Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antoinette in Lingerie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Antoinette in Lingerie

Enfin...
    Eigenlijk is het Antoine maar af en toe kleed hij hem als een vrouw en heeft hij liever dan we Antoinette zeggen tegen hem/haar. Wie ben ik om dat tegen te spreken he !! Als de foto's maar goed zijn

Vroeger werkte ik zeer veel met knappe jonge meisjes/modellekes, maar sinds ik gestart ben met met mijn project waar ik enkel met mannen werk heb ik nog nooit zo veel voldoening gehad in mijn eigen fotografie.
    Tijdens zo'n shoot is het echt niet meer normaal ... Dat is pas " echte leute "...

Sommige zullen zich misschien afvragen " waarom trek je daar een foto van? "
    Andere zullen het goed vinden !
    Ik ? Ik heb alvast binnenpretjes als ik aan die shoot terugdenk ...

Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Re: Antoinette in Lingerie

Grinnik, ik kan er wel om lachen Het hoeft niet altijd serieus toch

Comment

Ik vind ze erg geslaagd!

Tussen al die foto's van 'typische' modellen die zich van hun mooiste kant willen laten zien, springen deze foto's eruit omdat ze zo anders zijn.

Mij gaven de foto's allesinds ook een spontane glimlach
      http://kasper.photography & Flickr

Comment

Geniaal
        Persoonlijk vind ik dat er hier op het forum de perfecte maten teveel terugkomen fototechnisch zijn die (half)naakte modellen wel goed. Maar ze zijn saai het is al honderd keer gemaakt en het ziet er allemaal hetzelfde uit. Nooit is geen volslanke of een oudere vrouw altijd de perfecte maten.
        Maar deze vind ik

Comment

Prachtige foto die eerste... met die plumeau en dat "sjakoske".

Comment

Foto 1:
            Leuke foto. Ik vind het alleen jammer van het verlichte deel op de schouders. En iets te krap gecropt. Dat tasje... Net die ene teletubbie.

Foto 2:
            Mooi gedaan. Maar, het past allemaal net aan. Volgende keer een iets grotere maat broekje en een kleinere maat BH gebruiken (of meer opvullen).

En qua originaliteit is dit zeker een leuke post.
            Last edited by bolke; 26 mei 2007, 15:41.
            Fotoapparatuur
            Portfolio

Comment

k zal straks eens reageren als ik bekomen ben
              Chrisly... [B]www.christvilez.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaVinzius Bekijk bericht
                Geniaal
                Persoonlijk vind ik dat er hier op het forum de perfecte maten teveel terugkomen fototechnisch zijn die (half)naakte modellen wel goed. Maar ze zijn saai het is al honderd keer gemaakt en het ziet er allemaal hetzelfde uit. Nooit is geen volslanke of een oudere vrouw altijd de perfecte maten.
                Maar deze vind ik
                Waar vind je een vrouw met perfecte maten? Want wat perfect is voor jou is voor een ander niet mooi.
                Fotoapparatuur
                Portfolio

Comment

Een man die zich verkleedt als een vrouw...oke, wat is daar nu zo leuk en origineel aan? Zo kan ik ook mijn voet in een lingerie steken, en mijn voet fotograferen met als titel 'Voet in lingerie'.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaVinzius Bekijk bericht
                    Geniaal
                    Persoonlijk vind ik dat er hier op het forum de perfecte maten teveel terugkomen fototechnisch zijn die (half)naakte modellen wel goed. Maar ze zijn saai het is al honderd keer gemaakt en het ziet er allemaal hetzelfde uit.
                    Datzelfde geldt voor babies, commune foto's, hand in hand op het strand, de cross process plaatjes, de karakterkoppen en noem ze allemaal maar op. Ook saai??? Zolang er geen 'verboden voor:' staat, zul je ze blijven tegenkomen

Maar eerlijk is eerlijk.. deze vind ik in de serie lampjes van Lieven echt de grootste topper hahaha. Schoot spontaan in de lach.
                    No1 is echt super!
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                      Een man die zich verkleedt als een vrouw...oke, wat is daar nu zo leuk en origineel aan? Zo kan ik ook mijn voet in een lingerie steken, en mijn voet fotograferen met als titel 'Voet in lingerie'.
                      Ga je gang. Wij beoordelen deze foto wel voor je.
                      Ik zie je voet al voor me.
                      Fotoapparatuur
                      Portfolio

Comment

Op zijn minst verfrissende foto's voor dit forum.
                        Ik vind ze schitterend
                        Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                          Als het bij uw " voet " blijft is het goed

Ik begrijp uw teleurstelling, na het lezen van de titel op deze foto
                          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Ik kan begrijpen dat het voldoening heeft, maar ik vind het niet echt foto's voor in showcase. Eerder iets voor uw persoonlijke collectie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                              Ik kan begrijpen dat het voldoening heeft, maar ik vind het niet echt foto's voor in showcase. Eerder iets voor uw persoonlijke collectie.
                              En dan moeten wij dit allemaal missen...

Comment

Working...
                              X