Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Circusdirecteur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Circusdirecteur

    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    Neerliggen, mikken, krachtig stoten...

    *ploink*, Bujin straight into the corner pocket

    'k zal er geen last meer van hebben.

    Mvg,
    Frederic
    How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

    Portfolio Website

    Comment


    • #32
      Re: Circusdirecteur

      Origineel..

      Voorlopig met je handen van fotosoep afblijven OF je moet erge honger hebben
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #33
        Re: Circusdirecteur

        het origineel is een knappe foto , raar dat je die niet post
        FUJI XT2

        Comment


        • #34
          Re: Circusdirecteur

          Oorspronkelijk geplaatst door funboy Bekijk bericht
          Het origineel staat hier:

          Ziet er wat mij betreft vele malen beter uit. Zou het photoshoppen dus maar achterwege laten.
          Ga die link eens volgen en zie dat we door TS flink genaaid worden. Foto is echt volledig verpest en dan ook nog geïrriteerd reageren als er kritiek op is. TS speelt een raar spelletje en ik doe niet meer mee.

          bujin, voor een volwassen vent speel je rare (kinderachtige) spelletjes! Ik ga niet meer reageren op je topics.
          ---------------- Ik doe niet meer mee

          Comment


          • #35
            Re: Circusdirecteur

            Idd, na een ban nog steeds blijven zieken hier.
            Maar blijkbaar mag daar niks over gezegd worden gezien mijn verwijderde post in het andere draadje van bujin.
            Daar word dit gedrag goedgekeurd.

            Ik heb het vroeger op school anders geleerd, als je van je straf niet leert krijg je een zwaardere, maar hier word dan de handen boven je gehouden.

            Greetz rich
            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

            Comment


            • #36
              Re: Circusdirecteur

              Gewoon doodzwijgen
              ---------------- Ik doe niet meer mee

              Comment


              • #37
                Re: Circusdirecteur

                Oorspronkelijk geplaatst door bujin Bekijk bericht
                Tijdens een wandeling ontmoette ik deze man, een oude 80-jarige Circusdirecteur, die mij over zijn leven vertelde.
                Dag "Jan"... Was het een sollicitatiegesprek dat je met de directeur had ?

                Ik ga heel even breken met mijn gewoonte om op foto's die ik niet apprecieer commentaar te geven...

                Ergens meen ik me te herinneren, heel ooit, in een ver verleden, eens gelezen te hebben, dat hier enkel zelf genomen foto's mogen gepost worden...
                Ik vermoed, meneer Bujin, dat je niet Jan van den Bos heet, vermits dit heerschap zich nooit zou verlagen tot deze bewerking van een prachtig plaatje.

                Comment


                • #38
                  Re: Circusdirecteur

                  Mijnheer Bujin,

                  Het is opvallend dat de originele opname beslist een aardig portretje is terwijl de bewerking volledig verprutst werd.
                  Vandaar mijn bedenking:
                  - origineel gemaakt door camera (robot)
                  - bewerking gemaakt door mens
                  - kan het zijn dat camera prima werkt maar mens de werkelijkheid niet al te best waarneemt? Mss lijdt U wel aan een of andere oogziekte zonder het te beseffen (glaucoom, staar, astigmatisme, ...?).
                  Bent U allicht diabeet met oogproblematiek?
                  Hebt U mss een of ander hersenletsel opgelopen bij de door U uitgeoefende sport?
                  Mijn welgemeende excuses aan mod over deze non-topic interventie, maar ik denk dat TS mss niet beseft dat er iets misloopt. Zien wij allen slecht of scheelt er wat bij de heer Bujin?

                  Henri
                  lidnummer: BD0435BE

                  Comment


                  • #39
                    Re: Circusdirecteur

                    @Festinalente:

                    Ik vrees dat de weledele heer Jan van den Bos uit Zaandijk (NL) en Bujin toch dezelfde mensen zijn. Op zijn website http://www.shihanbujinfotografie.com/ en fotopresentaties: http://www.fotopresentaties.nl/fotog...tails.php?id=4 is tussen een aantal aardige foto's toch de onmiskenbare Bujin Fotosoep stijl te herkennen.

                    On topic:
                    Heel intrigerend hoe iemand die toch best aardige foto's weet te presenteren (maken?) het zo met PP weet te verpesten en dan na adviezen van erkende BD kunstenaars nog volhoudt dat het niet waar is en kennelijk zelf niet inziet.

