Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grand prix van Europa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grand prix van Europa

    mijn eerste panningpoging....
    graag wat tips om e.e.a. te verbeteren!





    foto's zijn gemaakt met de 70-300 lens op 300 mm
    Canon 300D, Canon EFS 18-55 IS en een Tamron MACRO 1:2 AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD
    wishlist 430 EX :)

  • #2
    Re: Grand prix van Europa

    Voorkeur gaat voor nr. 2!
    Waarom; De auto staat mooi centraal in de foto en de kleuren zijn mooi

    Kun je meer info geven over exif? Naar mijn gedacht kon je er nog ietske meer panning effect hebben! Juist te weinig vind ik.

    Moerie
    D100 en nog veel wensen!

    Comment


    • #3
      Re: Grand prix van Europa

      ik vind ze vrij aardig geslaagd. De auto hoeft niet per definitie in het midden van de foto te staan... persoonlijk laat ik in de rijrichting van de auto altijd wat meer plaats. Dit vind ik dus bij foto 1 minder geslaagd.

      Comment


      • #4
        Re: Grand prix van Europa

        Voor beide foto's:

        300 mm
        iso 400
        sluitertijd 1/160
        diafragma f22
        Canon 300D, Canon EFS 18-55 IS en een Tamron MACRO 1:2 AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD
        wishlist 430 EX :)

        Comment


        • #5
          Re: Grand prix van Europa

          Als dit écht je eerste panningoefening is ben je ruimschoots geslaagd
          Je hebt wel wat stof op je ccd
          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

          Comment


          • #6
            Re: Grand prix van Europa

            Als je m'n dochter van 15 maanden op haar driewieler niet meetelt is dit echt m'n eerste panning

            ik moet ook zeggen dat dit het resultaat is na ongeveer 30 mislukte pogingen per foto.....

            het stof op de ccd is er tijdens het weekend op de ring opgekomen, ik heb hem ondertussen gereinigd (jammer van de foto's )
            Canon 300D, Canon EFS 18-55 IS en een Tamron MACRO 1:2 AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD
            wishlist 430 EX :)

            Comment


            • #7
              Re: Grand prix van Europa

              nog nooit deze techniek toegepast... maar ik vind het wel 2 mooie beelden, lichte voorkeur voor nr 2 vanwege de oranje kleur + die kleine reflectie ster boven het linker achterwiel, ook de compositie van nr 2 vind ik iets beter. lekkere kleuren in beide foto's !

              Comment


              • #8
                Re: Grand prix van Europa

                @h20: de vlekjes kun je er heel makkelijk af "shoppen" !!

                Comment


                • #9
                  Re: Grand prix van Europa

                  goeie foto's.

                  Waar heb je precies gezeten? Ik ben er zelf namelijk ook geweest op tribune t5b.

                  Het 'pannen' is inderdaad niet echt makkelijk, op 1/125 zijn de meesten nog wel goed bij mij. Daarna ben ik steeds meer in stapjes verder gegaan tot 1/60, maar dan kun je echt 9 van de 10 foto's wissen.
                  Nikon D70 | Nikkor 50 1.8D | Tamron 17-50 2.8 | Sigma 50-500 4-6.3 | SB600 | Epson P2000 | Lowepro Minitrekker AW
                  Racepics.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Grand prix van Europa

                    ik zat op t9a....

                    volgend jaar gaan we weer maar dan waarschijnlijk ook naar t5 of t6. Het spannendste wat we op t9 hebben gezien was Alonso die z'n rempunt mist en door het gras gaat...
                    Canon 300D, Canon EFS 18-55 IS en een Tamron MACRO 1:2 AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD
                    wishlist 430 EX :)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Grand prix van Europa

                      Ben ook geweest. Ik zat op tribune 11.
                      Niet te doen, geen enkel deftige foto kunnen nemen. , maar wel een mooi overzicht van het circuit.
                      Te onthouden voor volgend jaar.
                      Dirk C.

                      Comment

                      Working...
                      X