Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De bunker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De bunker

    dank om te kijken

  • #2
    Re: De bunker

    Nét genoeg beweging in het water - zonder het te overkillen - om deze foto boven het gewone te tillen.

    Comment


    • #3
      Re: De bunker

      Mooi Patrick, je ziet dat je je daar thuis voelt, waarschijnlijk genoten van die eerste trip na zo lange tijd
      De keuze van sluitertijd vind ik hier wel geslaagd, niet te snel en niet te traag, mooie dynamiek daardoor verkregen

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: De bunker

        Nog even zorgen dat de zee niet leegloopt naar rechts en ik vind dit een fantastisch beeld.
        Op groot scherm ziet het er een pareltje uit.
        De beweging van de golven maken het geheel evenals en een architecturaal gebouw op de juiste plaats.
        Zou het een meerwaarde zijn die boeien weg te klonen aan de horizon?

        Groetjes,
        Dirk

        Comment


        • #5
          Re: De bunker

          Een hele mooie plaat met gepaste sluitertijd. Ik vraag me altijd af of je zelf niet met natte voeten stond?
          Wat rechtzetten kan misschien toch geen kwaad.

          Comment


          • #6
            Re: De bunker

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Mooi Patrick, je ziet dat je je daar thuis voelt, waarschijnlijk genoten van die eerste trip na zo lange tijd
            De keuze van sluitertijd vind ik hier wel geslaagd, niet te snel en niet te traag, mooie dynamiek daardoor verkregen

            grts
            Sieg
            Zo is het, met Sieg helemaal eens
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: De bunker

              Heel mooi die beweging in het water! Heerlijk dat contrast tussen de scherpte op de bunker en harde textuur ervan ten opzichte van het fluweelzachte water in de voorgrond!
              www.erikthomas.be

              Comment


              • #8
                Re: De bunker

                Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk bericht
                Heel mooi die beweging in het water! Heerlijk dat contrast tussen de scherpte op de bunker en harde textuur ervan ten opzichte van het fluweelzachte water in de voorgrond!
                Inderdaad ! je hebt hier een goede sluitertijd gekozen !
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: De bunker

                  dank voor de mooie reacties

                  Comment


                  • #10
                    Re: De bunker

                    Mijn verontschuldigingen ... deze was me ontsnapt (heb veel bij te werken hier).

                    Ik hou niet (meer) van zoveel "melk" dat er geen beweging meer te zien is, maar dit is echt heel mooi gedaan en zoals Sieg al zei heb je hier een mooie dynamiek verkregen !
                    Mvg Philip

                    Comment


                    • #11
                      Re: De bunker

                      ook een mooie, vind de andere net wat spectaculaireder (de laatste geposte)
                      de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                      Comment


                      • #12
                        Re: De bunker

                        Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
                        Mijn verontschuldigingen ... deze was me ontsnapt (heb veel bij te werken hier).
                        voel je niet verplicht op elke foto te reageren soms is het niet meer bij te houden ,een gevoel dat ik ook ken ,ik waardeer al ten zeerste dat je de moeite doet om een reactie bij vele foto's te schrijven

                        Comment


                        • #13
                          Re: De bunker

                          Topplaatje voor mij ! Het enige storende is de scheve horizon... Maar

                          Comment

                          Working...
                          X