Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

    net even in het zonnetje in de tuin de nieuwe SHOOT gelezen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

      Ik hou mijn Shoots allemaal voor op vakantie. Ik moet daar toch voldoende lectuur hebben! Ik koop er meestal nog een paar andere fototijdschriften bij, en wat autotijdschriften. Daarmee kan ik wel twee weken verder.
      ______
      www.vue.photo

      Comment


      • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

        even heerlijk in de tuin in de zon koffie gedronken.
        we zaten om 7.30 uur al buiten.
        tis prachtig weer.
        nu al 21 graden en geen zuchtje wind.
        sterkte aan hen die moeten werken.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          even heerlijk in de tuin in de zon koffie gedronken.
          we zaten om 7.30 uur al buiten.
          tis prachtig weer.
          nu al 21 graden en geen zuchtje wind.
          sterkte aan hen die moeten werken.
          grt,bouk.
          Wat gaan we doen : niks
          Wat hebben we gedaan : niks (of toch wel, ik ben aan kijken naar de tuinder die wij gevraagd hebben om voor een paar maanden om de 14 dagen ons gras af te rijden ...... pffffffff lastig zo zitten kijken).
          En waarom : omdat ik aan een lange revalidatie bezig ben en niks kan/mag doen .
          Gelukkig raak ik nog tot aan de TV, tot aan de PC en tot op ons terras......
          Groetjes

          Comment


          • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

            Zonet het gras aan het afrijden, terwijl er iemand luilekker naar me zit te loeren vanop een terras.
            Ondertussen stiekem pauzeren achter de haag, met mijn smartphone wat forummen, terwijl ik lekker doorbetaald word

            Comment


            • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
              Zonet het gras aan het afrijden....
              heerlijk taaltje hebben jullie toch.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                heerlijk taaltje hebben jullie toch.
                grt,bouk.
                Gebruiken jullie "maaien" ?
                Heb je er toevallig een dialect voor?

                Comment


                • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                  Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Zonet het gras aan het afrijden, terwijl er iemand luilekker naar me zit te loeren vanop een terras.
                  Ondertussen stiekem pauzeren achter de haag, met mijn smartphone wat forummen, terwijl ik lekker doorbetaald word
                  Geen enkel probleem, ik weet hoelang ik er normaal over doe.
                  Het is reeds achter de rug, de tijd was korter en het ligt er even mooi bij als wanneer ik het doe.....
                  Mocht mijn maaier ooit de geest geven, dan laat ik het altijd door derden doen, want een goeie maaier kost ook centen, en ik moet dan zelfs niet meer naar het containerpark met het maaisel. En na onze dood hebben wij toch niks meer aan de centen die wij zouden overhouden.
                  Groetjes

                  Comment


                  • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Ben nu weer een stuk beter, maar kan nog altijd geen haasje vangen.
                    Een haasje vangen bij deze temperaturen? Ik denk er niet aan.
                    Een uiltje wél.

                    Toedeloe!
                    Vriendelijke groet,

                    Jos

                    Comment


                    • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                      Morgennamiddag ga ik nog eens mijn goede vriend 50mm uitlaten, en er een fikse wandeling mee doen.
                      Ik zal hem wel stevig tegen mijnen moeten DX houden, want hij is vrij wild.
                      En jullie?

                      Comment


                      • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                        Ik worstel me nog deze week en volgende week door, en dan ga ik drie weken keihard niks doen waar ik geen zin in heb. Ik heb een hectisch jaar achter de rug, en mijn kop moet dringend leeg. Ik ben van plan me op vakantie eens goed op macrofotografie toe te leggen. Ik heb een macrolens gekocht ongeveer een jaar geleden, en ik ben er nog te weinig mee aan de slag geweest. Na de vakantie zal ik dan weten of ik het graag doe of niet.
                        ______
                        www.vue.photo

                        Comment


                        • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                          Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                          Ik worstel me nog deze week en volgende week door, en dan ga ik drie weken keihard niks doen waar ik geen zin in heb. Ik heb een hectisch jaar achter de rug, en mijn kop moet dringend leeg. Ik ben van plan me op vakantie eens goed op macrofotografie toe te leggen. Ik heb een macrolens gekocht ongeveer een jaar geleden, en ik ben er nog te weinig mee aan de slag geweest. Na de vakantie zal ik dan weten of ik het graag doe of niet.
                          Macrofotografie, daar kan je jezelf goed in verliezen. Heerlijk relax, en voor je het weet ben je een paar uur verder.
                          Enjoy

                          Comment


                          • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                            Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                            Macrofotografie, daar kan je jezelf goed in verliezen. Heerlijk relax, en voor je het weet ben je een paar uur verder.
                            Enjoy
                            of zit je onder de teken of wordt gebeten door een eng insect.
                            mij niet gezien hoor.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                              Macrofotografie, daar kan je jezelf goed in verliezen. Heerlijk relax, en voor je het weet ben je een paar uur verder.
                              Enjoy
                              Ik verlies me in alles wat met fotografie te maken heeft, dus dat zal hier ook wel het geval zijn. Alleen is dit voor mij onwennig, omdat het weer een hele leercurve blijkt te zijn. Het is helemaal anders dan wat ik gewend ben. Je zit er zo makkelijk naast... maar ik heb de tip gekregen het met live view te doen en manueel te focussen, en daarmee ga ik dus zeker aan de slag. Ik heb vorig jaar een reeks hele mooie opnamen kunnen maken van een sprinkhaan, maar de focus lag toch vaak niet waar ik hem wilde. Ik ben vooral bang dat die beesten veel te veel blijven bewegen, waardoor ik de bal dus steeds mis sla.
                              Tips zijn natuurlijk altijd welkom!
                              ______
                              www.vue.photo

                              Comment


                              • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                of zit je onder de teken of wordt gebeten door een eng insect.
                                mij niet gezien hoor.
                                grt,bouk.
                                Tja, daarmee werd jij vroeger natuurlijk niet geconfronteerd op zee... Ik ben niet bang van beesten hoor. Heb zelfs al de ziekte van Lyme gehad, gelukkig meteen ontdekt omdat de linkerkant van mijn gezicht verlamd raakte en dus was het op een maand of drie genezen. Anderen hebben minder geluk en zitten er levenslang aan vast en moeten zelfs hun werk opgeven. Ik heb sindsdien altijd een insectenwerend middel uit de tropen op, en heb dan nergens last meer van.
                                ______
                                www.vue.photo

                                Comment

                                Working...
                                X