                    KC
                    Groetjes, KC
                    www.sportbeelden.com

                    Comment


                    • #40
                      Re: Circusdirecteur

                      Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
                      @Festinalente:

                      Ik vrees dat de weledele heer Jan van den Bos uit Zaandijk (NL) en Bujin toch dezelfde mensen zijn. Op zijn website http://www.shihanbujinfotografie.com/ en fotopresentaties: http://www.fotopresentaties.nl/fotog...tails.php?id=4 is tussen een aantal aardige foto's toch de onmiskenbare Bujin Fotosoep stijl te herkennen.
                      Jammer, dat maakt het alleen maar erger...

                      Comment


                      • #41
                        Re: Circusdirecteur

                        Oorspronkelijk geplaatst door bujin Bekijk bericht
                        Het valt me bij deze site altijd op, dat de Junior members negatief becommentarieren.
                        Slordig bewerkt etc. Daaruit blijkt dat ze er geen enkele verstand van hebben.
                        Sta nog bij 6 andere sites ingeschreven, ook internationaal, daar reageren ze als ervaren fotografen op deze foto, boven dien is dit een verkleining van een veel verkochte Poster.
                        Dus zal ik maar niet reageren en met mijn wijze kop schudden. Bujin
                        ik ben ook een junior memeber geweest , en ik heb liever dat ik negatieve maar eerlijke commentaar krijg ipv beleefde positieve comentaar

                        Ik weet trouwens niet echt wat deze foto doet in SHOWCASE - ik vind ze niet zo goed, probeer eens eerst te posten zoals ik in fotodiscussie extra, dan krijg je veel meer tips om je foto's te verbeteren of wat je fout doet - ik wil ook eerst mooie foto's maken voor ik ze in showcase zet - en daar ben ik nog steeds niet aan toe

                        Uit negatieve commentaar ( als hij gegrond is ) kan je leren, op positieve comentaar kan je niks leren

                        trouwens een goede fotograaf moet niet teveel shoppen, want dan is hij een fotobewerker en geen fotograaf
                        Last edited by Joerig1970; 20 november 2007, 00:46.

                        Met vriendelijke groeten
                        Joeri

                        Comment


                        • #42
                          Re: Circusdirecteur

                          Oorspronkelijk geplaatst door bujin Bekijk bericht
                          Het valt me bij deze site altijd op, dat de Junior members negatief becommentarieren.
                          Slordig bewerkt etc. Daaruit blijkt dat ze er geen enkele verstand van hebben.
                          Sta nog bij 6 andere sites ingeschreven, ook internationaal, daar reageren ze als ervaren fotografen op deze foto, boven dien is dit een verkleining van een veel verkochte Poster.
                          Dus zal ik maar niet reageren en met mijn wijze kop schudden. Bujin
                          Een juniormember heeft totaal niets te maken met ervaring hebben of niet

                          Dus mijn mening als senior is dat de bewerking van de achtergrond niet
                          geslaagd is.
                          Het onderwerp is ook teveel verscherpt.

                          De originele foto die ik via jouw link zag, ziet er niet slecht uit.

                          Ben je wel zeker dat je nog staat ingeschreven bij 6 andere sites...?...
                          Juniors komen niet overal maar als senior kom ik wel overal, ook internationaal.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #43
                            Re: Circusdirecteur

                            bujin,
                            je originele foto vind ik stukken beter,
                            echt waar, ik heb het vermoeden dat je een eigen stijl hebt ontwikkeld in ps,
                            maar tis geen goeie hoor, je bent een goede fotograaf maar in bewerkingen ben je precies niet goed bezig.
                            Eerlijkheidshalve gebied me wel te zeggen dat je pogingen er op vooruit gaan, het is wat overscherp en je achtergrond is niet donker genoeg.


                            off topic:

                            Laat die mens nu eens doen, hij heeft zelf nog niet veel gezegd, dus waarom aanvallen? in mijn ogen verdedigd hij zijn kunstwerk, en of dat nu terecht is of niet, het blijft een keuze van de poster.
                            reageer dan liever niet, er vallen dan ook geen gewonden.
                            anders blijft dat lolleke duren.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Circusdirecteur

                              Op de foto ga ik geen commentaar geven, heb nog niet genoeg ervaring als junior.

                              Wat ik spijtig vind is dat hier wel een pak reactie's komen, wat bij mensen die echt vooruit willen soms niet het geval is.

                              Misschien is het beter om mindere foto's te tonen, en fel te reageren, dan krijgt ge tenminste aandacht?

                              Sorry, dat moest er even uit.
                              Last edited by hendrika; 20 november 2007, 13:22.
                              Groetjes Hendrika

                              Comment


                              • #45
                                Re: Circusdirecteur

                                er is er maar een die zich en slag in de rondte lacht hoor....
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X