Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

    UPDATE

    Opgelet: de tentoonstelling is niet open op :
    • dinsdag 1 november (feestdag in België), ik zal er echter op maandag 31.10 om 14.30 wel zijn ---> opgelet enkel om 14.30 uur want maandag is een brugdag voor het Administratief Centrum
      (lees hier)
    • vrijdag 11 november (ook een feestdag) maar zaterdag 12 november ben ik er van 9,30 tot 12uur

    OPGELET, het gemeensthuis is omwille van de brugdag gesloten, wens je te komen op zaterdag 12.11 dan kan het vermits ik de deur kan openen, als je voor de deur staat moet je wel even bellen op mijn GSM (stuur me een mailtje da bezorg ik je mijn nummer) je kan ook naar het nummer van de bibliotheek bellen 02/755.22.90 en zeggen dat je voor de tentoonsteliing komt, dan komen we opendoen... sorry voor dit ongemak.

    Ik ben er vandaag vrijdag 28.10 om 10.00 uur en eveneens vanavond om 18.00 uur

    uiteraard is de tentoonstelling op de normale werkdagen open zoals vermeld op de aankondiging





    meer info op mijn website of klik door op bovenstaande banner

    Iedereen van ganser harte welkom op de vernissage op vrijdag 14 oktober om 20.00 uur!

    Kortenberg ligt op de E40 tussen Leuven en Brussel of tussen Brussel en Leuven afhankelijk vanwaar je komt
    Last edited by eMJeke; 9 november 2005, 13:27.
    eMJeke
    website

  • #2
    Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving"

    Hihi, valt tegelijkertijd met mijn expositie
    Maar wie weet maak ik er nog wel een gezellig weekendje Belgie van, zie ik je tenminste weer een keer
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #3
      Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving"

      Ha! Op tien minuten van mijn Zaventemse deur! Ik zal er zeker naartoe komen! Ben eigenlijk verschrikkelijk benieuwd n.a.v. de commentaren over de vorige tentoonstelling en je gepost foto's hier...
      Succes in ieder geval!
      Website: http://www.d-eye.be

      Comment


      • #4
        Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving"

        Pff, zo ver..

        Maar het blijft voor iedereen echt een aanrader, voor mensen die binnen een straal van 20KM wonen is het echt een MUST, voor alle anderen OOK!

        Je zal er geen spijt van hebben!

        Comment


        • #5
          Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving"

          Oorspronkelijk geplaatst door Triker
          Hihi, valt tegelijkertijd met mijn expositie
          Maar wie weet maak ik er nog wel een gezellig weekendje Belgie van, zie ik je tenminste weer een keer
          DOEN !!! Triker, ik heb dat nog van je te goed ... laat tijdig weten wanneer je komt, 't hoeft niet op een zaterdagochtend, in de week kan ook als ik het tijdig weet maak ik me vrij!
          Last edited by eMJeke; 25 augustus 2005, 07:11.
          eMJeke
          website

          Comment


          • #6
            Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving"

            Oorspronkelijk geplaatst door James Joyce
            Ha! Op tien minuten van mijn Zaventemse deur! Ik zal er zeker naartoe komen! Ben eigenlijk verschrikkelijk benieuwd n.a.v. de commentaren over de vorige tentoonstelling en je gepost foto's hier...
            Succes in ieder geval!
            Geef een seintje als je komt James Joyce, dan probeer ik er ook te zijn!
            eMJeke
            website

            Comment


            • #7
              Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving"

              Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
              Pff, zo ver..
              allez allez zo ver is dat ook niet, Kortenberg ligt toch vrij centraal in ons landeke en met de snelweg gemakkelijk te bereiken... als ik zie waar de BD-SD dagen doorgaan, dan is dit een fluitje van een cent. Bovendien is de tentoonstelling elke dag vanaf 9.00 tot 20.00 uur open (zie website), dat kan dus gecombineerd worden met een bezoekje aan Brussel of Leuven.

              Als wereldreiziger verwacht ik je er ook hoor TB
              Last edited by eMJeke; 6 oktober 2005, 06:57.
              eMJeke
              website

              Comment


              • #8
                Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                eMJeke,
                komen doe ik zeker en vast. Je bent tenslotte in mijn dorp

                Jo(han)
                Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                Comment


                • #9
                  Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                  en aangezien bibi daar ook elke week passeert in de bib zal ik es een ommetje maken in oktober
                  ooit ... .

                  Comment


                  • #10
                    Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                    Vrijdag 14 oktober om 20.00 uur staat genoteerd in mijn agenda.
                    Zonder tegenbericht zal ik er zijn.

                    hesy.be
                    BD0319BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                      Jo, moeikketreimeloe en Hesy, ik verwacht jullie!
                      eMJeke
                      website

                      Comment


                      • #12
                        Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                        ge moogt gerust zen ...
                        ooit ... .

                        Comment


                        • #13
                          Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                          Oorspronkelijk geplaatst door moeikketreimeloe
                          ge moogt gerust zen ...

                          'k ben gerustgesteld
                          eMJeke
                          website

                          Comment


                          • #14
                            Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                            Hallo eMjeke als we ons op een of andere dag kunnen vrijmaken komen wij zekers eens af.

                            groetjes

                            Erik.D en Trees

                            Comment


                            • #15
                              Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                              Oorspronkelijk geplaatst door Erik.D
                              Hallo eMjeke als we ons op een of andere dag kunnen vrijmaken komen wij zekers eens af.

                              groetjes

                              Erik.D en Trees
                              TOF!!! Laat tijdig iets weten indien je niet op zaterdagochtend komt, dan probeer ik er ook te zijn!
                              eMJeke
                              website

                              Comment

                              Working...
                              X