Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
    Is reeds verteld. Zie 303.
    ik ga geen 600 moppen lezen, als ik ene wil posten, om te zien of er ene bijstaat of niet, sorry. Ik volg dit topic'ske ( het enige waar k een abonnement op heb ), maar vergeet soms een eerder gepost mopke. Mag dat ja????

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
      ik ga geen 600 moppen lezen, als ik ene wil posten, om te zien of er ene bijstaat of niet, sorry. Ik volg dit topic'ske ( het enige waar k een abonnement op heb ), maar vergeet soms een eerder gepost mopke. Mag dat ja????
      Ik kan je geen ongelijk geven, wanneer ik ergens een goeie mop hoor of lees, ga ik ook niet alle pagina's hier nalezen of ze al verteld is of niet . . . tja, staat er eentje dubbel . . . so what?
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Ik kan je geen ongelijk geven, wanneer ik ergens een goeie mop hoor of lees, ga ik ook niet alle pagina's hier nalezen of ze al verteld is of niet . . . tja, staat er eentje dubbel . . . so what?
        Idd jawadda als dat een mens zijn bezorgdheid is om alle moppen na te lezen en geen dubbele te hebben pfff
        Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Marketing
          Een commercieel medewerker van Coca Cola komt terug uit het Midden-Oosten.

          Hij is daar geweest om het merk Coca Cola te promoten.

          Zijn chef vraagt hem: "Waarom ben je er bij die Arabieren niet in geslaagd om Coca Cola op de kaart te zetten?"

          De man antwoordt: "Wanneer ik naar het Midden-Oosten werd gestuurd had ik er veel vertrouwen in om Coca Cola daar goed te doen verkopen. Het probleem is echter dat ik geen Arabisch spreek.

          Ik heb dus de publiciteit gelanceerd door middel van drie afbeeldingen:

          - de eerste stelt een man voor, lang uitgestrekt op het hete woestijnzand, volledig verzwakt en uitgeput...

          - de tweede toont een man die Coca Cola drinkt...

          - de derde toont dan onze man volledig opgekikkerd en verfrist na het drinken van onze Coca Cola.

          Deze reclamepanelen werden in alle grote steden verspreid."



          "Awel, dat had daar toch goed moeten draaien?", zegt zijn chef hem.

          "Grote kloterij!!!!", antwoordt de commerciële verantwoordelijke.....

          "Wist ik veel, dat die Arabieren van rechts naar links lezen!".
          D90 - D70 - F80 + glas

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
            Marketing
            Een commercieel medewerker van Coca Cola komt terug uit het Midden-Oosten.

            Hij is daar geweest om het merk Coca Cola te promoten.

            Zijn chef vraagt hem: "Waarom ben je er bij die Arabieren niet in geslaagd om Coca Cola op de kaart te zetten?"

            De man antwoordt: "Wanneer ik naar het Midden-Oosten werd gestuurd had ik er veel vertrouwen in om Coca Cola daar goed te doen verkopen. Het probleem is echter dat ik geen Arabisch spreek.

            Ik heb dus de publiciteit gelanceerd door middel van drie afbeeldingen:

            - de eerste stelt een man voor, lang uitgestrekt op het hete woestijnzand, volledig verzwakt en uitgeput...

            - de tweede toont een man die Coca Cola drinkt...

            - de derde toont dan onze man volledig opgekikkerd en verfrist na het drinken van onze Coca Cola.

            Deze reclamepanelen werden in alle grote steden verspreid."



            "Awel, dat had daar toch goed moeten draaien?", zegt zijn chef hem.

            "Grote kloterij!!!!", antwoordt de commerciële verantwoordelijke.....

            "Wist ik veel, dat die Arabieren van rechts naar links lezen!".
            Hier de bedoelde afbeelding.

            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
              Idd jawadda als dat een mens zijn bezorgdheid is om alle moppen na te lezen en geen dubbele te hebben pfff
              en toch vind ik het leuk dat er blijkbaar deelnemers zijn die een dubbele weten te traceren
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                en toch vind ik het leuk dat er blijkbaar deelnemers zijn die een dubbele weten te traceren
                Dank u.

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Lieve God, 

                  Vorig jaar hebt u mij mijn lievelingszanger Michael Jackson, 
                  mijn lievelingsacteur Patrick Swayze en 
                  mijn lievelingsactrice Farah Fawcet ontnomen. 
                  Mag ik u eraan herinneren dat ELIO DI RUPO
                  mijn lievelingspoliticus is?

