Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Net iets té, op mijn (slecht) scherm verdwijnt de linkerkant in de witte achtergrond.
op mijn menselijk-gecalibreede scherm hetzelfde... Vind de opmaak van het model te overdone en het effect te speciaal om mooi te vinden.
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
Je lijkt me in je opzet geslaagd,speciaal is het zeker.Heb ook detailverlies op mijn macbookje hier maar als je zegt dat de print ok is geloof ik je hoor.Ik doe het je niet na.
"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams
Het is juist, op het randje dat de linker kant nog af tekent, dus als jij dit zo wil perfect.
Maar persoonlijk had ik de belichting tussen links en rechts niet zoveel laten verschillen, dat zou de symmetrie ten goede komen.
Wat betreft het idee, doet me een beetje denken aan de reeks paradise portraits van Erwin Olaf en als je dan gaat vergelijken, dan zie je dat het veel beter kan.
Maar aangezien je zelf al 3 maal geschreven hebt hoe je in de wolken bent van je werk, zal je waarschijnlijk niet meer van gedacht veranderen.
Comment