
      Dat is ieder voor zich.
      Wat ook raar is.. ik zie op BD vaak dezelfde namen weer keren als referentie of vergelijking.. Olaf, chapelle, dragan, kelby, ... bleh.. en dan ook vaak pogingen om in dezelfde stijl iets te maken.. Ik doe 't liever op mijn manier zonder mij te(veel) te laten beinvloeden door andere fotografen of artiesten.

      @lonely: als ge ergens van afstapt.. dan gat ge nooit weten wat 't geeft.. do it, try it, feel it, make it, fail it, try it again. Als ge de luxe hebt om afentoe te experimenteren oet je 't doen. Kom je vaak de meest interessante dingen tegen. Ik heb niet veel tijd om TF's te doen maar als ik ze doe probeer ik er wel iets speciaals van te maken.
      poof

      Comment


      • #18
        Re: specialleke

        Ik kan het wel smaken (ook al kan ik hier de kleuren niet naar waarheid beoordelen wegens schermgebrek), maar wat mij vooral opvalt is het assymetrische gezicht wat je heel mooi hebt weergegeven.

        Een crop van de ogen alleen is ook fantastisch vind ik, maar natuurlijk is het dan geen echt specialleke meer.
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #19
          Re: specialleke

          Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
          @raf: geen idee ivm erwin olaf.. tis niet omdat hij zogezegd bekend is dat het daarom beter is.. Ik wou het "erover" hebben en dat is 't. Dat 't voor de ene persoon ok is, voor de andere goed en voor nog iemand anders slecht, dat laat ik in't midden.
          Dat is ieder voor zich.
          Wat ook raar is.. ik zie op BD vaak dezelfde namen weer keren als referentie of vergelijking.. Olaf, chapelle, dragan, kelby, ... bleh.. en dan ook vaak pogingen om in dezelfde stijl iets te maken.. Ik doe 't liever op mijn manier zonder mij te(veel) te laten beinvloeden door andere fotografen of artiesten.
          Ik denk dat je mij fout begrepen hebt, ik vind de paradise reeks beter omdat het licht anders zit wat maakt dat het grafisch (voor mij) sterker is.
          Ik heb nooit gezegd dat het werk van een bekende beter zou zijn omdat die fotograaf bekend is, want er zijn heel wat bekende fotografen die ik sterk overgewaardeerd vind.
          Belangrijk is dat je in een eigen stijl werkt of er naar zoekt, dus experimenteer zeker verder.
          Vriendelijke groeten,Raf

          www.rafvandenbogaert.be

          Comment


          • #20
            Re: specialleke

            Het heeft wel wat, vind ik... ik zie alles nog net wel!
            Wat ik minder vind - is de hoeveelheid flitsen in de ogen (je kunt precies je strobist info erin lezen) Ikzelf had liever 1 spiegeling in de ogen gezien, juist omdat de rest in de foto 'weggewerkt' is en het accent enkel op de ogen ligt.

            Comment

            Working...
            X