                   Dank U Wel 
                  D90 - D70 - F80 + glas

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Dat komt ervan als je niet samen op voorhand afspreekt,wat je gaat zeggen.





                    We hadden ons klaargemaakt om te vertrekken naar het oudejaarsfeest.
                    We lieten het nachtlichtje branden, zetten het antwoordapparaat aan, hingen een handdoek over het kooitje van de parkiet en de kat werd buiten gelaten.
                    We belden een taxi ... en als deze er aan kwam gingen we naar buiten.
                    Van zodra we buiten kwamen schoot de kat terug naar binnen. We wilden haar niet binnen sluiten daar ze het op het parket gemunt had.
                    Mijn vrouw ging al in de taxi zitten terwijl ik achter de kat aan moest.
                    De kat rende de trap op en ik zette de achtervolging in.
                    Mijn vrouw die in de taxi zat te wachten, wou niet dat de bestuurder wist dat het huis verlaten zou zijn vannacht. Dus vertelde ze de chauffeur : " Hij is nog even naar boven om mijn moeder een goede nacht te wensen..."
                    Enkele minuten later zat ik in de taxi:
                    " Sorry dat het zo lang duurde" zei ik " maar die stomme trut had zich weggestopt onder het bed. Ik heb haar met een kapstok moeten porren om haar er onder uit te krijgen. Dan wou ze weglopen maar ik heb haar bij haar nekvel gegrepen. Dan heb ik haar in een deken moeten draaien om te voorkomen dat ze me zou krabben! Maar 't is gelukt, ik heb haar met haar dik lijf beneden gekregen en ik heb haar in de tuin gezwierd ! Hopelijk kakt ze vannacht weer niet op mijn groenten !"

                    Er viel een oorverdovende stilte in de taxi...

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Ergens in een Engels dorp:
                      Een jong meisje komt al schreiend bij haar moeder en zegt haar:
                      "Mam, ik ben in verwachting"
                      Moeder schrikt en antwoordt: "Ik had je nochtans gezegd: als een jongen aan je borsten komt, zeg dan DON'T. Als hij lager komt, zeg dan STOP.
                      Tussen twee super huilbuien in antwoordt het meisje: "Dat is het hem juist, mam.
                      Hij was op de twee plaatsen tegelijk bezig en dus heb ik geroepen:
                      DON'T STOP - DON'T STOP!
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Jules, Jan, en Louis die altijd samen school gelopen hebben
                        komen elkaar na al die tijd terug tegen.
                        Zegt Louis tegen Jules: "En hoe is het met de zoon?"
                        Zegt Jules: "Goed goed. Hij werkt in een garage van Porsche, veel werk".
                        En met uw zoon ?
                        Zegt Louis: "Goed goed hij is notaris, enorm veel werk".
                        Jan blijft stil luisteren naar de verhalen van zijn maten,
                        Vraagt Louis aan Jan: "En hoe is het met uw dochter ?"
                        "Bah goed", zegt Jan: "Ze is prostituee.Vraag mij niet wat dat is met die moeilijke woorden tegenwoordig, maar ze moet veel werk hebben".
                        Zegt Louis: " Hoezo?"
                        Zegt Jan: "Wel, mijn vrouw gaat haar 3 dagen in de week helpen!"
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                          WEEFSNITJE EN DE DWEVEN ZERGEN

