Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    Morgennamiddag ga ik nog eens mijn goede vriend 50mm uitlaten, en er een fikse wandeling mee doen.
    Ik zal hem wel stevig tegen mijnen moeten DX houden, want hij is vrij wild.
    En jullie?
    It's PRIME time today !!

    Wie doet er mee?

    Comment


    • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

      Ik heb gisteren de bureau naar boven verhuisd en in elkaar gestoken.
      Ik heb de auto op straat geparkeerd omdat de oprit nog niet aangelegd is.
      Ik heb dan mijn motorkledij in de garage omhoog gehangen.
      Dit allemaal heb ik gedaan om mijn nieuwe huisje op orde te stellen.

      Nu ga ik wat werken, zodat ik vanavond tijdig kan stoppen en verder hout kan opruimen zodat ook de garage opnieuw leefbaar wordt
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

      Comment


      • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

        Afgelopen weekend alle kinderen de deur uit en samen met mijn vrouwtje onze slaapkamer, onze badkamer en twee van de kinderkamers opnieuw effen gezet en geschilderd. Gisteren nog de gang een eerste laag gegeven en de laatste kinderkamer effen geplamuurd, plus ons nieuwe bed opgezet. Vanavond de gang een tweede laag en de laatste kinderkamer een eerste laag. En dan een keer wat vroeger gaan slapen, anders houd ik het niet uit tot het einde van de week.
        ______
        www.vue.photo

        Comment


        • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

          Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
          Afgelopen weekend alle kinderen de deur uit en samen met mijn vrouwtje onze slaapkamer, onze badkamer en twee van de kinderkamers opnieuw effen gezet en geschilderd. Gisteren nog de gang een eerste laag gegeven en de laatste kinderkamer effen geplamuurd, plus ons nieuwe bed opgezet. Vanavond de gang een tweede laag en de laatste kinderkamer een eerste laag. En dan een keer wat vroeger gaan slapen, anders houd ik het niet uit tot het einde van de week.
          je hebt lekker weer.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

            Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
            Afgelopen weekend alle kinderen de deur uit en samen met mijn vrouwtje onze slaapkamer, onze badkamer en twee van de kinderkamers opnieuw effen gezet en geschilderd. Gisteren nog de gang een eerste laag gegeven en de laatste kinderkamer effen geplamuurd, plus ons nieuwe bed opgezet. Vanavond de gang een tweede laag en de laatste kinderkamer een eerste laag. En dan een keer wat vroeger gaan slapen, anders houd ik het niet uit tot het einde van de week.
            Man, man, ongelooflijk, wij zijn bij de zoon met twee ongeveer een week bezig geweest voor de kinderkamer alleen.....
            Wel met een paar tussenpozen om één of andere laag te laten drogen natuurlijk, en ik moet er ook nog bijvertellen dat mijn zoon wel 'een-pietje-precies' is.

            Comment


            • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              ik moet er ook nog bijvertellen dat mijn zoon wel 'een-pietje-precies' is.
              Zo vader, zo zoon??
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                Zo vader, zo zoon??
                Yep, op alle gebied en ik ben er verschrikkelijk tevreden mee !!!
                Liever dat dan een sloddervos.
                Net mijn precisie heeft mij in het beroepsleven ook geen windeieren gelegd, dus .

                PS Ben echt blij dat ik er hier nog een "volger" bij heb .

                Comment


                • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Net mijn precisie heeft mij in het beroepsleven ook geen windeieren gelegd, dus .
                  Volgens mij ons sterkte Djivan, massaproductie is ons ontnomen, dus is iets kunnen dat een ander kan of zeer precies te werk gaan onze sterkte.
                  Ook kom je tegenwoordig nog weinig jongeren tegen die iets met hun handen willen doen, dat wordt op termijn een ramp, geloof mij maar.

                  Comment


                  • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Man, man, ongelooflijk, wij zijn bij de zoon met twee ongeveer een week bezig geweest voor de kinderkamer alleen.....
                    Wel met een paar tussenpozen om één of andere laag te laten drogen natuurlijk, en ik moet er ook nog bijvertellen dat mijn zoon wel 'een-pietje-precies' is.
                    Mijn vrouw is dat ook. Maar goed, we hebben in onze twintig jaar samen nu al één huis verbouwd (en van binnen en buiten twee keer geschilderd, drie verdiepingen), één huis gehuurd (en geschilderd) en één huis gebouwd (en nu aan het afwerken). We doen dat graag samen: zij doet de randen, en ik de grote oppervlakken. Ik heb er ook wel het materiaal voor, en ik heb het geleerd van haar oom, die schilder was. Op één week schilder ik alle lagen van een hele verdieping samen met mijn vrouw, zonder probleem, en het zal heel precies en proper gedaan zijn. Met verschillende kleuren op dezelfde muur als het moet.
                    ______
                    www.vue.photo

                    Comment


                    • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                      Daarstraks een overheerlijke versgeplukte hamburger van op de markt, met ketchup en ajuin.
                      Het geluk zit 'm in de kleine dingen!

                      Comment


                      • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                        Net een website van een Barack Obama lookalike tegengekomen, op het www:

                        Comment


                        • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                          Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                          Net een website van een Barack Obama lookalike tegengekomen, op het www:

                          http://www.ilooklikebarackobama.com/
                          Treffende gelijkenis
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                            Net gekookt (en natuurlijk alles opgegeten) voor ons, de kinderen en kleinkinderen.
                            Iets wat ik heel graag doe dat koken, en het opeten lukt me ook aardig.
                            Zij heel tevreden dat ze na het werk niet dienden te koken en wij heel tevreden dat heel de bende samen kwam eten.
                            Alles in de vaatwas na hun vertrek en nu zitten wij nog na te genieten met een kopje koffie op het terras.....weeral zaaaaaalig .
                            Last edited by Guest17; 1 augustus 2014, 14:44.

                            Comment


                            • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Treffende gelijkenis
                              Wat je met Photoshop allemaal niet kan !

                              Comment


                              • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                                boodschappen gedaan en meteen een heerlijk pondje paling meegenomen uit Volendam.
                                dat wordt weer smullen.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X