Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3rd Party Batterygrip voor D90

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 3rd Party Batterygrip voor D90

    Heeft iemand ervaring met goedkope battery grips van andere merken dan Nikon voor de D90 zoals Meike, NIKD90, Phottix, enz.

  • #2
    Re: 3rd Party Batterygrip voor D90

    Zelf geen ervaring maar ga dit topic met veel interesse volgen...

    Comment


    • #3
      Re: 3rd Party Batterygrip voor D90

      Heb ooit van iemand begrepen dat de Hahnel van redelijke kwaliteit zijn...


      Maar zou hiervoor zelf toch liever geen third party hebben...willen wel eens problemen geven met pasvorm, bruikbare functies.
      Mijn objectieven zijn all round...

      Comment


      • #4
        Re: 3rd Party Batterygrip voor D90

        Ik heb een Hahnel grip vereeuwigd met mijn Nikon D90, en het werkt fantastisch. Camera houdt beter vast (geldt natuurlijk voor de wat grotere handen), en je hebt er wat extra bedieningsknoppen bij voor de portretstand van de camera. En dit alles voor ongeveer 70 Euro, inclusief een infrarood afstandsbediening.
        Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

        Comment


        • #5
          Re: 3rd Party Batterygrip voor D90

          Ik heb een Phottix op mijn D80. Werkt perfect, past perfect, niks op aan te merken.

          Groeten, Bert
          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
          www.bertofotografie.be

          Comment


          • #6
            Re: 3rd Party Batterygrip voor D90

            ik heb ook een phottix, op ebay besteld voor 43 euro, gratis thuisbezorgd vanuit hongkong. werkt perfect.
            Link staat hier wel ergens want er zijn meerdere draadjes over geweest (kan je helaas niet helpen want van de baas mag ik niet op e-bay
            Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
            Our English website: www.kaichitravel.com
            Breng eens een bezoekje aan Siberie!

            Comment


            • #7
              Re: 3rd Party Batterygrip voor D90

              Ik heb een Phottix (wel voor mn Sony) en ik ben er zeer tevreden van!!

              DIT is de shop
              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
              500px

              Comment


              • #8
                Re: 3rd Party Batterygrip voor D90

                Ik gebruik de Phottix variant van de MB-D200 (geschikt voor Nikon D200 en Fujifilm S5 pro) en die bevalt me prima. Nooit problemen mee ondervonden, alles heeft altijd goed gefunctioneerd, wel voelen de knopjes en wieltjes wat minder kwaliteitsvol aan dan die van de camera zelf.

                Comment

                Working...
                X