Hallo iedereen hier op dit leuke forum,
Ik zal mij eerst eens voorstellen:
ik ben Gracjan, jaa een rare naam, komt uit Polen (:
ik ben jongen van 13 jaar en in mei word ik 14 dus nog jong ;p
nu wil ik mijn gaan intereseren in fotografie, eigenlijk intereseerde mij het altijd al maar nu wil ik er dieper ingaan en een digitale spiegelreflexcamera voor kopen!
zoals in de titel al staat, heb ik helemaal geen ervaring.
Het liefst fotografeer ik bloemen, dieren en LATER misschien macrofotografie.
dus er moet ook geen superzoom op staan want zo ver ga ik ook niet inzoomen.
mijn oog is gevallen op de Canon EOS 500D pakketje
spijtig genoeg zit hier geen lens bij, dus die zou ik nog appart moeten kopen. Welke lens? een 18-55 lijkt mij voldoende?
deze camera vind ik ook zeer fijn omdat hij een full hd video functie heeft, want mijn ouders wouden een videocamera kopen maar nu kunnen we deze er ook voor gebruiken neem ik aan?
wat vinden jullie ervan? welke camera gebruiken jullie zelf? welke camera zouden jullie mij aanraden?
met vriendelijke groetjes!
Ik zal mij eerst eens voorstellen:
ik ben Gracjan, jaa een rare naam, komt uit Polen (:
ik ben jongen van 13 jaar en in mei word ik 14 dus nog jong ;p
nu wil ik mijn gaan intereseren in fotografie, eigenlijk intereseerde mij het altijd al maar nu wil ik er dieper ingaan en een digitale spiegelreflexcamera voor kopen!
zoals in de titel al staat, heb ik helemaal geen ervaring.
Het liefst fotografeer ik bloemen, dieren en LATER misschien macrofotografie.
dus er moet ook geen superzoom op staan want zo ver ga ik ook niet inzoomen.
mijn oog is gevallen op de Canon EOS 500D pakketje
spijtig genoeg zit hier geen lens bij, dus die zou ik nog appart moeten kopen. Welke lens? een 18-55 lijkt mij voldoende?
deze camera vind ik ook zeer fijn omdat hij een full hd video functie heeft, want mijn ouders wouden een videocamera kopen maar nu kunnen we deze er ook voor gebruiken neem ik aan?
wat vinden jullie ervan? welke camera gebruiken jullie zelf? welke camera zouden jullie mij aanraden?
met vriendelijke groetjes!
Comment