Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kitlenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kitlenzen

Aangezien dat de body's D70s,350D,E300 ongeveer gelijkwaardig zijn,is het dan niet beter de kitlenzen te vergelijken en op basis daarvan een keuze te maken.
    maw.is er een merk die er uit springt door de geleverde kitlenzen.

Re: kitlenzen

kies eens op basis van ergonomie, handligging..ook grote factor

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Als je puur op de kitlenzen uitkijkt is de D70(s) de voorloper geloof ik...

Kijk echter ook eersty verder want de kitlens zal waarschijnlijk niet je enige lens blijven voor altijd. Toch zeker niet als je nog veel op BD blijft rondhangen!

Comment

Voor veel mensen is de kitlens een startlens. Ik dacht dat dpreview ook altijd de kitlenzen bekeek en beoordeelde, maar weet dat niet zeker. Het kan een factor zijn die de doorslag geeft, zeker... Maar eigenlijk weet je al dat je in de toekomst toch nog centen gaat kwijt zijn hè.. Je koopt je toch in, in een systeem. Dus ik denk dat voor velen de kitlens toch een "startlens" is.

Groetjes,
        Bart

Comment

Waarom eigenlijk een kitlens kopen ? Dit heb ik nog bij geen enkele camera gedaan. Heb blijft hoe dan ook een tussenoplossing, want de meesten verkopen die lens na enige tijd toch om beter materiaal aan te schaffen. Dit laatste kun je dan ook beter direkt doen, en ipv de kitlens enkel de body kopen en zelf direkt een betere lens uitkiezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
            Waarom eigenlijk een kitlens kopen ? Dit heb ik nog bij geen enkele camera gedaan. Heb blijft hoe dan ook een tussenoplossing, want de meesten verkopen die lens na enige tijd toch om beter materiaal aan te schaffen. Dit laatste kun je dan ook beter direkt doen, en ipv de kitlens enkel de body kopen en zelf direkt een betere lens uitkiezen.
            Idem ditto
            Greetz Geert.
            Canon gerief...

Comment

Hmmmm ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe tevreden ben met mijn kitlenzen... Ik had in een keer een bereik van 28 tot 300mm. Voorlopig houd ik deze lenzen dan ook. De eerste opvolgende die olympus heeft is voor mij voorlopig ff iets te hoog gegrepen.. (Of iedereen moet hier een donatie doen , voel je niet belemmerd!!!) Nee voorlopig kan ik hier goed mee toekomen....

Groetjes,
              Bart

Comment

hier ook zeer tevreden met de kit(18-55), alleen de 18-200 er bij genomen voormeer tele, zonder breedte in te leveren.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
                  Zo zie ik het ook : een lens aangepast aan je behoeften
                  Canikon 40D - D200, D300

Comment

Wie koopt er nu een DSLR op basis van de meegeleverde kitlenzen? Een DSLR bestaat juist om van lenzen te kunnen wisselen.

De kitlenzen zijn ook nogal sterk verschillend van mekaar en canon heeft bijv meerdere kitlenzen met sterk varierende prijzen(8X). Welke ga je dan vergelijken?
                    Zoek eens goed uit hoeveel je lenzen die je wil je gaan kosten en kijk dan met welk systeem je wil beginnen.

Comment

Working...
                    X