Mijn vriend Digipix357 zal hier zo dadelijk nog eens een concertfoto van ons posten: Lionel Richie in het Sportpaleis.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lionel
Collapse
X
-
-
-
Re: Lionel
Voor de geïnteresseerden wat technische info: Canon 1D, mark II N, 70-200 IS 2,8 op volle opening, IS aan, 1250 ISO, single frame. Toelating tot fotograferen eerste drie nummers, vanuit de pit. Graag dit beeld- buiten deze site- niet verspreiden of afdrukken, er rusten copyrights op.
-
Super plaat!!!Groetjes, Damiaan.
Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5
Comment
-
-
dit is een klasse concertfoto ...
ik snap wel niet waarom
digipix357 zelf de foto niet post
mm
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk berichtis ie ni beter als je em aan 400KB post ?
zie spotvlek
Comment
-
er zitten wa artefacten in de spotvlek
je mag tegenwoordig tot 400KB gaan
mss is de compressie iets te nu
't is maar een vraag hé
of een snelle selectieve blur doen ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk berichter zitten wa artefacten in de spotvlek
je mag tegenwoordig tot 400KB gaan
mss is de compressie iets te nu
't is maar een vraag hé
of een snelle selectieve blur doen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk berichtdit is een klasse concertfoto ...
ik snap wel niet waarom
digipix357 zelf de foto niet post
mm
Omdat ik hem niet gemaakt hem he,
Het beeld is van luc, maar staat op mijn webspace, zo simpel als da.
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Canonist Bekijk berichtWaaaauuw! Nog 30 jaar oefenen en ik kan dit (misschien) ook!
Comment
Comment