Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Waarschijnlijk omdat er nog niet zo heel veel mensen die de camera hebben.
Ik kijk de kat uit de boom. De prijs is beetje per beetje aan't zakken. Wie weet voor sinterklaas of van de kerstman.
Waarschijnlijk omdat er nog niet zo heel veel mensen die de camera hebben.
Ik kijk de kat uit de boom. De prijs is beetje per beetje aan't zakken. Wie weet voor sinterklaas of van de kerstman.
mijne is in bestelling, verwacht hem eerste helft van november
eigenlijk zou het mogelijk moeten zijn om foto's te zoeken in de fotohoek die gemaakt zijn met een 7D, je kan wel dit als zoekterm opgeven maar dit zal irrelevante resultaten opleveren ....
zou zo'n functie niet geprogrammeerd kunnen worden ? fotohoek forum doorzoeken op basis van exif info .....
mijne is in bestelling, verwacht hem eerste helft van november
eigenlijk zou het mogelijk moeten zijn om foto's te zoeken in de fotohoek die gemaakt zijn met een 7D, je kan wel dit als zoekterm opgeven maar dit zal irrelevante resultaten opleveren ....
zou zo'n functie niet geprogrammeerd kunnen worden ? fotohoek forum doorzoeken op basis van exif info .....
Ik heb m net gekocht + 24-70 L lens. Nog niet echt kunnen testen. Ziet er veelbelovend uit. Ligt fantastisch in de hand, veeeel functies, intuïtieve bediening. Ga nu de handleiding eens beginnen uitpluizen. Zeer tevreden met m'n aankoop tot dusver!
Ik heb m net gekocht + 24-70 L lens. Nog niet echt kunnen testen. Ziet er veelbelovend uit. Ligt fantastisch in de hand, veeeel functies, intuïtieve bediening. Ga nu de handleiding eens beginnen uitpluizen. Zeer tevreden met m'n aankoop tot dusver!
Ik hoop het voor jou dat het intïtief is. Heb hem eens vast gehad op de mini-photokina van FotoRubens in Wilrijk. En moest steeds om uitleg vragen want kreeg dat ding niet ingesteld naar mijn goesting. Heb het na een kwartiertje opgegeven. Maar dat lag omdat alles net anders is dan op mijn ouwe 5D.
vb: De cam stond op video mode. Ik had dat nooit zelf gevonden om dat af te zetten.
Dan stond de bovenste AF-zone aan, toch wel moeten zoeken omdat naar het middenste punt te krijgen...
Maar goed met een handleiding zal dat wel snel lukken neem ik aan. En als Canon het niet eens grondig aanpast dan kunnen ze ook niets verbeteren hé. Maar het is misschien wel een nadeel als je 2 camera's hebt met een verschillende user interface.
Wel, eindelijk heb ook ik de knoop doorgehakt en heb hem sinds gisteren.
Ben wel blij dat ik zolang heb gewacht, want ik wou echt weathersealing en het aansturen van je andere speedlites is voor mijzelf ook een groot pluspunt.
Ik fotograveer meestal in slechte weersomstandigheden, vanwege die speciale sfeer. Met mijn 10D moest ik er altijd een plastiek overtrekken en nu hoop ik dat dat gesukkel gedaan is.
Ik kom dus van een 10D en wat een verademing!!! De menu's zijn heel intuïtief. Als je een beetje weet wat je aan het doen bent, is de handleiding niet echt een must, maar toch handig voor sommige punten.
De 10D is NU een héél goed instapmodel in de reflex wereld, maar wat een verschil! Tegen dat mijn 10D is opgestart heb ik met de 7D al 10 foto's gemaakt, bij manier van spreken natuurlijk.
Voor mij is dit een wereld van verschil en de kwaliteit van de foto's zijn echt super tov de 10D. Nu hoor ik velen zeggen, zelfde gLas, zelfde kwaliteit, enkel wat minder pixels, maar ik heb het dan vooral over de hogere ISO waarden.
Op de 7D is ISO 400 geen enkel probleem, maar op de 10D is dit bijna niet bruikbaar.
Comment