Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat te doen als je CF het niet meer doet???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat te doen als je CF het niet meer doet???

    Sinds kort heb ik een Canon 10D aangeschaft.

    Dijk van een camera, lekker snel en kan tegen een stootje.

    Mijn Minolta Dimage 7, die ik daardoor op de plank zou zetten, leen ik uit aan D. Koorn wonende te Schiedam. Deze persoon heeft al de nodige jaren ervaring in analoge fotografie, en mag de Minolta Dimage 7, incl 256MB Sandisk kaart lenen voor onbepaalde tijd.

    Nog geen twee dagen na uitleen, heeft hij de foto's geupload naar z'n pocketpc. Vervolgens wil hij de 256MB kaart weer gebruiken in de Minolta. Deze laatst genoemde kan nog wel eens problemen hebben met het vinden van de mappen/directory, nadat hij in een ander apparaat/camera heeft gezeten.

    Aldoende zeg ik over de chat, geen probleem! Gewoon de card in een cardreader plaatsen en formateren, dan moet het weer werken. Gekscherend zeg ik nog, het kan ook helpen als je h'm even in de magnatron legt!!!! Kijk, en daar ging het dus fout






    Dames en heren, maak nooit grapjes, want een gewaarschuwd mens telt voor 2 Gelukkig kunnen betrokkene en slachtoffer er om lachen, en het leveren weer eens andere foto's op dan anders

    Gelukkig heeft hij niet de camera in de magnatron geplaatst
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

  • #2


    In every colour there's the light
    In every stone sleeps a crystal
    Remember the Shaman, when he used to say:
    "Man is the dream of the dolphin"

    Comment


    • #3
      Hallo Triker,

      En nu is die 256Mb zeker 2 Gig geworden?

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        GEWELDIG !!!
        mvg
        gabriella
        Canon 300D en 350D
        canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
        canon 20-35 usm

        Comment


        • #5
          LOL sorry moest ermee lachen maar eigenlijk zou ik niet kunnen lachen moest het met 1 van mijn kaarten gebeuren.

          Zo zie je maar weer eens dat via chat mail of bijv dit forum het niet altijd duidelijk is hoe men iets zegt: gekscherend, sarcastich of juist niet etc.... das denk ik ook de reden van veel verhitte discussies op dit forum men begrijpt mekaar niet. Moest het in een gesprek zijn dan zou er nooit een misverstand geweest zijn.

          Veel geluk met je zoektocht naar een nieuwe CF kaart Triker.

          Comment


          • #6
            Dan hier het weerwoord van het slachtoffer inzake deze kaart. Goede vriend Triker zei dus, gooi dat ding in de magnetron, zoals je in mijn profile signature kan lezen moet je wel oppassen met wat je zegt

            Dus... mij treft geen blaam

            Groetjes.....
            David
            If you don't mean it, don't say it

            Comment


            • #7
              ROTFLMAO
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

              Comment


              • #8
                Euhh... ik heb het verhaal en de foto meermaals gelezen..

                Vanaf nu geloof ik je nooit meer T.

                Wat een verhaal

                Comment


                • #9
                  Dieje vriend van U Gerben is toch niet toevallig RR ?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Kevlar
                    LOL sorry moest ermee lachen maar eigenlijk zou ik niet kunnen lachen moest het met 1 van mijn kaarten gebeuren.

                    Zo zie je maar weer eens dat via chat mail of bijv dit forum het niet altijd duidelijk is hoe men iets zegt: gekscherend, sarcastich of juist niet etc.... das denk ik ook de reden van veel verhitte discussies op dit forum men begrijpt mekaar niet. Moest het in een gesprek zijn dan zou er nooit een misverstand geweest zijn.

                    Veel geluk met je zoektocht naar een nieuwe CF kaart Triker.
                    Natuurlijk niet, buiten de tekst is ook de toon en lichaamstaal heel belangrijk in communicatie.
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment


                    • #11
                      Hot stuf een SanDisk kaart

                      Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
                      Lidnummer BD0066BE

                      Comment


                      • #12
                        Het lijkt me een onwaarschijnlijk verhaal, maar ja de strafste zaken gebeuren in het echte leven.
                        Nu weet je waarom ze in Amerika in de gebruiksaanwijzing van een wasmachiene zetten
                        " Niet geschikt voor het wassen van huisdieren"

                        Misschien zetten ze daar in de handleiding van een CF kaart "niet in de microgolf plaatsen" ???


                        Prettige feestdagen nog.



                        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                        Comment


                        • #13
                          Jongens! Geen probleem! Die CF kaart is nog niet verloren;
                          -zet ze terug in de microgolf-oven, ditmaal tussen twee verse eieren
                          - microgolf op "vollen bak", min. 5 minuten (om zeker te zijn)!


                          http://www.theafricabug.com

                          Comment


                          • #14
                            <font face="Verdana"></font id="Verdana"> De "Gouden Tip" van Jochen was het ook niet helemaal... nu zit de hele magnetron vol met ontploft ei

                            Iemand nog een "gouden tip" over hoe dat schoon te maken is?
                            If you don't mean it, don't say it

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by davidkoorn
                              <font face="Verdana"></font id="Verdana"> De "Gouden Tip" van Jochen was het ook niet helemaal... nu zit de hele magnetron vol met ontploft ei

                              Iemand nog een "gouden tip" over hoe dat schoon te maken is?
                              Als ge toch zo goedgelovig zijt...

                              JA! Het helpt als ge al uw spaarcenten naar mij doorstort!



                              http://www.theafricabug.com

                              Comment

                              Working...
                              X