Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

    Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
    sneeuwschop van de zolder halen? :-)
    Ja, dat hoort erbij. :-))
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !



      BAKKIE KOFFIE !!!!

      Comment


      • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

        Dit een "bakkie koffie" noemen is een belediging voor elke barista.

        Dit is Espresso (met hoofdletter).
        Als ik in Nederland een bakkie aangeboden krijg, dan is dat meestal koffie die al uren in de koffiezet staat. Geef me dan maar thee.

        Comment


        • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Dit een "bakkie koffie" noemen is een belediging voor elke barista.

          Dit is Espresso (met hoofdletter).
          Als ik in Nederland een bakkie aangeboden krijg, dan is dat meestal koffie die al uren in de koffiezet staat. Geef me dan maar thee.
          Espresso is nog iets anders hoor, dat is koffie die onder bepaalde druk geperst wordt, waarbij er ook een crema laagje gevormd wordt.

          Dit hier echter is een ordinaire moka pot, minder druk, geen crema laagje. Hier geen afgemeten grammen koffie, water of tijd om het te maken.

          Ik ben geen barista, maar heb ooit wel een manuele Italiaanse espresso machine gehad. Uiteindelijk veel te tijdrovend om het goed te doen, en t machien is intussen kapot

          Eerlijk, ik ben al tevreden met een gewoon kopje senseo

          Comment


          • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

            Ik ben fan van Nespresso.
            Een Senseo is niet slecht, maar dat is eerder iets voor bij het ontbijt met melk.

            Comment


            • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Ik ben fan van Nespresso.
              Een Senseo is niet slecht, maar dat is eerder iets voor bij het ontbijt met melk.
              Met MELK !!

              Dat is nu eens een belediging voor elke barista !

              Comment


              • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !



                Gisteren mijn eerste aprilvis gevangen... bij de lokale bakker
                Gevuld met appeltjes

                Heb 'm eigenlijk gisteren al opgegeten... kon niet wachten tot 1 april.

                Comment


                • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                  heerlijk er even uit geweest onder anderen naar de Ardennen.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    heerlijk er even uit geweest onder anderen naar de Ardennen.
                    grt,bouk.
                    Lekker hé er even tussen uit knijpen wanneer "niemand" anders het doet.
                    Heerlijk rustig dan overal .
                    Ik mag niet meer terugdenken aan de tijd dat ik mijn verlof verplicht diende op te nemen in juli/aug .

                    Comment


                    • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Lekker hé er even tussen uit knijpen wanneer "niemand" anders het doet.
                      Heerlijk rustig dan overal .
                      Heerlijk.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                        ga de buurvrouw helpen met de voorjaarsschoonmaak.
                        gezellig toch..?
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                          Op de markt in Brugge bij een grote groep, mij totaal onbekende, toeristen gaan staan die een groepsfoto maakten.
                          Met een grote glimlach uiteraard.
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                            pc aanzetten, chitchat kijken, uit nieuwsgierigheid, dan pc uitzetten ...

                            of zoiets
                            Last edited by toerist; 24 april 2015, 18:44.
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

                            Comment


                            • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                              Mijn 750 GB harde schijf overgezet naar een 1 TB SSD en geplaatst. Een wereld van verschil.
                              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                              Comment


                              • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                                Beetje rondfietsen in de regio:



                                Kasteel van Viaene. Rustig gelegen aan een vijvertje bij een camping.
                                Voor de urbex fans: het zal weldra afgebroken worden want er komen appartementen in de plaats.
                                Momenteel staat er een omheining rond, enkele ramen zijn ingeslaan.
                                Voor de anderen: de regio is een fietsparadijs.


                                Mijn pendelroute van thuis tot station Edingen nog wat uitgebreid naar 20km enkele rit,...
                                Normaal neem ik een station dichterbij en doe ik maar 2,4km enkele rit... maar nu het mooi weer wordt via idyllische baantjes, boerderijtjes en veldweggetjes.
                                Ronduit prachtig, ook al is het maar een snelle snapshot in de haast:

                                Comment

                                Working...
                                X