PDA

Volledige versie bekijken : wat hebbel leden als voordeel

dean-eos300d
9 januari 2007, 19:12
ik zou graag lid worden maar wat hebben die als voordelen

pendragon
9 januari 2007, 19:19

De wekelijkse massage door een knap vrouwelijk lid van de RvB niet te na gesproken :cool: vind ik het voornaamste voordeel dat ik deel uitmaak van een zeer interessante fotogemeenschap op een performant forum.

Da's voor mij de jaarbijdrage mr dan waard.

Cozze
9 januari 2007, 19:24

uit het topic 30 euro :

Sitehosting kortingactie voor VZW-leden (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=98162)
idImager kortingactie voor VZW-leden (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=97672)
De Belgiumdigital studioflitsset (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=137433)
Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=121979)

En dan nog nummerke 5 van het Forumnieuws (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=137387):
5 - VZW-leden als usersgroep
Dit stelt ons in staat om extra voordelen te voorzien voor alle VZW-leden. Op wat langere termijn zullen we alle VZW-leden de mogelijkheid geven om een portfolio met x-aantal van de beste foto's samen te stellen en te presenteren op de BD-server.

Vzw leden zijn ook verzekerd tegen ongevallen wanneer ze op SD gaan.

Verder nog voor ieder lid een gratis BD hesje (http://img295.imageshack.us/img295/1272/img5789pg9.jpg).

Ik kan je ook verzekeren dat de ledenbijdragen maar een fractie van de kosten dekt, die nodig zijn op BD te laten verderbestaan.

Arousal
9 januari 2007, 19:29
Een groene bol :cool:

zunoel
9 januari 2007, 19:36
En een mooie lidkaart met nekkoord van Belgiumdigital.;)

parakiet
9 januari 2007, 19:37
als je lid wordt krijg je meer voordelen naarmate er meer mensen lid worden

kortom word lid, snel! :D

dean-eos300d
9 januari 2007, 19:39
heb mijn lidgeld gestort maar heb mijn lidnummer vergeten erbij te zetten op de storting maar wel mijn nick en mijn adres staan erin kan dat kwaad

Black B@ndit
9 januari 2007, 19:50
heb mijn lidgeld gestort maar heb mijn lidnummer vergeten erbij te zetten op de storting maar wel mijn nick en mijn adres staan erin kan dat kwaad

Dat komt wel goed;) .

Johanuz
9 januari 2007, 19:55
... en natuurlijk het smaragd-groene logo voor je naam.
:-)

hvr_oosterzele
9 januari 2007, 21:51
De wekelijkse massage door een knap vrouwelijk lid van de RvB niet te na gesproken....

Huh, dt hebben ze mij niet gezegd :eek: :D

pendragon
9 januari 2007, 21:56
Huh, dt hebben ze mij niet gezegd :eek: :D

Die RvB leden zijn kieskeurig op dat vlak Hans :clown: :p

guido1956
10 januari 2007, 15:34
ik wist zelfs niet dat er knap vrouwelijk lid was....toeme toch .....moet toch eens naar de BDdagen komen dan:love:

lut
10 januari 2007, 15:35
ik wist zelfs niet dat er knap vrouwelijk lid was....toeme toch .....moet toch eens naar de BDdagen komen dan:love:

Dat wist ik ook niet :D

guido1956
10 januari 2007, 15:57
bloeit hier iets moois??? lol

hvr_oosterzele
10 januari 2007, 16:49
Dat wist ik ook niet :D

Maar geef je massage?

guRuh
10 januari 2007, 17:58
De wekelijkse massage door een knap vrouwelijk lid van de RvB niet te na gesproken :cool: vind ik het voornaamste voordeel dat ik deel uitmaak van een zeer interessante fotogemeenschap op een performant forum.

Da's voor mij de jaarbijdrage mr dan waard.

Horen niet-betalers er niet bij ofzo? :rolleyes:

:D ;)

dean-eos300d
10 januari 2007, 18:04
wanneer krijg je dan al die spullen
en wanneer heb je u lidkaart

lut
10 januari 2007, 18:22
wanneer krijg je dan al die spullen
en wanneer heb je u lidkaart

Op 20 jan. sluiten we het 1e kwartaal af. In datzelfde weekend maken we de lidkaarten (digitaal). Daarna worden ze verzonden naar de afdrukcentrale. Het volgende weekend worden de kaarten geknipt en verzonden.
In de beste omstandigheden heb je dan een lidkaart voor 1 februari.

hvr_oosterzele
10 januari 2007, 18:23
Op 20 jan. sluiten we het 1e kwartaal af. In datzelfde weekend maken we de lidkaarten (digitaal). Daarna worden ze verzonden naar de afdrukcentrale. Het volgende weekend worden de kaarten geknipt en verzonden.
In de beste omstandigheden heb je dan een lidkaart voor 1 februari.

Krijgen we dan ook onze mooie groene bol?

lut
10 januari 2007, 18:25

Die krijg je al eerder, tenminste als Ludo de afwas vandaag niet moet doen.:p

Ballistic
10 januari 2007, 18:27
Wat zou ik doen? Lid worden of niet? Ik hou wel van dit forum...

Ik heb nog een voorstel: voer een spellingcorrector in. (tussen haakjes: ik gebruikte Opera als webbrowser, ben nu terug op Mozilla firefox overgeschakeld en.........warempel:eek: , ik zie een rood stippellijntje verschijnen als een woord niet gekend of fout gespeld is).

Ludo
10 januari 2007, 22:18
Die krijg je al eerder, tenminste als Ludo de afwas vandaag niet moet doen.:p

Die is goed :D , hebben hier een afwasmachine ;)

bouk
11 januari 2007, 05:53
Wat zou ik doen? Lid worden of niet? Ik hou wel van dit forum...

Ik heb nog een voorstel: voer een spellingcorrector in. (tussen haakjes: ik gebruikte Opera als webbrowser, ben nu terug op Mozilla firefox overgeschakeld en.........warempel:eek: , ik zie een rood stippellijntje verschijnen als een woord niet gekend of fout gespeld is).

heb hier op de Googlebalk een spellingscontrole zitten.
grt,bouk.

hvr_oosterzele
11 januari 2007, 08:03

H kijk, ik hb hem :love:

Leonidas
11 januari 2007, 11:02
heb hier op de Googlebalk een spellingscontrole zitten.
grt,bouk.Gebruik 'm dan ook. :p

@ hvr: en hora buena ;)

hvr_oosterzele
11 januari 2007, 13:31
@ hvr: en hora buena ;)

Gracias Leon, y tu? :p

Leonidas
11 januari 2007, 14:37
Gracias Leon, y tu? :pDe nada.

Yo? Ya veremos. Ik heb daar wel ideeen over (daar hebben we het al eens over gehad :D ) maar nog geen echte aanleiding gehad de stap te zetten. En als er mensen zijn die daardoor gezondheidsproblemen krijgen - so be it. :D