Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Een Duitser in Nederland stopt bij twee mannen die bij een bushalte staan te wachten.
    “Entschuldigung, sprechen sie Deutch?” Vraagt hij.
    De twee Nederlanders bekijken hem in stilte.
    “Vous parlez Francais?” Vraagt de Duitser.
    De twee Nederlanders bewegen niet.
    De Duitser probeert het nu in het Engels. “Sorry, do you speak english?”
    Nog steeds geen reactie bij de Nederlanders.
    “Parlare Italiano?” Probeert hij nu.
    Nog steeds geen reactie.
    “Habla Espagñol?”
    De twee Nederlanders begrijpen er nog steeds niets van.
    De Duitser moet uiteindelijk iemand anders zoeken om de weg te vragen.
    “Misschien zouden we toch beter een vreemde taal leren,” zegt de ene Nederlander.
    “Waarom,” zegt de andere. “Die man kent er vijf en hij is er toch ook niks mee vooruit.”
    De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Filip en Mathilde zijn op bezoek in een safaripark.
      Mathilde ziet een giraf lopen en vraagt aan Filip:
      “Oewat is dat voor een beest?”
      “Dat is een dangeroe,” zegt Filip.
      Wat later ziet ze een leeuw en weer vraagt ze:
      “Oewat is dat voor een beest?”
      “Dat is een dangeroe,” zegt Filip.
      Nog wat later ziet ze een olifant en weer vraagt ze welk dier dat is.
      En weer antwoordt Filip: “Dat is een dangeroe.”
      Bij het verlaten van het park zegt Mathilde tegen Filip:
      “Oewat ben jij toch slim, dat jij al die beesten kent.”
      “Eigenlijk was dat niet zo moeilijk,” zegt Filip.
      “Toen we het park binnengingen stond er een groot bord: All the animals are dangerous.”
      De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Een man ligt al een tijdje in coma, en zijn vrouw wijkt geen minuut van zijn ziekbed.
        Op een dag komt de man bij bewustzijn en wenkt zijn vrouw om dichterbij te komen.
        Hij fluistert haar in het oor:
        “In alle kwade dagen bleef jij bij mij,
        toen ik ontslagen werd was jij er voor mij,
        toen ik bankroet ging heb je mij niet in de steek gelaten,
        toen ons huis afbrandde zijn we samen meteen een nieuw onderdak gaan zoeken,
        en toen mijn gezondheid slechter werd bleef je steeds aan mijn zijde.
        Weet je wat ik denk?”
        De ogen van de vrouw vullen zich met tranen van ontroering.
        “Zeg het maar schatje.” Zegt ze snikkend.
        “Ik denk dat jij ongeluk brengt.”
        De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Een vrouwelijke professor aan de universiteit herinnert de studenten aan het feit dat ze de volgende dag tijdens de grote eindejaarsproef geen enkel excuus van afwezigheid zal dulden.
          De enige uitzondering daarop is een zware verwonding, een zeer ernstige ziekte of het plotse overlijden van een naast familielid.
          Op de eerste rij van het auditorium reageert Nico, de playboy onder de studenten:
          “En in geval van oververmoeidheid, mevrouw? Van bijvoorbeeld een uitputtende seksnacht?”
          Hilariteit alom. Wanneer de stilte eindelijk is weergekeerd, glimlacht de vrouwelijke professor eventjes naar de student, schudt lichtjes het hoofd en zegt hem dan:
          “Dan mag je met je andere hand schrijven.”
          De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Jef ging een wereldreis maken per fiets.
            Ik geloof dat hij van de kanten van Genk was en nogal erg christelijk ingesteld.

            Om te voorkomen dat zijn vrouw hem ontrouw zou worden doet hij haar
            een kuisheidsgordel om en sluit die af met een sleutel.

            De sleutel brengt hij bij zijn beste vriend Louis die een paar kilometer verder woont.

            Zegt Jef tegen Louis: 'Moest ik binnen 2 jaar niet terug zijn
            dan moet ge de boel maar open doen en laat haar dan
            haar leven maar leiden zoals ze wil, ik zal dan toch wel den hoek om zijn'

            'O.K.' zegt Louis en Jef vertrekt met zijn fiets.

            Jef is amper vertrokken, ik geloof dat hij nog niet in Hasselt was,
            of Louis rijdt hem voorbij met zijn auto en doet hem stoppen.

            'Awel, wat krijgen we nu... ?' vraagt Jef heel verwonderd.

            Zegt Louis: 'Ge hebt me de verkeerde sleutel gegeven... !'
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Onweer op komst!

