Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Official Pace Car of the 62nd annual Indianapolis 500 mile race, may 28 1978

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Official Pace Car of the 62nd annual Indianapolis 500 mile race, may 28 1978

    Hoi,

    Wat vinden jullie ervan?



    * 2 foto's verwijdert owv forumregelement.
    Last edited by venerea; 21 juli 2011, 08:41. Reden: Correctie linken
    For glory!

  • #2
    Re: Official Pace Car of the 62nd annual Indianapolis 500 mile race, may 28 1978

    Mijn voorkeur gaat uit naar de 2de, de andere zijn ook knap hoor.

    Volgens het forumreglement mag je wel maar 1 foto in dit onderdeel posten...

    Comment


    • #3
      Re: Official Pace Car of the 62nd annual Indianapolis 500 mile race, may 28 1978

      foto één: goed. mooie compositie

      foto drie: matig. alles is nu op de achterzijde van de auto gefocust, omgeving gaat minder meespelen. heeft eerder een documentaire waarde.

      foto twee: nietszeggende close up.

      Comment


      • #4
        Re: Official Pace Car of the 62nd annual Indianapolis 500 mile race, may 28 1978

        Als dat een echte Indy Pace car versie van de Stingray is ... dan is deze enorm véél geld waard, en een beauty eerlijk gezegd. Als je heel goed kijkt zie je nog net dat deze wagens een zilveren vinyl interieur hadden ... lekker zweten in de zomer want echt leder werd niet gebruikt in die tijd.

        Nu de foto op zich is toch meer een snapshot vind ik zelf, een mooi beeld voor iemand die van auto's zijn passie gemaakt heeft (zoals ik dus) maar als je 'voorbij' de wagen kijkt vallen er serieus wat foutjes op als ik eerlijk mag zijn :

        echt wel te veel reflecties hier
        die boom die uit het dak groeit valt te veel op (kan in pp weggehaald worden, maar is een hels karwei met deze achtergrond)
        het voorste wiel staat de verkeerde kant op, ik wil wel band zien, maar niet op een 'full side' shot, dan moeten de voorste velgen gewoon recht staan.
        en hij staat toch wel een beetje te centraal in het frame.

        Nu ik ga er van uit dat deze gewoon in de straat stond en je niet even kon vragen hem te verplaatsen, dus dan is en blijft het een mooie 'super car spot' want ik denk niet dat er twee in België zijn ... maar het is geen showcase foto, sorry.
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Official Pace Car of the 62nd annual Indianapolis 500 mile race, may 28 1978

          Hoi,

          Ik denk dat dit een gewone Stingray was, die dan later werd 'omgebouwd'.

          Deze wagen ben ik gewoon op het straat tegen gekomen, dus zoals je zelf al aangeeft kon ik aan de locatie niets doen.
          For glory!

          Comment


          • #6
            Re: Official Pace Car of the 62nd annual Indianapolis 500 mile race, may 28 1978

            Ik vind het wel een geslaagde bewerking, gezien de omstandigheden. Ivm met de reflecties kan een polarisatiefilterke wel helpen?
            Grtz, chelle
            Foto's Natuur
            Foto's Mensen

            Comment


            • #7
              Re: Official Pace Car of the 62nd annual Indianapolis 500 mile race, may 28 1978

              Geslaagd voor mij, ook de bewerking
              Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
              Mijn bird foto's en urbex foto's

              Comment

              Working...
              X