Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens voor Nikon D3200 (beginner)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lens voor Nikon D3200 (beginner)

    Hallo iedereen!
    Ik heb een Nikon D3200 met een 18-55mm lens die er bijzat, maar ik zou graag mijn bewegende paarden scherp fotograferen dus ik vraag mij af welke lens daarvoor geschikt is.. Ik ben een beginner in de fotografie.
    Alvast bedankt!

    - Zou deze lens geschikt zijn hiervoor?
    Sigma 4.0-5.6 70-300 Dl Macro Nikon AF D. Lens met een excellente prijs/prestatie verhouding. De toepassing van SLD (special low dispersion) elementen...

  • #2
    Re: Lens voor Nikon D3200 (beginner)

    Of je paarden bewegen maakt weinig uit voor de lens , je stelt je camera in op continu-af en als je sluitertijd snel genoeg is en je mooi mee volgt gaan je foto's met elke lens scherp zijn.

    Maar ik veronderstel dat je je paarden wil trekken als ze verder weg aan het lopen zijn?

    Dan kan je idd een lens van dat type kopen (telezoom) om ze dichterbij te halen.

    De scherpte en algemene kwaliteit van je foto's zal afhangen van de centen die je investeert, en zal dus met die lens niet al te hoog zijn.

    Goede lenzen van dit type voor een redelijke prijs zijn de Nikon 70/300 VR of de Tamron 70/300 VC. Deze lenzen zijn op alle gebied beter en hebben ook nog een stabilisator waarmee je in iets donkerdere omstandigheden uit de voeten kan. (maar dat is dan voor stilstaande objecten)
    D800 en een goed glasservies

    Comment


    • #3
      Re: Lens voor Nikon D3200 (beginner)

      Maar zou de kwaliteit van de foto's met die lens beter zijn dan de kwaliteit van de foto's met mijn kitlens 18-55 of niet?

      Comment


      • #4
        Re: Lens voor Nikon D3200 (beginner)

        Zou deze lens geschikt zijn?
        Nikon AF-S 55-200 mm - f/4-5.6G ED VR DX - telezoom lens. Hoogwaardig 3,6x-zoomobjectief (kleinbeeldequivalent: 82,5-300 mm), speciaal ontworpen om te...