              Oma had zin in seks en dacht:
              "Ik ga eens naakt op bed liggen met mijn benen open,
              dan zal opa vanzelf wel op ondeugende ideeën komen."

              Opa komt de slaapkamer binnen, doet zijn sloffen uit, doet het licht uit,
              doet zijn kamerjas uit, gaat naast oma liggen en zegt:
              'Volgens mij krijgen we morgen onweer...'
              'Hoezo, onweer?' vraagt oma.
              'Het putteke stinkt weer.'
              BD0910BE

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                bbbbbbbbbb
                Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 19:39. Reden: bgggggggg

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Een bejaarde man van bijna 90 jaar gaat naar een bordeel.
                  Hij vraagt aan een hoertje van het kost.
                  Het hoertje zegt dat het 100 euro is.
                  En voor 3 keren? Vraagt Opa.
                  De hoer lacht en zegt: 'als u het nog 3 x kan doen op uw leeftijd, is het gratis!'.

                  Okee zegt de man, kleed zich helemaal uit en geeft de hoer een flinke beurt.
                  Amai, zucht de vrouw, dat was 1 keer.

                  Ik wil even een dutje doen voor we aan de 2de ronde beginnen, zegt de 90-jarige.
                  Maar het is zeer belangrijk dat je ondertussen m'n penis met twee handen vastneemt.
                  Het hoertje gaat akkoord en neemt z'n ding met haar twee handen vast.

                  Een kwartier later wordt de man wakker en laat voor de tweede maal de hoer alle hoeken van de kamer zien.
                  Ongelooflijk, zegt de uitgeputte dame.

                  Voor we aan de 2de keer beginnen, zegt Opa, wil ik weer eerst een klein dutje doen.
                  Het is echt zeer belangrijk dat je ondertussen m'n lul met je beide handen vastneemt.
                  De hoer doet dat en is nieuwsgierig of de oude man echt nog een derde keer kan presteren.

                  15 à 20 minuten later ontwaakt de man, en voor de derde keer neemt hij de hoer in alle mogelijke standjes.

                  Het hoertje kan het bijna niet geloven, maar ze zegt dat het zoals afgesproken helemaal gratis was.

                  'Ik wil wel nog wat vragen', zegt ze tegen de man, 'waarom moest ik uw penis tijdens het dutje met twee handen blijven vasthouden?'
                  'Heel simpel', vertelt Opa, 'gisteren hebben ze me in een ander bordeel tijdens m'n dutje mijn portemonee gestolen'...
                  Fuji FinePix S100fs

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    bbbbbbbbbbbb
                    Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 19:39. Reden: gggggggggggg

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Je vraagt aan een man/vrouw.

                      Welk is je originele haarkleur ?
                      (dan antwoorden ze iets)
                      En dan vraag je direct erna.
                      En vanboven ?
                      CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Als er iemand op restaurant een spaghetti aan het eten is, hoe weet je dan dat hij/zij een stotteraar is?


















                        Dan staan er 10 glazen Spa op z'n tafel...
                        Fuji FinePix S100fs

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Wat zegt een blinde als hij een viswinkel passeert?

                          Goededag dames
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Loopt een pinguïn een bibliotheek binnen en begint tegen de bibliothecaresse:
                            "Voor mij een kleintje met mayonaise en een curryworst alstublieft"
                            Zegt die bibliothecaresse: "Excuseer, maar 't is hier wel een bibliotheek he."
                            Zegt de pinguïn: "Oei, sorry" [fluistertoon] "voor mij een kleintje met mayonaise en een curryworst alstublieft"
                            You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Een homo gaat naar de dokter voor een medisch onderzoek.

                              Na een intensief onderzoek zegt de dokter : Willy, ik ga niet rond de pot draaien, ge hebt AIDS.
                              Willy is aangeslagen, slaat bleek uit en vraagt: Dokter, wat moet ik nu doen ?
                              De dokter zegt met een uitgestreken gezicht : Willy, ga naar huis en eet 2 liter pikante saus een krop sla, 20 ongeschilde wortelen in hete chilisaus, 10 pikante pepers, 40 okkernoten en 40 pindanoten, een doos ontbijtgranen, en drink daar nog een liter pruimensap en een halve bak kriek bij.

                              Willy vraagt heel enthousiast : Zou dat mij dan kunnen genezen,dokter?

                              "Natuurlijk niet" zegt de dokter,maar het zal u wel duidelijk maken waarvoor uw gat eigenlijk dient!
                              BD0910BE

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Wat kan ene hollander niet wat twee belgen wel kunnen


                                Achter elkaar lopen

                                Grt Theike
                                Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

                                Comment

                                Working...
                                X