Re: Waarom nog een Digitale reflexcamera?
Wel goed lezen, ik zei: toen ze AF lanceerden. Ik bedoel: nieuwe technologie kruipt traag in gevestigde en vertrouwde technologie. Zeker als die nieuwe technologie nog niet op punt staat.
We zijn dan ook bezig over de huidige stand van zaken. Hypothetische discussies zijn beetje nutteloos. Dan kan jij op alles antwoorden: in de toekomst wordt dit verbeterd!
De meeste zijn hier bezig over de recente Sony toestellen ja. Jij niet?
En even de spiegel verwijderen en EVF'tje plaatsen, zo simpel is het niet. Het hele systeem van een SLR is gebouwd rond die spiegel. De lichtmeting, de AF, ...
En als de spiegel wegvalt, zou je in theorie een platter body krijgen, maar dan zitten de lenzen dichter op de sensor en moet je al nieuwe lenzenlijn lanceren ook .... dus nee, zo snel zie ik Nikon of Canon nog niet switchen.
Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus
Bekijk bericht
Bekijk bericht
Bekijk bericht
En even de spiegel verwijderen en EVF'tje plaatsen, zo simpel is het niet. Het hele systeem van een SLR is gebouwd rond die spiegel. De lichtmeting, de AF, ...
En als de spiegel wegvalt, zou je in theorie een platter body krijgen, maar dan zitten de lenzen dichter op de sensor en moet je al nieuwe lenzenlijn lanceren ook .... dus nee, zo snel zie ik Nikon of Canon nog niet switchen.
Comment