                          Er leefde eens, veel her weg in een krachtig pasteel, een scheel hoon meisje en da scheel hoon meisje heette Weefsnitje.
                          Maar in dat krachtig pasteel woonde nog iemand: de biefstoeder, de moze biefstoeder van Weefsnitje. En iedere dag trok zij haar kloenste scheetje aan, en dan ging ze voor het wiegeltje staan, en dan zei ze: "Wiegeltje, Wiegeltje aan de spand, wie is de vroenste schouw van lans het gand?"
                          En dan antwoordde dat Wiegeltje: "Biefstoeder, je bent scheel hoon, maar Weefsnitje is muizendschaal doner dan jij."
                          En dan werd die moze biefstoeder beeds stozer.
                          En op dekere zag, ging zij vrorgen smoeg naar de joze bager. "Joze bager" zei ze, "jij gaat Weefsnitje nidkappen en haar achterlaten in het wonkere doud."
                          En de joze bager, de leersmap, die had een klare zijk op de kaak. Hij was vroeger nog matroos geweest en had zeven jaren op zijn slip gescheten.
                          De joze bager dus sprong op zijn perk staard, pakte zijn wietgescheer en met zijn klatte zoten smeet hij Weefsnitje in het wuikgstras.
                          En Weefsnitje, ocharme, zat daar te schruilen van de hik. Het zat daar vol met woute stolven. Maar toen kwamen daar uit het heupelkrout de dweve zergjes die ergens wiep in het doud in een harig k*u*t*je woonden. Zij zagen Weefsnitje liggen en, met verkrachte eenden, brachten zij Weefsnitje naar een haddenstoelen puisje.
                          Toen kwam daar opeens de prone schins voorbij, ook al pezeten op een perk staard, eigenlijk een pimmelschaard. Hij zag Weefsnitje liggen, want zij lag daar in een klazen gist. Zij had zich immers verslikt in een fut struik van de houte steks. en de prone schins werd natuurlijk zapelstot van Weefsnitje; hij streek haar kak in de ogenen muste haar recht op haar kont. Hij nam haar mee, zij trouwden veel en hadden lange kinderen en gaven een groot kannepoekenfeest.

                          EINDE
                          De stijl is gecreëerd door Gerard Vermeersch, midden jaren 70. Hij is in +/- 76 overleden, na een zeer korte carrière, hij was midden in de 50. Zijn bekendste sketch is "Avelgem"
                          D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
                            De stijl is gecreëerd door Gerard Vermeersch, midden jaren 70. Hij is in +/- 76 overleden, na een zeer korte carrière, hij was midden in de 50. Zijn bekendste sketch is "Avelgem"
                            William Archibald Spooner is de man achter het eponiem spoonerisme. Spoonerisme: om een amusant effect opwekken letters, lettergrepen of hele woorden binnen een woord of zinssnede omwisselen. Zoals een kontje bloter ipv een klontje boter. Gerard Vermeersch heeft daar bitter weinig mee te maken.

                            Willy Vandersteen is met zijn alliteraties de anti-spoonerist bij uitstek.
                            The Knight That Says Ni...kon

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Nen Antwaarpse kwaffeur is fier op zijne papegaai en zet hem in de zomer op een
                              statief voor z'n raam... Maar ieder keer als Jullieke, een maske van 20j, voorbij komt
                              roept de papegaai... "Daar sé, ...een hoer!"

                              Na een tijdje begint ze da beu te worden en gaat ze zich beklagen bij de kwaffeur.
                              De kwaffeur begrijpt haar, en beslist de papegaai te straffen door hem helemaal zwart te schilderen.
                              "Vo...ila", zeit em, na zieder uit gelak ne mottige kraai en da bleft zolank ache nie braaf zé".

                              Als Jullieke de volgende dag passeert zwijgt de papegaai in alle talen!!
                              "Awél,grote smoel, naa édde veul minder praat hé?
                              Waarop de papegaai antwoordt:" Assek maaine smoking aanheb... dan klap ik ni mé hoeren"!!!
                              Last edited by Bjokke; 19 januari 2012, 13:17.

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Instructies voor het poetsen van het toilet:

                                1. Doe het deksel en de bril omhoog en voeg een kwart kopje huisdierenshampoo toe aan het water in de pot
                                2. Neem de kat in uw armen en stel haar gerust terwijl je ze naar het toilet draagt
                                3. In één vlotte beweging zet je de kat in het toilet en doe je snel het deksel dicht
                                4. De kat zal tekeer gaan en rare geluiden maken. Trek je daar niets van aan, de kat geniet hier echt van
                                5. Trek drie of vier keer het toilet door. Dit voor een grondige reiniging en "power-wash"
                                6. Laat iemand de voordeur openen. Zorg ervoor dat er zich niemand tussen het toilet en de voordeur bevindt.
                                7. Ga zover mogelijk achter de toiletpot staan en hef snel het deksel op.
                                8. De kat zal uit het toilet springen en door de hal naar buiten racen waar ze zich zal drogen
                                9. Zowel het toilet als de kat zullen prachtig proper zijn

                                getekend: De hond

                                Comment

                                Working...
                                X