Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen bij concerten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Problemen bij concerten

Hey,

Ik heb al een geruime tijd een Nikon D50 met standaard meegeleverde lens 18-55 mm f/3.5~5.6 G ED.

Bij het concert van Joan as police woman stond ik heel dicht en had ik weinig problemen, maar zondag bij Sophia wel.
    Ik stond verder verwijderd en ik heb vrijwel geen foto waarop geen beweging te zien is.

Ik weet dat ik op zoek moet naar een lens met een betere apertuur (f/1.8 bv)
    Maar mijn vraag is nu welke lens ik daarvoor het best gebruik.

Ik had graag toch nog een beetje kunnen inzoomen maar met de
    AF Nikkor 50mm f/1.8 is dit onmogelijk.
    Is het mogelijk om lenzen te combineren of niet ?
    Ik ben een redelijk ervaren fotograaf, maar als het op gebied van lenzen
    aankomt is dit mijn eerste aankoop van een nieuwe lens dus ...

Heeft er iemand tips ???

Alvast bedankt !

Nick
    Nikon D90 + kitlens 18-105 mm f/3.5-5.6
    70-300 mm f/4-5.6 + 50mm f/1.4D AF
    35-70 mm f/2.8

Re: Problemen bij concerten

Nikkor 70-200mm 2.8 doet 't 'm bij mij. Super lens
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Ik kan Jayjay_T enkel maar gelijk geven.
      70-200 VR 2.8 ideaal vvoor concertfotografie, zeker als je niet tegen het podium kunt plakken.
      nikon D70 |18-200 | 70-200VR 2.8 |SB800

http://www.denduik.be

Comment

net gezien op pixmania.be dat deze lens 2224 euro kost.
        Ik twijfel niet aan de kwaliteit van deze lens, maar ik had toch graag
        een iets goedkopere oplossing gehad
        Tis ietsje te veel voor een hobby fotograaf als ik
        Zijn er lenzen die niet tot 200 gaan maar bv tot 70mm en die voor concerten aan te bevelen zijn ?
        Ik veronderstel dat deze iets goedkoper zijn...