Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

    Vanaf 1januari 2018 verandert het al, voor degenen die nu nog kopen, die blijven nog genieten, daarna al minder interessant, bron dealer.
    https://ggpics.be/

    Comment


    • Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

      Die taksen worden gewoon vervangen door rekeningrijden....
      Kan gewoon niet anders.

      Die nieuwe regeling vanaf 2018 is vooral voor de fake hybrides. Het was nogal abnormaal dat je met een hybride Cayenne geen BIV etc moest betalen...

      Comment


      • Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Die taksen worden gewoon vervangen door rekeningrijden....
        Kan gewoon niet anders.
        Als men minder moet betalen om minder te rijden (of omgekeerd), dan zullen mensen inderdaad proberen om minder te rijden.
        Maar dan verminderen de inkomsten voor de staat en dus zal rekeningrijden zeker niet de oplossing zijn voor het wegvallen van andere inkomsten ... het zal een "en en" berekening worden.
        Ze willen de mensen minder doen rijden, maar langs de andere kant hopen ze dat we meer gaan rijden want dat brengt op.
        Beetje zoals met tabak, mocht enkel de gezondheid tellen dan zou er gewoon een verkoopverbod kunnen opgelegd worden ... maar kassa kassa gaat voor.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

          Als ze willen dat wij minder met de auto gaan rijden, dan moeten ze eerst maar eens het openbaar vervoer aanpakken.

          Ik heb een abonnement (50€) gekocht van De Lijn voor de zone Antwerpen.
          Een ritje van 13km heb ik 2 keer gedaan van Brasschaat naar de Groenplaats (centrum Antwerpen) en terug.
          Eerste keer er 1h45 over gedaan (onderweg moeten overstappen van de bovengrondse tram naar een autobus wegens gebroken bovenleiding). De tweede keer 2h15 en daarbij 40 minuten stilgestaan in de metro.
          Deze morgen om 10h dezelfde rit gedaan met de auto en ondanks de regen er maar 15 minuten over gereden. Ja OK, ik heb 2€ betaald voor een parkeerticket, maar dat is nog altijd minder dan de 25€ per rit die ik aan het openbaar vervoer heb gegeven ( 25€/rit want ik ga die kaart geen derde keer meer gebruiken).

          Comment


          • Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            Deze morgen om 10h dezelfde rit gedaan met de auto en ondanks de regen er maar 15 minuten over gereden.
            Dan heb je voor één keer geluk gehad dat het autoverkeer in en rond Antwerpen niet hopeloos in de soep gedraaid was wegens de vrijwel dagelijkse kettingbotsing hier of daar...
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

              Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Als ze willen dat wij minder met de auto gaan rijden, dan moeten ze eerst maar eens het openbaar vervoer aanpakken.
              Ik wil er wel op wijzen dat op maandag, gedurende de sneeuwellende, er bij de NMBS verhoudingsgewijs heel weinig hinder op het spoor was.
              Dit kon niet gezegd worden van de toestand van het wegverkeer.
              Wie kon, was beter af met de trein
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

                On topic.

                Ontnuchterend op de sukkel...

                Last edited by Guest42; 13 december 2017, 19:07.

                Comment


                • Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

                  Het is wel duidelijk dat die redacteur een missie had....
                  iedereen weet dat er nog te weinig palen zijn.

                  Tesla staat een stuk verder met zijn auto en bijhorend net. Getuige dit verhaal.

                  Comment


                  • Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

                    Comment


                    • Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

                      Laden via een gewoon stopcontact zal héél lang duren voor de Tesla truck (en ook voor de Tesla auto's met het grootste accupack), en om de Tesla truck snel te laden heb je wel speciale stroomvoorzieningen nodig (als je meteen op dat punt wil terechtkomen, kijk dan vanaf de negende minuut van dit filmpje, maar de rest is ook heel interessant voor iedereen die er meer over wil weten).
                      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

                        Iedere drie maand pompen ze er 1 miljard dollar in....
                        En niets op benzine, diesel of gas om op terug te vallen,
                        Musk op niveau van Trump mijn gedacht...

                        Last edited by Guest42; 4 januari 2018, 20:54.

                        Comment


                        • Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Iedere drie maand pompen ze er 1 miljard dollar in....
                          En niets op benzine, diesel of gas om op terug te vallen,
                          Musk op niveau van Trump mijn gedacht...

                          https://www.tijd.be/ondernemen/auto/...krqoq08shlufjj
                          Me dunkt dat het verdienmodel van dat bedrijf eerder te maken heeft met het verkopen van mooie dromen aan de investeerders dan aan de verkoop van auto's.
                          Totdat de bubble open pletst.
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                            Me dunkt dat het verdienmodel van dat bedrijf eerder te maken heeft met het verkopen van mooie dromen aan de investeerders dan aan de verkoop van auto's.
                            Totdat de bubble open pletst.
                            Hoelang nog tot de aandeelhouders wantrouwig worden Dirk?

                            Comment


                            • Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Iedere drie maand pompen ze er 1 miljard dollar in....
                              En niets op benzine, diesel of gas om op terug te vallen,
                              Musk op niveau van Trump mijn gedacht...

                              https://www.tijd.be/ondernemen/auto/...krqoq08shlufjj
                              Hopelijk zijn het geen bitcoins die ze erin pompen, anders wordt het straks dubbel clash...
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment


                              • Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?

                                Komt wel goed met Tesla, maar die aandelen koop ik niet.

                                Comment

                                Working...
                                X